صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : شارون استون هم وارد معرکه شد! / در صحنه های « غریزه اصلی » من را فریب دادند!

شارون استون هم وارد معرکه شد! / در صحنه های « غریزه اصلی » من را فریب دادند!

شارون استون

«شارون استون» هیچ‌گاه تجربه‌ی حضورش در هالیوود را به‌دقت شرح نداده بود. اما کتاب خاطراتش «زیبایی دو بار زیستن» (The Beauty of Living Twice) که ۳۰ مارس منتشر خواهد شد، وعده‌ی افشاگری‌های زیادی را می‌دهد. استون در بخشی از این کتاب که اخیراً به دست مجله‌ی «ونتی فر» رسیده، از تجربه‌ی بازی در تریلر روانشناسانه‌ی «غریزه اصلی» (Basic Instinct) «پل ورهوفن» می‌گوید. این فیلم را بیشتر با صحنه‌ی بازجویی استون وقتی نحوه‌ی نشستنش را تغییر می‌دهد به یاد می‌آورند، اما این بازیگر در کتاب خاطراتش می‌گوید او را در مورد اینکه این صحنه قرار است در واقع چه باشد فریب داده‌اند. استون ادعا می‌کند که نمی‌دانسته قرار است اندام های خصوصی او نشان داده شود، تا اینکه فیلم برای گروهی از ایجنت‌ها و وکلا به اکران می‌رسد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، استون می‌نویسد: «این‌گونه بود که نمای بخش های خصوصی خود را برای اولین بار دیدم، مدت‌ها پس از آنکه به من گفته بودند: «هیچ چیزی قابل رؤیت نیست – فقط باید زیرپوش خود را در بیاوری، سفید بازتاب‌دهنده‌ی نور است، بنابراین می‌دانیم که تو زیرپوش به تن داری.»» حالا مشکل این است. دیگر اهمیتی نداشت. من و قسمت‌های [خصوصی‌ام] آن بالا نشان داده شدند. باید تصمیمی می‌گرفتم.»

استون به یاد می‌آورد که با ورهوفن درگیر شده است: «به اتاق آپارات رفتم، به صورت پل سیلی زدم، آن‌‌جا را ترک کردم، سوار ماشینم شدم و با وکیلم «مارتی سینگر» تماس گرفتم. مارتی به من گفت که آن‌ها اجازه نداشته‌اند فیلم را به این شکل منتشر کند. اینکه می‌توانم حکم بازداشت بگیرم. اولاً در آن زمان این صحنه می‌توانست سبب شود که فیلم رده‌بندی X بگیرد. یادتان که نرفته، سال ۱۹۹۲ بود، نه امروز که در نت‌فلیکس همه چیز مرد را نشان می‌دهند. مارتی گفت طبق نظر «اتحادیه بازیگران» (SAG) که من در آن عضویت داشتم، قانونی نبود که از من به این شکل فیلمبرداری کنند. فکر کردم: پوف [به‌خیر گذشت.]»

استون اضافه می‌کند: «اولین فکری که کردم این بود. اما بعد کمی بیشتر تأمل کردم. اگر من به جای کارگردان بودم چه می‌کردم؟ اگر آن نما را در اختیار داشتم چه می‌شد؟ اگر آن را به عمد گرفته بودم چه می‌شد؟ یا تصادفاً؟ چه می‌شد اگر این نما از بین نمی‌رفت؟ افکار زیادی از ذهنم گذشت. می‌دانستم که در چه فیلمی بازی می‌کنم. خدای من، حتی برای آن نقش مشاجره کرده بودم، و در تمامی آن لحظات فقط همین کارگردان پشتیبان من بود.»

استون در بخش دیگری از کتاب فاش کرده است که یکی از تهیه‌کنندگان مرد قصد داشته او را وادار به برقراری رابطه‌ی جنسی با همبازی خود کند. استون نام این افراد را افشا نمی‌کند اما می‌گوید: «برای من توضیح داد که چرا باید با همکار بازیگرم رابطه‌ی جنسی داشته باشم تا مقابل دوربین طبیعی‌تر به نظر برسیم. زیرا در دوران خود با «ایوا گاردنر» مقابل دوربین عشق‌بازی کرده و کارش شگفت‌انگیز شده! تصور چندش‌آور او و «ایوا گاردنر» در یک اتاق زبانم را بند آورد. بعد متوجه شدم که گاردنر چاره‌ای نداشته که تظاهر کند او جذاب است.»

استون اضافه می‌کند:‌ «تهیه‌کنندگان دیگری در فیلم‌های دیگری به تریلر من آمده‌اند و پرسیده‌اند: «خوب حالا با [بازیگر مرد فیلم] رابطه‌ی جنسی برقرار می‌کنی یا نمی‌کنی؟… اگر موافقت کنی کار بهتر پیش می‌رود.»»

«مایکل داگلاس» در فیلم «غریزه اصلی» نقش کارآگاهی را بازی می‌کند که توسط مظنون اصلی یک پرونده‌ی قتل با بازی استون اغوا می‌شود. استون در سال ۲۰۱۹ در مصاحبه با مجله‌ی GQ اصرار کارگردان برای برهنه شدن پیش از فیلمبرداری را افشا کرده بود. او در مصاحبه‌ی دیگری با مجله‌ی Allure اظهار تردید کرده بود که فیلم «غریزه اصلی» امروز می‌توانست ساخته شود.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود:

شارون استون شعری از مولانا در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد

گلایه شارون استون از هالیوود و مردم / با بی رحمی و نامهربانی تمام با من رفتار کردند!

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها