صفحه اصلی > زرین سینمایی هفته : از صادر نکردن ویزا برای بازیگران ایران تا واکنش تند آزاده نامداری به منتقدانش! / زرین سینمایی هفته (شماره 157)

از صادر نکردن ویزا برای بازیگران ایران تا واکنش تند آزاده نامداری به منتقدانش! / زرین سینمایی هفته (شماره 157)

image 13960618849 65433


 

Zarinدر هفته ای که گذشت جشنواره فیلم ونیز برگزار شد و از ایران فیلم « بدون تاریخ، بدون امضاء » در این دوره از جشنواره حضور داشت که موفق شد جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی مرد و بهترین کارگردان را در بخش « افق ها » این جشنواره از آن خود کند تا همچین حالمون جا بیاد!

از این رو، به دلیل آنچه که « افتخار آفرینی برای سینمای ایران » می نامیم، لوح زرینی را به سازندگان این فیلم تقدیم می کنیم و امیدواریم که روند موفقیت های این فیلم نیز تداوم داشته باشد. نوید محمد زاده هم که با زیرپوش هرجا میره داره جایزه ها رو می گیره ، یکی نیست بگه آخه مرد! چرا نمیای نقش های شیک و پیک کنی تا همیشه تر و تمیز باشی و اینقدر خودتو عذاب ندی!

 21415030 1754443311234580 2688452273618936344

Zarinدر هفته ای که گذشت، بنیامین خان بهادری در صفحه اینستاگرامش نوشت که انشالله به سلامتی قرار هست برای بار دوم پدر شود. بنیامین گفت که میخواسته بچه اش در ایران به دنیا بیاد اما دید مادرش توی آمریکا راحت تره، برای همین تصمیم گرفت بچه اش اونجا متولد بشه!

ما هم اینجا یه لوح زرین به رسم احترام و تبریک تقدیم ایشان می کنیم و امیدواریم که در زندگی مشترک شان همیشه خندان و عالی باشند. اما آقا تو رو خدا دیگه کسی نیاد بگه : « دیگه اینجا بودیم گفتیم همینجا بچه رو به دنیا بیاریم وگرنه دوست داشتم ایران متولد بشه! ». شاید خودتون باور نکنید اما این جمله به شدت تابلو هست! خب بگو می خواهیم بچه رو خارج از کشور به دنیا بریم که چند تا امتیاز ارزشمند داره دیگه! یاد اون یکی بنده خدا هم بخیر که کل دوران بارداریش ایران بود بعد برای زایمان رفت آلمان و اونم همچین چیزهایی می گفت! خلاصه اینکه همه سلامت و تندرست باشید!

 image 13960617548 a1

68466این هفته خبر رسید که به ماهور جباری و شایسته سجادی، دو بازیگر فیلم « آوا » به کارگردانی صدف فروغی که قرار بود به همراه کارگردان در جشنواره فیلم تورنتو حاضر بشوند و فیلمشان را اکران کنند، ویزای سفر به کانادا داده نشده و این بندگان خدا نتوانسته اند در جشنواره حاضر بشوند.

ظاهراً مسئولان پیگیر که شده انند از سفارت پاسخ شنیده اند که این دو نفر تضمین لازم برای بازگشت به کشورشان را ارایه نداده اند! در واقع سفارت به زبان بی زبانی گفته که این دو تا خانم امکان داشته برن کانادا و اونجا یکدفعه ای برن پناهنده بشن و کلاً کاسه و کوزه رو بهم بریزن!

ما هم اینجا به دلیل آنچه که « کج فهمی سفارت کانادا » اعلام می کنیم، تمشک زرینی را به این عزیزان تقدیم کرده که متوجه نشده اند این دو خانم برای نمایش فیلمشان رفته اند و جشنواره تورنتو هم مستنداتش رو ارایه داده! و البته یه تلنگر هم باید به وضعیت خودمون بزنیم که هرجای دنیا که میخواهیم بریم، از ما 400 تا تضمین می خوان که « آیا آدمیزاد می باشید یا خیر! »

 751643752

68466آقا خسته شدیم اما واقعا نمیشه کاریش کرد! این هفته که سرکار خانم آزاده نامداری باز بی خیال نشدند و در اینستاگرامشون یه مطلبی رو منتشر کردن که درباره سوئیس و داستانش بود. ایشون فرموده اند که یک روسری افتاد، با یک زن چه کردیم و وای از زمانی که خودتون پاتون گیر باشه و از این حرفها.

بانوی محترم، خواهر من! چه اصراری دارید که دامن بزنید به این جریان؟ والا هرکس جای شما بود سکوت می کرد تا قضیه فیصله پیدا کنه چون تحت هر شرایط هر تصویر و ویدئویی که از شما منتشر شد واضح بود دیگه! والا ما فهمیدیم که ملت سوئیس محرم شما هستن و وسط پارک یکدفعه ای طوفان کاترینا میاد که همه چیز رو از سر می بره! باشه ما قبول کردیم، حالا شما نمی خوایید بی خیال بشید این وسط؟! به خدا من جای شما خسته شدم هر هفته میام یه تمشک تقدیم شما می کنم!

بهرحال، ما اینجا به دلیل آنچه که « باد سوئیس و پی آیندهای آن » می نامیم، تمشک زرینی را به سرکار خانم نامداری تقدیم می کنیم و امیدواریم یکبار برای همیشه بی خیال این مسئله بشوند تا تمام بشه و بره! حالا این هفته تمشک ندادیم، هفته بعد دوباره ایشون میاد میگه یه چیز افتاد و ما مقصریم!

 

 

 

ذره بین            

* شما می توانید گزینه های ” لوح زرین بگیر یا تمشک بگیر”  سینمایی یا تلویزیونی تان را به ما معرفی کنید تا آنها را در همین بخش معرفی کرده و جوایزشان را تقدیمشان کنیم! 

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می گردد.

به خانواده بزرگ جامعه مجازی مووی مگ بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها