صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : در پیدا کردن قاتل زنجیره ای با کاراگاه حقیقی همراه شوید

در پیدا کردن قاتل زنجیره ای با کاراگاه حقیقی همراه شوید

true detect1347

با کاراگاهان پلیس همراه شوید تا قاتلی سریالی را پس از هفده سال دستگیر کنید.سریال « کارآگاه حقیقی » که یکی از تحسین برانگیزترین سریال های شبکه ی معروف اچ بی او آمریکا است همین اینک با حجم رایگان و بی نیاز از دانلود در کنار ده ها سریال دیگر خارجی و صدها فیلم با دوبله ی اختصاصی در اختیار شماست. کافی است وارد سایت آیو شوید و یا اپلیکیشن موبایل آیو را نصب کنید و از تماشای فیلم و سریال و شبکه های تلویزیونی بدون کاسته شدن از حجم اینترنت شما و رایگان بهره مند شوید

aio23

سریال « کارآگاه حقیقی » داستان تلاش برای یافتن قاتلی است که به صورت سریالی در مکان های مختلف به شیوه ای بسیار فجیع و منحصر به فرد قربانیان خود را به قتل می رساند  و آنها را در شرایطی قرار می دهد که توسط پلیس یافت شود. در این وضعیت، سه کارآگاه پلیس در تلاشی بی وقفه برای یافتن این قاتل که همواره سرنخ هایی از خود به جای می گذارد می باشند. در این سریال بازیگران مطرحی که برنده و نامزد دریافت جایزه اسکار شده اند حضور دارند که در میان آنها می توان به متیو مک کانهی و وودی هارلسون اشاره کرد.  

سریال « کارآگاه حقیقی»  در رده محبوب ترین سریال ها از نظر بینندگان و منتقدان می باشد و از سایتهای معتبر سینمایی همواره امتیازات بالایی دریافت کرده و در چهار بخش نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شده است. سریال پر از رمز و راز که دارای نشانه های مخفی بسیاری در تمام قسمت ها می باشد. برای تماشای رایگان این سریال با دوبله ی اختصاصی و زیبا می توانید همین حالا به سایت  آیو مراجعه کنید و با ثبت نام کوتاه از تماشای رایگان سریال های تلویزیونی و فیلم های ایرانی و خارجی با دوبله ی اختصاصی  و همچنین تمامی شبکه های تلویزیونی ایران به صورت رایگان بهر مند شوید.

برای استفاده از سرویس های آیو هیچ نیازی به دانلود وجود ندارد و تمام محتوا به صورت آنلاین در دسترس شماست.اما این همه ی انچه که آیو در اختیار شما قرار میدهد نیست علاوه بر اینها اگر شما جزو مشترکین همراه اول  ، آسیاتک  های وب و یا پیشگامان باشید برای استفاده از سرویس ایو هیچ حجمی از اینترنت شما کاسته نخواهد شد و شما هزینه ی اینترنت خود را میهمان سرویس آیو خواهید بود. برای ورود به دنیای آیو  و استفاد از سرویس های آن روی موبایل تلویزیون های هوشمند و یا استفاده از طریق وب سایت روی بنر زیر کلیک نمائید :

 

aio23
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها