صفحه اصلی > رپرتاژ : خواننده هایی که بیشترین محبوبیت را در سال 99 بین مردم دارند

خواننده هایی که بیشترین محبوبیت را در سال 99 بین مردم دارند

حامد همایون

در این روزمرگی زندگی که اکثر افراد درگیر مشغله های خود هستند. هیچ کس وقت سرگرم کردن خود را ندارد و ناراحتی و مشکلات زندگی نیز از طرف دیگر به آن اضافه می شود. اما در این بین یک چیز که رضایت ذهن افراد را به خود جلب می کند موسیقی است. ما با گوش دادن به آهنگ می توانیم تنش های روحی روزانه را از خود دور کنیم، ولی مشکل اصلی این است که صدای همه خواننده مورد قبول هر سلیقه ای نیست ، اما تعداد کمی خواننده وجود دارد که صدای آنها مستقیماً به قلب می رسد و باب میا هر سلیقه ای است. در اینجا لیست تعدادی از خواننده های مشهور و برتر ایران در سال 1398 که همه ما آن ها را دوست داریم و تحسین می کنیم را برای شما معرفی می کنیم.

حامد همایون

 

سید حامد محمودزاده که با نام هنری حامد همایون شناخته می شود خواننده و آهنگساز ایرانی است که در تاریخ ۱۹ بهمن ۱۳۶۱ ‏در شیراز متولد شد. او اولین آلبوم رسمی خود را به اسم دوباره عشق در دی ماه 1395 منتشر کرد که با استقبال زیادی روبرو شد.حامد همایون عقیده دارد که موسیقی ایران بسیارغم انگیز و پر از خیانت و سیاهی است و در نظر دارد با انتشار آهنگ های شاد و مثبت این رویه را تغییر دهد. از آهنگ های پر طرفدار این خواننده می توان به عاشقانه، نارفیق و شهر اشاره کرد.

بهنام بانی

بهنام بانی

وی از دوران کودکی علاقه بسیاری به هنر داشت و در کنار پدرش که نوازنده آکاردئون بود تمرین موسیقی را آغاز کرد. سپس در کنار استادان مجرب همچون محمد نوری به صورت حرفه‌ای به یادگیری موسیقی پرداخت. نخستین آهنگ بهنام بانی که آغازگر معروف شدن او شد آهنگ علاقه خاص بود ولی در عین حال آهنگ من یه دیوونم با استقبال بیشتری مواجه شد و آهنگ عاشقم کرده باعث ثبت شدن نام او درموسیقی ایران شد.

ماکان بند

ماکان بند

ماکان بَند، یک گروه موسیقی ایرانی است که امیر مقاره و رهام هادیان خوانندگان این گروه می باشد. این بند در بیشتر شهرهای ایران کنسرت برگزار کرده است. همچنین این گروه به حمایت یاشار خسروی تشکیل شده است و از سال 95 آهنگ های خود را منتشر کرده و خیلی زود به دلیل سبک زیبا و نو موزیک و صدای دو خواننده به شهرت زیادی رسید. از سری آهنگ های پرطرفدار این گروه می توان به دیوونه بازی، هر بار این درو و بارون اشاره کرد.

محسن ابراهیم زاده

محسن ابراهیم زاده

او زاده 17 شهریور1366 در تربت حیدریه است. از محسن ابراهیم زاده به عنوان مرتضی پاشایی 2 یاد می شود، اواولین کنسرت خود را در شهریور 1394 در کرج برگزار کرد و با استقبال فوق العاده مردم مواجه شد. از معروف‌ترین آهنگ های وی می‌توان به دونه دونه، گل پونه و عاشق شدن اشاره کرد.

مهراد جم

مهراد جم

محسن سعیدی کیا با نام مهراد جم ، یکی از بهترین خواننده های موسیقی پاپ کشور است که چندین قطعه بسیار شنیده شده دارد. مهراد جم فعالیت بازیگری نیز داشت که در سال 1390 وقتی 14 ساله بود در سریال چای شیرین به ایفای نقش پرداخت، در این مجموعه خوانندگی او بسیار مورد توجه قرار مردم گرفت و بسیاری دوست داشتند او در آینده وارد عرصه موسیقی و خوانندگی شود. آز هیت ترک های این خواننده می توان از غمت نباشه، شمال و اون چشات نام برد.

پازل بند 

پازل بند

پازل بند یک گروه موسیقی پاپ است که در آغاز کار اعضای آن را علی رهبری، آرین بهاری و مهران عباسی تشکیل می‌دادند که سپس مهران عباسی این گروه را ترک کرد. اولین آهنگ مستقل آن‌ها با صدای علی رهبری در سال ۱۳۹۰ منتشر شد که هم نفس نام داشت. بارونای نم نم و نگم برات دو قطعه دیگر این گروه بود. حمید هیراد هنرمند دیگر است که همصدایی او پازل بند در قطعه بیتاب نیز به چشم می‌خورد. همکاری آن‌ها در قطعه دلارام و معشوقه هم ادامه پیدا کرد.

حمید هیراد

حمید هیراد

حمید هیراد از دوران کودکی به خوانندگی علاقه داشت و در سن 16سالگی با موسیقی و ترانه‌سرایی آشنا شد. البته به گفتهٔ او، از همان دوران کودکی عاشق موسیقی سنتی بوده‌است. او در کنار دنبال کردن موسیقی به صورت حرفه‌ای به ترانه‌سرایی پرداخت. سپس با چند کار نیمه‌حرفه‌ای با گروهی موسوم به داروگ فعالیت هنری خود را ادامه داد. از سری آهنگ های پر طرفدار این موسیقی پاپ می توان به بی تاب، مستم کن و شوخیه مگه اشاره کرد.

{jcomments off}

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها