صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : گزارش دوم فیلم های پرفروش سال 98

گزارش دوم فیلم های پرفروش سال 98

22222222456ge1

این نوشتار قسمت دوم معرفی محبوب ترین و پرفروش ترین فیلم های سال 98 است. امید است که با مطالعه این مقاله شما عزیزان بتوانید فیلم های مورد علاقه اتان را برای تماشا به راحتی انتخاب کنید. سپاس از همراهی شما.

فیلم سامورایی در برلین

سامورایی در برلین تا این تاریخ و با فروش 6.5 میلیارد تومانی توانسته است پس از فیلم ما همه با هم هستیم کمال تبریزی رتبه  هشتم پرفروش ترین ها محبوب ترین های امسال را به خود نسبت دهد. یک فیلم طنز و کمدی به تهیه کنندگی: ابوالفضل صفاری و نویسنده و کارگردانی: مهدی نادری.

این فیلم که محصول مشترک ایران و آلمان است از شهریور ماه سال 97 در برلین کلید خورد. سپس از 18 اردیبهشت 98 به سینماهای کشور راه یافت.

در این کمدی ایرانی آلمانی، حمید فرخ‌‌نژاد (در نقش جمشید سامورایی)، امیرمهدی ژوله، میرطاهر مظلومی، هومن حاجی عبداللهی، سامان صفاری، نادر مشایخی، محسن حسینی، احمد سمنار به همراه رنه اشتولز (بازیگر زن آلمانی)، آزاده اسماعیل‌خانی و با حضور گوهر خیراندیش و میترا حجار بازی می‌کنند.

دریافت مجاز این اثر در وب سایت کول دانلود: دانلود فیلم سامورایی در برلین

فیلم زهرمار

2222222556456ge

فیلم زهرمار از جمله فیلم های پرحاشیه و تا مقادیری جنجالی بود که تا مرز توقیف یا حداقل شایعه آن هم پیش رفت (عقب افتادن چندباره زمان اکران و زمزمه های توقیف). این هم به دلیل موضوع حساس آن که پرداختن به زندگی خصوصی و فساد یک مداح می باشد. به هرحال این فیلم از 29 خرداد به روز پرده رفت و تا الان هم 6 میلیارد فروخته و نهمین فیلم محبوب امسال بوده!

فیلم زهرمار را در حالی جواد رضویان با کمک جواد نوروزبیگی (تهیه کننده:) و پیمان عباسی (نویسنده) و با هنرپیشه هایی همچو سیامک انصاری، شبنم مقدمی، شقایق فراهانی، سیامک صفری، نسیم ادبی، علی استادی، رضا رویگری، حسین محب اهری و سیامک ادیب، ساخته است که در خلاصه داستان آن می خوانیم: «حشمت: فکر نمی کردم تاوان اشتباهم رو با تو پس بدم، لیلا: زهرمار …» داستان زهر مار درباره رضاست مردی که امروز به عنوان یک فرد ارزشی شناخته می‌شود ولی گذشته‌ای دارد که او را رها نمی‌کند و همین گذشته برای او ایجاد دردسر می‌کند.

کول دانلود همواره حامی دریافت حلال هر فیلم ایرانی است: دانلود فیلم زهرمار

فیلم ایکس لارج

222222456gf

فیلم کمدی ایکس لارج با فروش 5.8 میلیارد تومانی (تا امروز) دهمین فیلم پرفروش امسال می باشد. این فیلم را محسن توکلی، کارگردانی و حسین فرحبخش، تهیه کنندگی کرده است.

داستان فیلم درباره سه جوان امروزی ست که پس از رهایی از زندان و در مسیر تحقق رویاهایشان، با اتفاقاتی غیرمنتظره روبرو می شوند. اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‌نیا، سحر قریشی، میرطاهر مظلومی، علی صادقی، یوسف تیموری، رضا ناجی و بهاره رهنما بازیگران آن را تشکیل داده اند.

ایکس لارج از 16 خرداد 98 به روی پرده های سینماهای کشور رفت و انتظار می رود که در پاییز امسال و پس از درایفت مجوزهای قانونی به شبکه نمایش خانگی بیاید.

دریافت مجاز این اثر: دانلود فیلم ایکس لارج

فیلم پیشونی سفید 3

222222456gjj

سه گانه اختاپوس یا پیشونی سفید که هربار با استقبال بالای مخاطبین خودش روبرو شد رو به اتمام است. تا کنون دو نسخه اول از این فیلم 3گانه اکران و پخش خانگی شده است، سری سوم نیز با فروش 3.3 میلیارد تومانی به اکران خود پایان داده است، پروانه پخش خانگی هم گرفته و تنها مانده که در شبکه نمایش خانگی پخش شود. چیزی که خیلی ها در انتظار آن به سر می برند. این اتفاق باید در پاییز امسال رخ بدهد.

تهیه کنندگی، نویسندگی وکارگردانی این اثر منحصرا با جواد هاشمی بوده است. این فیلم جزو فیلم های اکران نوروزی امسال بود.

پژمان بازغی، لیلا اوتادی، ارسلان قاسمی، ترلان پروانه، محمدرضا شریفی‌نیا، سیدجواد هاشمی، امیر غفارمنش، هومن حاجی عبداللهی و.. بازیگران پیشونی سفید 3 روتشکیل داده اند.

دریافت قانونی این فیلم از وبسایت کول دانلود: دانلود فیلم پیشونی سفید 3

 {jcomments off}

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها