صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : واکنش چهره های سرشناس به صحبت های مگان مارکل درباره زندگی سلطنتی

واکنش چهره های سرشناس به صحبت های مگان مارکل درباره زندگی سلطنتی

prince harry duke of sussex and megh0

حواشی مصاحبه‌ی «مگان مارکل» و «پرنس هری» با «اپرا وینفری» (Oprah with Meghan and Harry: A CBS Primetime Special) همچنان ادامه دارد. «ونسا کربی» ستاره‌ی سریال «تاج» (The Crown) به مصاحبه‌ی «مگان مارکل» و «پرنس هری» در با «اپرا وینفری» واکنش نشان داده است. او که در فصل اول و دوم سریال «تاج» نت‌فلیکس نقش «پرنسس مارگارت» را بازی کرده، در مصاحبه با «جیمی کیمل» می‌گوید هنوز مصاحبه‌ی مگان و هری را ندیده، اما می‌دانسته که آن‌ها از مخاطبین «تاج» بوده‌اند.

کربی می‌گوید: «باورکردنی نیست که آن‌ها در واقع سریال را دیده‌اند. مسئله‌ای است که احتمالش وجود دارد، اما همیشه فکر می‌کردم: «آن‌ها برای دیدنش وقت ندارند.» کیمل به شوخی می‌گوید: «نه، هیچ کاری برای انجام دادن ندارند. به معنای واقعی کلمه بیکارند، در حیات خانه نشسته‌اند تا اپرا بیاید.»

«هیو جکمن» بازیگر ۵۲ ساله نامزد اسکار نیز به افشاگری‌های مگان و هری در مورد نگرانی اعضای خانواده‌ی سلطنتی بریتانیا از رنگ پوست فرزندشان «آرچی» واکنش نشان داده و از همین فرصت استفاده کرده تا یک مرکز مشاوره‌ی روانی را به مخاطبینش معرفی کند.

جکمن استرالیایی از شهامت مگان و هری ستایش می‌کند و می‌گوید: «پیشنهاد می‌کنم مصاحبه‌ی مگان و هری با اپرا که من و [همسرم] دب و میلیون‌ها نفر دیگر در سراسر دنیا دیدیم و شگفت‌زده شدیم را ببینید. برای اینکه دیدیم یک زن فوق‌العاده شناخته‌شده و همسرش، آشکارا، با شهامت و صادقانه و با وقار از سخت‌ترین دوران زندگی خود و تلاش برای یاری گرفتن گفتند.»

جکمن سپس یک مرکز مشاوره‌ی روانی را توصیه و به افرادی که احساس بی‌پناهی می‌کنند می‌گوید: «درخواست کمک کنید، و اگر از جایی که انتظار دارید کمکی دریافت نکردید، به جستجو ادامه دهید. جای دیگری بروید، زیرا همیشه کسی برای کمک کردن وجود دارد. بنابراین هیچ‌وقت نگران تنها بودن نباشید. و در پایان می‌خواهم از مگان و هری تشکر کنم، به‌خاطر شهامت شما.»

«بیانسه» سلبریتی دیگری بود که به تمجید از شجاعت «مگان مارکل» پرداخت. این خواننده‌ی آمریکایی در واکنش به مصاحبه‌ی مگان و هری با اپرا که تنها ۱۷.۳ میلیون بیننده‌ی آمریکایی داشت می‌نویسد: «از مگان متشکرم به‌خاطر شهامت و پیش‌قدم شدنش. برای همه‌ی ما الهام‌بخش و نیروبخش بودی.»

«کاخ باکینگهام» با انتشار بیانیه‌ای این هفته به مصاحبه واکنش نشان داد و گفت: «تمام اعضای خانواده از شنیدن اینکه چقدر زندگی چند سال گذشته برای هری و مگان سخت بوده متأسف است. مسائلی که مطرح شد، به ویژه در مورد نژاد، نگران‌کننده است. هرچند دیدگاه‌ها متفاوت است اما خانواده آن‌ها را بسیار جدی می‌گیرد و به صورت خصوصی با اعضا در میان می‌گذارد.»

«پی‌یرس مورگان» مجری باسابقه‌ی بریتانیایی سکوت چند-ساعته‌اش پس از کناره‌گیری از اجرای برنامه‌ی «صبح به‌خیر بریتانیا» (Good Morning Britain) را شکست و اعلام کرد از مواضعش عقب‌نشینی نمی‌کند.

مورگان چهارشنبه این هفته در توییتر نوشت: «دوشنبه گفتم که حرف‌های مگان مارکل در مصاحبه با اپرا را باور نمی‌کنم. وقت کافی داشتم تا روی این عقیده تأمل کنم، و باید بگویم که هنوز هم باور نمی‌کنم. اگر شما باور می‌کنید، ایرادی ندارد. آزادی بیان قله‌ای است که از جان سپردن بر رویش رضایت دارم. از همه‌ی اظهار محبت و نفرت‌های شما متشکرم. می‌روم تا با عقایدم وقت بیشتری بگذرانم.»

مورگان تصویری از «وینستون چرچیل» با این نقل قول منتشر کرده است: «تصور بعضی از آزادی بیان این است که می‌توانند هر چه خواستند بگویند، اما اگر کسی پاسخ‌شان را بدهد، بی‌حرمتی می‌دانندش.»

«مگان مارکل» در مصاحبه با «اپرا وینفری» گفته بود که در زمان حضور در خانواده‌ی سلطنتی به خودکشی فکر کرده و وقتی از اعضا درخواست کمک داشته به او گفته‌اند که کاری از دست‌شان ساخته نیست.

نشریه‌ی «سان» گزارش داده است که رئیس شبکه‌ی ITV از مورگان درخواست کرده است که او در برنامه‌ی زنده عذرخواهی کند و به همین علت مورگان از اجرای «صبح به‌خیر بریتانیا» کناره‌گیری کرده است. در بریتانیا گمانه‌زنی می‌کنند که مورگان به زودی شغل جدیدی بر عهده می‌گیرد. شبکه‌ی خبری GB News اعلام کرده است که آماده‌ی همکاری با مورگان است و تاکنون «اندرو نیل» مجری سابق بی‌بی‌سی را به خدمت گرفته. «روپرت مرداک» نیز برای راه‌اندازی یک شبکه‌ی خبری بریتانیایی به نام News UK TV برنامه‌ریزی می‌کند و ممکن است به همکاری با مورگان تمایل داشته باشد.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

مصاحبه جنجالی مگان مارکل درباره خانواده سلطنتی انگلستان / آن ها نژاد پرست هستند!

25 سلبریتی مشهور که از ملکه بریتانیا عناوین سلطنتی گرفته اند + تصاویر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها