صفحه اصلی > رپرتاژ : فیلم های سینمایی که در پاییز 98 رنگ اکران به خود دیدند

فیلم های سینمایی که در پاییز 98 رنگ اکران به خود دیدند

356676709608age1

به گزارش کول دانلود، شاه کش, کلوپ همسران, مردی بدون سایه, مطرب و سمفونی نهم، فیلم هایی هستند که جزو محصولات سینمایی اکران پاییز در نظر گرفته شده اند. در این نوشتار سعی بر این است که با معرفی و یک سری اطلاعات مفید شما را در انتخاب فیلم مورد علاقه خود یاری کنیم. شایان ذکر است که با کلیک بر روی لینک هر فیلم اطلاعات بیشتری، شامل زمان پخش خانگی، تیزر، گالری عکس ها و… برای شما در دسترس قرار خواهد گرفت.

1 – فیلم شاه کش

شاه کش فیلمی ست که پیش تولدی آن 2 ماه به درازا کشید، آبان ماه 97 فیلمبرداری خود را با بازیگرانی همچو مهناز افشار, هادی حجازی فر, فرید سجادی حسینی ,مجید صالحی, علیرضا کمالی نژاد, مهدی کوشکی. آغاز کرد. بیشتر فیلم در کولاک و برف می گذرد. مراحل فنی بسیار طولانی را نیز پشت سر گذاشت. سرانجام در 28 اردیبهشت 98 پروانه نمایش گرفت تا از 28 شهریور همین سال نیز به روی پرده برود.

نویسندگی و کارگردانی شاه کش با وحید امیرخانی و همچنین تهیه کنندگی نیز برعهده عباس نادران بود. این فیلم تا به امروز نزدیک به 1 میلیارد فروش داشته است.

دریافت قانونی این فیلم:دانلود فیلم شاه کش

4image246

 2- فیلم کلوپ همسران

این فیلم تا این جا پرفروش ترین فیلم اکران پاییز بوده است. یک فیلم کمدی درباره گروهی از مردان با نفوذ، قدرتمند و ثروتمند ولی در خانه اسیر و زیردست زن هایشان هستند. داستان به همین منوال ادامه می یابد تا این که یک روز این عده با یک خانم غریبه در یک اسانسور قرار می گیرند، گروگانگیری رخ می دهد و سپس این حادثه باعث آزادی آن ها از زندان زن هایشان می شود!

کلوپ همسران را مهدی صباغ زاده در امرداد 97 با فیلمنامه ای مشترک از خود و آرش قادری جلوی دوربین برده است. با وجود این که فقط یک ماه بعد، فیلمبرداری پایان می یابد ولی تا 19 امرداد 98 موفق به دریافت پروانه نمایش نمی شود. فیلم، با همه این ها در 27 شهریور 98 به روی پرده می رود.

محمدرضا شریفی نیا، میترا حجار، لادن مستوفی، گوهر خیراندیش،محمدرضا هدایتی، بیژن بنفشه خواه، شقایق فراهانی و علی انصاریان بازیگران فیلم کلوپ همسران هستند. این تا کنون توانسته است که به فروش 2 میلیاردی برسد.

دریافت نسخه مجاز این اثر: دانلود فیلم کلوپ همسران

ima6347image2ge2

 3 –فیلم مردی بدون سایه

مردی بدون سایه، عنوان فیلمی از علیرضا رییسیان است که در سال 96 در ایران و اسپانیا ساخته شده است.

امیر آقایی, لیلا حاتمی, علی مصفا, فرهاد اصلانی, گوهر خیراندیش و به آفرید ففاریان در حالی کستینگ پرستاره این فیلم را تشکیل داده اند که در خلاصه داستان آن می خوانیم: ماهان کوشیار پس از ساخت یک فیلم زندگیش تهدید شده و همسرش عاشقانه به کمک او می‌آید اما حوادثی رمز الود همه چیز را دگرگون می کند.

تشابه بازیگران و کارگردان این اثر حتما شما مخاطبین را به یاد فیلم دوران عاشقی می اندازد. فیلمی موفق که در زمان خودش بسیار مورد استقبال قرار گرفت. به هر حال مردی بدون سایه که از 27 شهریور 98 آغاز به اکران کرده است تا به امروز به فروش 1.2 میلیاردی رسیده است.

دریافت قانونی این فیلم: دانلود فیلم مردی بدون سایه

image287654325

 4- فیلم مطرب

مطرب با بازی پرویز پرستویی در نقش یک خواننده غیرمجاز دهه 60 ای (حسن شماعی زاده) که در ژانر کمدی نیز می باشد می تواند یخ اکران تابستان و پاییز را بشکند و همگان امید بسیار به پرفروش بودن این فیلم دارند.

مصطفی کیایی که تا کنون هر فیلمی ساخته (خط ویژه، بارکد، عصر یخبندان و 4راه استانبول) با استقبال خوب و بالایی مواجه شده است، مطرب را در دی ماه 97 کلید زد. در امرداد امسال بود که خبری مبنی بر مجوز اکران این فیلم دریافت شد و طبق آخرین گفته ها و شنیده ها قرار است که مطرف از 8 آبان 98 به سرگروهی سینما ایران به روی پرده برود.

محسن کیایی, پرویز پرستویی, الناز شاکردوست, مهران احمدی بازیگران اصلی فیلم مطرب را تشکیل داده اند.

 

دریافت نسخه مجاز این اثر: دانلود فیلم مطرب

457457457457623

 5- سمفونی نهم

سمفونی نهم نیز فیلمی ست که تقریبا همزمان با مطرب (اوایل آبان) به روی پرده خواهد رفت. تهیه کنند گی این اثر بر عهده زینب تقوایی، نویسندگی وکارگردانی نیز با محمدرضا هنرمند می باشد. این فیلم در آبان 96 ساخته شد و بنا بر دلایلی بسیار دیر به صف اکران می رسد.

حمید فرخ‌ نژاد، ساره بیات، مهرداد صدیقیان، هدی زین‌ العابدین، مارین ون هولک و محمدرضا فروتن هنرپیشه های سمفونی نهم را تشکیل داده اند. در خلاصه داستان آن آمده است که: “شاید عاشق شدن آخرین فرصت هرکسی برای آدم بودن است. شما هم موافقید؟”

دریافت قانونی این فیلم: دانلود فیلم سمفونی نهم

{jcomments off}

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها