صفحه اصلی > رپرتاژ : سریال های نمایش خانگی را با آلفا فیلم ببینید

سریال های نمایش خانگی را با آلفا فیلم ببینید

دل

دانلود سریال

چند مدتی است دیدن سریال در کنار خانواده به یکی از بهترین تفریحات ما ایرانی ها بدل شده است. در هر دوره زمانی مجموعه ها و سریال های زیادی در تلویزیون و البته شبکه نمایش خانگی در حال انتشار و پخش می باشد.

اما صحبت ما در این مطلب دانلود سریال هایی است که در شبکه نمایش خانگی پخش می شود که به تازگی طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.

دانلود سریال های شبکه نمایش خانگی

شبکه نمایش خانگی بر خلاف شبکه های دیگر مانند شبکه یک، دو، سه و… جزء تلویزیون نمی باشد و به صورت مستقل در حال فعالیت و انتشار فیلم های سینمایی ، سریال و مجموعه ها می کند.

به غیر از سریال هایی که مخصوصا برای شبکه نمایش خانگی ساخته می شوند فیلم های سینمایی هم بعد از اکران در این شبکه توضیع می شوند و افراد می توانند فیلم هارا از سایت هایی مانند آلفا فیلم دانلود و تماشا نمایند. اما گروه دیگری از فیلم های سینمایی که بنا به دلایلی هیچ وقت در سینما مجوز اکران نمیگیرند هم در شبکه نمایش خانگی پخش می شوند که به راحتی می توانید این فیلم ها را دانلود و تماشا نمایید.

بازیگران و کارگردان ها ترجیح می دهند در شبکه نمایش خانگی کار کنند. این موضوع می تواند دلایل زیادی از جمله آزادی بیشتر و دستمزد بالاتر و … داشته باشد.

همین موضوعات باعث شده است که تعدا بسیار زیادی از مخاطبان که تعدادی بالغ بر 2 ملیون خانواده می باشند به شبکه نمایش خانگی بپیوندند.

اما سوالی که پیش می آید این است که از چه طریقی می توانیم فیلم ها و سریال های شبکه نمایش خانگی را دانلود نماییم؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که سایت های زیادی اقدام به توضیع و پخش مجموعه های شبکه نمایش خانگی کرده اند که یکی از بهترین این سایت ها آلفا فیلم می باشد که به محض منتشر شدن فیلم سینمایی جدید و یا قسمت جدیدی از یک سریال را در سایت قرار می دهد و می تواید فیلم یا سریال مورد علاقه خود را در 5 کیفیت متفافت با حجم های مختلف دانلود نمایید.

دانلود فیلم ها و سریال ها از این سایت به صورت نیم بها می باشد. یعنی اگر حجم فیلمی 1 گیگابایت می باشد تنها 500 مگابایت از اینترنت شما مصرف می شود.

در ادامه می خواهیم درباره ویژگی های متمایز کننده این سایت برایتان بگویم.

چرا از آلفا فیلم دانلود کنم؟

سوالی که پیش می آید این است که چرا باید فیلم و سریال های جدید را از آلفافیلم دانلود کنم است. برای پاسخ به این سوال برخی از ویژگی های آلفافیلم را خواهم گفت.

لینک های دانلود در این سایت به صورت مستقیم می باشد.

در صورت دانلود به صورت قانونی ترافیک اینترنت به صورت نیم بها محاسبه می شود.

بر خلاف سایت های دیگر از یک قالب زیبا و ساده بهره می برد که فرایند رسید به لینک دانلود فیلم و سریال موردنظر بسیار ساده می باشد.

لینک های دانلود پس از انتشار به سرعت در سایت قرار می گیرد.

اکثر سایت های دانلود فیلم و سریال علاوه بر حوزه فیلم و سریال در زمینه های دیگر مانند دانلود نرم افزار و آهنگ هم فعالیت می کنند که این موضوع باعث افت کیفیت کار آنها در حوزه فیلم و سریال می شود. اما این سایت به صورت تخصصی بر روی دانلود فیلم و سریال تمرکز کرده است

توضیحات , عوامل , نقد , گالری تصاویر و خلاصه هر فیلم به صورت دقیق و کامل در صفحه مخصوص آن فیلم آمده است. که با خواندن توضیحات می توانید تصمیمی بهتر در انتخاب فیلم بگیرید.

گاهی در بعضی از صفحات , نظرات زیادی ثبت می شود که می توانید از نظرات در انتخاب آن فیلم برای دیدن استفده نمایید.

امکان دانلود فیلم ها و سریال ها در 5 کیفیت ( 480 , 720 , 1080 , 1080P-HQ , BLURAY )وجود دارد.

زندگینامه بازیگران هر فیلم و سریال یه صورت جداگانه در یک صفحه جدا در دسته بندی بازیگران قرار می گیرد. که نکات جالب و کارنامه هر بازیگر را می توانید مشاهده نمایید.

دانلود سریال جدید

همان طور که گفه شد سریال های جدید بعد از انتشار به سرعت در سایت های دانلود سریال قرار می گیرند. اما در این قسمت می خواهم شما را با ند سریال که هم اکنون در حال پخش می باشد آشنا کنم.

دانلود سریال دل

دل سریالی عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی و نویسندگی بابک کایدان و میثم کایدان است که در سال 1397 استارت ساخت آن زده شد.

این سریال شامل دو فصل 14 قسمتی در مجموع 28 قسمت است که محصول شبکه نمایش خانگی می باشد.

جالب است بدانید این سریال از همان ابتدا مخاطبان زیادی را جذب کرد به طوری که 3 روز اول انتشار رکورد تماشای آنلاین را زد و 13 میلیون و 440 هزار دقیقه توسط کاربران به نمایش در آمد.

دو بازیگر اصلی این سریال حامد بهداد به همراه ساره بیات می باشند. همچنین هنرمندانی سرشناس دیگری مانند مهراوه شریفی نیا، بهرام افشاری، یکتا ناصر، مهدی کوشکی، کوروش تهامی سعید راد، نسرین مقانلو، افسانه بایگان، مریم سعادت، بیژن امکانیان، لیلا زارع و … نقش آفرینی کرده اند

85 درصد فیلم برداری در تهران و 15 درصد هم در شمال انجام شده است.

هر قسمت سریال دل حدودا 45 دقیقه است که در روز چهارشنبه هر هفته منتشر می شود.

برای دانلود سریال دل روی قسمت دلخواه کلیک نمایید و آن را با کیفیت مدنظرتان دانلود نمایید.

خلاصه سریال دل

آرش (حامد بهداد) و رستا (ساره بیات) عاشقانه همدیگر را دوست دارند و بعد از فراز و نشیب های زیاد به سختی توانستند خاواده هایشان را راضی به این ازدواج کنند. اما در شب عروسی آنها در یک تلار مجلل سر و کله مهران (مهدی کوشکی) عشق سابق رستا ناگهان عروسی بهم می خورد و

کرگدن

دانلود سریال کرگدن

کرگدن سریالی به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده و تهیه کنندگی صادق یاری محصول شبکه نمایش خانگی می باشد. استارت فیلم برداری این سریال از تاریخ 16 آبان 1398 زده شد.

کرگدن به قلم علی اصغری و مهرداد‌کوروش‌نیا در 26 قسمت نوشته شده است که هر قسمت آن شنبه هر هفته منتشر می شود.

بعد از مدت ها که شاهد سریال های درام و عاشقانه از شبکه نمایش خانگی بودیم اینبار کرگدن با ژانر اکشن و جنایی رونمایی شد.

برای خرید قانونی و دانلود سریال کرگدن روی قسمت موردنظرتان کلیک نمایید.

بازیگران اصلی این سریال مصطفی زمانی، سارا بهرامی، هدی زین‌العابدین، مهدی کوشکی، ستاره پسیانی، الهام کردا، نادر فلاح، پانته‌آ پناهی، ماظم سیاحی، شراره دولت آبادی، بانیپال شومون و … می باشند.

خلاصه سریال کرگدن

کرگدن نام یک چالش بزرگ در جهان می باشد که توسط یک مافیای خطرناک و قدرتمند طراحی شده است.

پنج جوان ایرانی به واسطه مهارت هایشان (موتور سواری حامد زمانی ، پارکور کاری سارا بهرامی، رانندگی هدی زین‌العابدین، شناگری و خانندگی پویا رحیمی‌سام و فایتری بانیپال شومون) وارد این چالش بزرگ می شوند. در این چالش اتفاقات خطرناک و غیرقابل پیش بینی برای آنها رخ می دهد که

613496 709

دانلود سریال خواب زده

سریال خواب زده مجمعه ای از شبکه نمایش خانگی است که به کارگردانی سیروس مقدم و نویسندگی سعید نعمت الله می باشد.

همکاری های سیروس مقدم و سعید نعمت الله همیشه جذاب بوده است. از همکاری های این دو هنرمند می توان به رستگاران، دیوار، مدینه، میکائیل و زیرهشت اشاره کرد.

سریال خواب زده فضایی تخیلی و عاشقانه دارد که تقابل میان انسان و شیطان را به تصویر می کشد.

هر سه شنبه قسمت جدیدی از سریال خواب زده منتشر می شود که از طریق آلفافیلم می توانید به صورت قانونی دانلود و تماشا کنید.

خلاصه سریال خواب زده

رها و هما با دیدن یک خواب مشترک با هم آشنا می شوند و این شروع ماجراهای عشقی و ورودشان به زندگی یکدیگر است.

 {jcomments off}

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها