صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : مالک پردیس شهرک: مجوز اکران مان را باطل و در سینما فوتبال و سریال پخش خواهیم کرد!

مالک پردیس شهرک: مجوز اکران مان را باطل و در سینما فوتبال و سریال پخش خواهیم کرد!

پردیس سینمایی شهرک

بعد از تغییر کاربری چندین سینما در نتیجه بحران کرونا حالا مالک یک پردیس سینمایی چهار سالنه از پایان فعالیت سینمایی و نمایش سریال و فوتبال در سالنها برای رونق فودکورت مجموعه‌اش خبر داد.

پدرام علیزاده، مالک پردیس سینمایی شهرک در این خصوص گفت:

ما قصد داریم بعد از ۱۵ خرداد، دیگر در چرخه اکران نباشیم و می‌خواهیم پروانه سینما را باطل کنیم و به‌صورت خصوصی به نمایش فیلم خارجی یا سریال‌های شبکه نمایش خانگی یا مسابقات فوتبال بپردازیم.

حتی برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تخصصی را در برنامه داریم. از طرف دیگر، چون در کنار سالن‌های‌مان فودکورت داریم، می‌خواهیم امکانی فراهم کنیم که تماشاگران بتوانند در هنگام تماشای فیلم غذای‌شان را به داخل سالن ببرند و در واقع به این ترتیب به فودکورت‌مان هم رونق دهیم.

ما از عید تا حالا برای فیلم «تکخال» تنها 3بلیت فروخته ایم! آن‌هم درحالی‌که سینما شهرک در رَنک 5سینماهای تهران است.

طبیعی است که در این شرایط دیگر نمی‌شود امیدوار بود. وقتی تهیه‌کننده‌ها حاضر به اکران فیلم‌های‌شان نیستند، چه کاری از دست ما ساخته است؟

ما در ازای خرید بلیت، آب معدنی و چیپس مجانی می‌دهیم؛ اما با این‌همه، کار و کاسبی رونق ندارد.

فقط هزینه برق این 4 سالن در‌ماه چیزی حدود 30میلیون تومان است. مالیات و سایر هزینه‌ها را هم به آن اضافه کنید.

پیش از کرونا، برای دو مالک پردیس شهرک: پروانه سینماهایمان را باطل می‌کنیم می‌خواهیم به فودکورت رونق بدهیمشیفت، در حدود 34نفر پرسنل داشتیم، اما الان اینجا را با 3نفر اداره می‌کنیم. ارشاد هم کمکی نمی‌کند؛ یعنی نمی‌تواند کمکی کند. 10میلیون تومان کمک‌هزینه می‌دادند که به ضامن نیاز داشت.

حتی در هنگام ساخت این پردیس ارشاد 150میلیون تومان کمک بلاعوض می‌داد که آنقدر من را بردند و آوردند که از خیر گرفتن آن گذشتم و این مکان را با سرمایه شخصی ام ساختم. بعد هم که اینجا داشت رونق می‌گرفت، کرونا آمد و سینماها تعطیل شدند.

 

مطالب پیشنهادی:
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها