صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : آیا کمپانی مشهور MGM قربانی تعطیلی سینماها خواهد شد؟

آیا کمپانی مشهور MGM قربانی تعطیلی سینماها خواهد شد؟

mgm sale ro53

استودیوی فیلمسازی ام‌جی‌ام با به خدمت گرفتن کارشناسان در حال بررسی گزینه‌ی فروش است. «وال استریت ژورنال» گزارش داده است که استودیو معتقد است با چندگانه‌های انحصاری‌اش از جمله «جیمز باند» می‌تواند برای کمپانی‌های دیگر جذاب باشد. ارزش این کمپانی با احتساب بدهی‌ها به ۵.۵ میلیارد دلار می‌رسد.

ام‌جی‌ام در حال حاضر بیش از ۴۰۰۰ هزار عنوان فیلم و ۱۷ هزار ساعت برنامه‌ی تلویزیونی در انحصار خود دارد که شامل برند‌هایی چون «راکی»‌ (Rocky) و «هابیت» (The Hobbit) و سریال‌هایی چون «سرگذشت ندیمه» (The Handmaid’s Tale) و «وایکینگ‌ها» (Vikings) می‌شود.

با شیوع پاندمی کووید-۱۹ مشکلات بی‌سابقه‌ای برای کمپانی‌های فیلمسازی به وجود آمده و اغلب مخاطبین به شبکه‌های استریم ویدیو روی آورده‌اند. برادران وارنر هم این ماه اعلام کرد که تمامی عناوین سینمایی خودش از جمله فیلم‌های پرخرجی مثل «تل‌ماسه» (Dune) و «ماتریکس ۴» (The Matrix 4) را همزمان با اکران در سالن‌های سینما به HBO Max می‌برد.

بیست و پنجمین قسمت از چندگانه‌ی «جیمز باند» تحت عنوان «وقتی برای مردن نیست»‌ (No Time to Die) امسال چندین مرتبه به تأخیر افتاد و در حال حاضر قرار است ۲ آوریل ۲۰۲۱ اکران شود.

پرفروش‌ترین فیلم‌های ام‌جی‌ام در سال‌های اخیر جدا از «هابیت» و «اسکای‌فال» (Skyfall)، اسپین‌آف «کرید» (Creed) برای «راکی» بوده است که ۱۷۳ میلیون دلار در بازارهای جهانی فروخته است. این کمپانی فیلم‌های محبوب دیگری چون «سکوت بره‌ها» (Silence of the Lambs) و «ترمیناتور» (The Terminator) را در شبکه‌های استریمینگ دارد.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

با بهترین نقش آفرینی های جانی دپ آشنا شوید! + تصاویر

با بهترین و بدترین فیلمهای ساندنس 2020 آشنا شوید + تصاویر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها