محصول جدید دیزنی برای نمایش آنلاین فیلم و سریال با عنوان «دیزنی پلاس» در سه ماه نزدیک به ۳۰ میلیون مشترک پیدا کرد.
به گزارش مووی مگ به نقل از خبرآنلاین، باب ایگر از مدیرعامل والت دیزنی اعلام کرد که سامانه دیزنی پلاس تنها پس از سه ماه آغاز به کار به ۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار میلیون مشترک رسیده است که آمار قابل توجهی است.
البته دیزنی تا رسیدن به آمار رویایی نتفلیکس که پیشکسوت این بازار است، راهی دراز پیش رو دارد. شرکت نتفلیکس که از ۲۰۰۷ کار خود را شروع کرده ۱۶۷ میلیون مشترک دارد.
دیگر رقیب دیزنی در این بازار پرسود آمازون است که با سرویس آمازون پرایم مشغول تجارت در بازار استریمویدئو است. آمازون پرایم ویدئو که از ۲۰۱۱ فعال شده نیز ۱۵۰ میلیون مشترک دارد.
شرکت Hulu که از زیرمجموعههای دیزنی به شمار میرود و از ۲۰۰۸ فعالیت داشته نیز ۳۰ میلیون مشترک دارد.
اپل غول دنیای فناوری هم از تازهواردان این بازار است. سامانه اپل تی وی پلاس نیز از ۲۰۱۹ کار خود را آغاز کرده، تعداد مشترکان خود را اعلام نکرده است.
خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :
حساب های دیزنی هک و در اینترنت به فروش گذاشته شد!
با انیمیشن های ناموفق کمپانی دیزنی آشنا شوید!
پاسخ مدیرعامل دیزنی به مارتین اسکورسیزی / باز هم فیلمهای اَبَرقهرمانی می سازیم!
بهترین انیمیشن هایی که محصول دیزنی و پیکسار نیستند! + تصاویر
انیمیشن های خاطره انگیزی که دیزنی آنها را بازسازی کرده است + تصاویر