صفحه اصلی > رپرتاژ : دانلود فیلم های بهمن ماه (مطرب، ماجرای نیمروز 2، درخونگاه، پیلوت و کرکودیل)

دانلود فیلم های بهمن ماه (مطرب، ماجرای نیمروز 2، درخونگاه، پیلوت و کرکودیل)

دانلود فیلم مطرب

به گزارش وبسایت کول دانلود، پنج فیلم مطرب، ماجرای نیمروز 2، درخونگاه، پیلوت و کرکودیل برای دانلود در بهمن ماه امسال در نظر گرفته شده اند که به پخش در شبکه نمایش خانگی رسیده اند. در ادامه این مقاله کوشش در جهت معرفی و همچنین فراهم کردن لینک دانلود این آثار شده است. لازم به ذکر است که همگی این فیلم ها در سایت کول دانلود به مانند سایر آثار دیگر این سایت با ترافیک و حجم دانلودی نیم بها برای شما کاربران عزیز محاسبه خواهد شد.

 

فیلم مطرب فوق العاده ترین فیلم سال، درباره یک خواننده کاباره ای غیرمجاز با بازی پرویز پرستویی است که در دی ماه سال 57 کم کم در حال شهرت و دست و پا کردن اسمی برای خود بود که به یک باره با وقوع انقلاب در بهمن ماه، مجبور به کنار گذاشتن فعالیت هایش می شود. همچنین وی تا آخر عمرش بر این باور است که اگر فقط یک ماه دیرتر انقلاب شده بود او جزو مشهورترین خوانندگان ایرانی آن زمان میشد!

نویسنده، تهیه کننده و کارگردانی مطرب منحصرا با مصطفی کیایی بوده است. این فیلم با تلفیق المان های دهه شصتی و موزیک های غیرمجاز آن زمان که به وسیله پرویز پرستویی اجرا می شوند توانسته نبض اکران پاییز 98 را کاملا در دست بگیرد و در واقع رمز موفقیت آن نیز همین ها بوده است. البته از سکانس های پرشده در ترکیهف به کارگیری چند بازیگر ترکی از جمله عایشه گل (بازیگر زن و نقش مکمل محسن کیایی) هم نباید ساده گذشت.

در فیلم سینمایی مطرب در حالی محسن کیایی, پرویز پرستویی, الناز شاکردوست, مهران احمدی بازی می کنند که در خلاصه داستان آن می خوانیم: یک فیلم طنز و موزیکال و درباره یک خواننده دهه شصتی با بازی پرویز پرستویی است که زندگی وی را در چند دهه روایت می کند. 

فیلم مطرب با توجه به قاچاق شدن ناگهانی آن در اوایل بهمن ماه، احتمالا خیلی سریع در روزهای آتی به پخش خانگی خواهد رسید. پرفروش ترین فیلم سال 98 (با آمار فروش بالای 36 میلیارد تومان) را می توانید از لینک زیر دریافت کنید:

 

دریافت قانونی این اثر: دانلود فیلم مطرب

 

 

 دانلود فیلم ماجرای نیمروز 2

ماجرای نیمروز 2 محصول سال 97، اکران شده در 3 مهر 98، فیلمی در ژانر سیاسی به تهیه کنندگی: محمود رضوی، نویسندگی: حسین تراب نژاد و کارگردانی: محمدحسین مهدویان می باشد.

بازیگران ماجرای نیمروز 2 را محسن کیایی, بهنوش طباطبایی, هادی حجازی فر, هستی مهدوی, مهدی زمین پرداز, حسین مهری, احمد قزوینی و جواد عزتی تشکیل داده اند. خلاصه داستان این فیلم نیز به شرح زیر می باشد: خونه‌ افشین رو گشتن. خونه‌ خواهر منو. بهشون نگفتی من کی‌ ام؟ نگفتی چه کارایی از دست‌ رفیقت برمیاد؟ – بوی سیگار میدی. – اینم گزارش کن

شما کاربران عزیز را به تماشای این فیلم سیاسی از سایت کول دانلود دعوت می نماییم. ترافیک مصرفی برای همه فیلم ها و آثار این سایت به صورت نیم بها است:

  

دریافت قانونی این فیلم: دانلود فیلم ماجرای نیمروز 2

 

 

 فیلم درخونگاه

فیلم درخونگاه محصول سال 1396 به تهیه کنندگی: منصور سهراب پور،نویسندگی و کارگردانی: سیاوش اسعدى می باشد که از 10 مهر 98 اکران شده است.

در فیلم درخونگاه که جمشید هاشم پور، امین حیایى، ژاله صامتى، مهراوه شریفى نیا، نادر فلاح، محمود جعفرى، منصور شهبازى، افشین سنگ چاپ، فاطمه مرتاضى و پانته آپناهى به عنوان بازیگر حضور دارند این خلاصه داستان به کار گرفته شده است: ظهری می آید تا بسازد! اگر نبازد…

شما می توانید این فیلم را نیز از لینک زیر با تعرفه دانلودی نیم بها، دریافت نمایید:

 

دریافت قانونی این اثر: دانلود فیلم درخونگاه

 

فیلم پیلوت

فیلم پیلوت با نام اولیه دو طبقه روی پیلوت یکی دیگر از آثار اکران پاییزی امسال بود که از 3 مهر 98 رنگ اکران به خود دید. پیلوت به تهیه کنندگی: محمدرضا مصباح، نویسندگی و کارگردانی: ابراهیم ابراهیمیان محصول سال 1396 می باشد که با بازیگرانی چون سعید اقاخانی, جواد عزتی, پریوش نظریه, حمیدرضا آذرنگ, بهدخت ولیان ساخته شده است.

فیلم پیلوت روایتگر یک مرده کش می باشد. وحید با خبر می‌شود که همسرش بدون اجازه او پسر چهار ساله شان را برای جراحی قلب به تهران آورده. او بی وقت به همراه برادرش سعید خودش را به تهران می رساند و این آغاز بحران پیچیده ای بین آن هاست.


 

دریافت قانونی این فیلم: دانلود فیلم پیلوت

 

 

فیلم کروکودیل

فیلم کروکودیل نیز آخرین فیلم در نظر گرفته شده برای این ماه است که در سال 1396 و به تهیه کنندگی: عزت ‌جامعی، نویسندگی و کارگردانی: مسعود تکاور ساخته شده است.

رامین پرچمی، الهه حصاری، حسین مهری، افسانه چهره آزاد و رامتین خداپناهی در حالی بازیگران این فیلم را تشکیل داده اند که در خلاصه داستان کروکودیل می خوانیم که: به جوانانی می‌ پردازد که می‌ خواهند یک شبه ره 100 ساله را طی کنند اما حوادث زیادی در مسیر آن ها قرار می‌ گیرد. 

 

دریافت قانونی این اثر: دانلود فیلم کروکودیل

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها