صفحه اصلی > زرین سینمایی هفته : از توهین داریوش ارجمند به زنان تا شکایت گلزار از افشا کننده دستمزدش!/ زرین سینمایی هفته (230)

از توهین داریوش ارجمند به زنان تا شکایت گلزار از افشا کننده دستمزدش!/ زرین سینمایی هفته (230)

بازگشت کوین اسپیسی به سینما

 آقا ما یه دو هفته ای نبودیم و کلی خبر تمشکی و زرینی داشتیم که پشت سر هم اومدن و کار ما رو سخت کردند. همچین هم که برگشتیم سرکار، سردبیر زد تو سرمون گفت هرچی کم کاری کردی باید الان جبران کنی! نتیجه اینکه این هفته با دست پُر اومدیم که لوح و تمشک ملت رو تقدیم شون کنیم تا یه کتک جانانه دیگه از صاحبش نخورده باشیم!

Zarinاولین لوح زرین هفته را تقدیم کوین اسپیسی می‌کنیم که گفته شده بعد از 4 سال قرار هست در یک فیلم سینمایی به ایفای نقش بپردازد. ماجرا از این لحاظ حائز اهمیته که توی این چهار سال هیچکدوم از شکایت‌هایی که علیه این بازیگر مطرح شده به سرانجامی نرسیدن و همگی رد شدن!

حالا هالیوود مونده که با این وضیت عجیب باید چکار بکنه! از یه طرف هنوز آماده نیستن به کسی که اتهام جنسی زده فرصت دوباره بدن و از یه طرف، دیگه اتهامی باقی نمونده که اسپیسی ازش تبرئه نشده باشه! بهرحال الان فرانکو نرو قرار هست فیلمی بسازه و گفته شده که کوین اسپیسی هم یکی از نقش‌های اصلی اون رو ایفا می کنه که امیدواریم به ثمر برسه.

از این رو، به دلیل آنچه که «بازگشت کایزرشوزه به سینما» می‌نامیم، لوح زرینی را به کوین اسپیسی به عنوان هدیه تقدیم می‌کنیم و امیدواریم این اتفاق مسیری باشه برای قانونمندتر شدن هرچه بیشتر مسائل مربوط به اتهامات جنسی تا هرکسی راه نیفته بگه فلانی منو اذیت کرده و بعدشم بدون هیچ سند و مدرکی بایکوت بشه! این جانی دپ بدبخت تا همین امروز داره از دست امبر هرد چی میکشه دیگه در جریانید!

مردم معمولی

Zarinآقا در هفته ای که گذشت، فیلیمو در به طور غیرمنتظره ای اعلام کرد که چند قسمت تولید شده از سریال «مردم معمولی» را از این پلتفرم حذف می‌کند تا رامبد جوان با ساز و کار بهتری از ابتدا این سریال را بسازد! این تصمیم زمانی لحاظ شد که این سریال با بیشترین انتقاد از سوی تماشاگران مواجه شد و در اغلب نظرسنجی‌ها هم اسم این سریال در رده بدترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی قرار گرفت.

تصمیم فیلیمو در نوع خودش قابل ستایش است و این پیام رو می رسونه که این پلتفرم حداقل گوش شنوایی دارد و مخاطب برایش اهمیت دارد. از این رو، به دلیل آنچه که «مسئولیت پذیری در قبال مخاطبین» می‌نامیم، لوح زرینی را به تصمیم قاطعانه فیلیمو تقدیم می‌کنیم و امیدواریم که سریال سازان عزیز هم گوششون کشیده شده باشه تا هرچی که فکر دوست دارند را به خورد ملت ندهند!

مارتین اسکورسیزی

Zarinسومین لوح زرین هفته را هم تقدیم مهندس، زک اسنایدر می‌کنیم که در یک مصاحبه درباره اظهار نظر اسکورسیزی درباره فیلم‌های اَبَرقهرمان خیلی قاطع و صریح گفت: «هرچی اوستا بگه همونه! متخصصه، سینماگره، رئیس همه ماست و نوکرشیم اصلاٌ … بعد انتظار داری نیاد بگه چی بد یا خوبه! ؟»

صحبت‌های اسنایدر از این حیث قابل اعتناست که سازندگان فیلم‌های اَبَرقهرمانی کوچه بالایی شون، قبلاً علیه اسکورسیزی جبهه گرفته بودن و از خجالت اوستا در اومده بودند.

به هر روی، ما اینجا به دلیل آنچه که «فهم اصولی جایگاه سینماگران توسط اَبَرقهرمان ساز جماعت» می‌نامیم، لوح زرینی را به زک اسنایدر تقدیم می‌کنیم که نگاهی منطقی به موضوع داشت و البته فراموش نکرد که اسکورسیزی و رفقایش به گردن سینما حق دارند و اگر یک نفر قرار باشد درباره این سینمای پاپ کورنی اظهار نظر کند آن فرد اسکورسیزی است!

حالا شما که غریبه نیستید، ما یه جایی نشسته بودیم یه بزرگواری داشت برای یکی دیگه از دلایل بهتر بودن فیلم «مرد آهنی» نسبت به «هاراگیری» می‌گفت! از همینجایی که نشستم تا شمال غرب قطب جنوب پرانتز باز!

داریوش ارجمند

68466آقا در هفته ای که گذشت، جناب آقای داریوش ارجمند اومدن یه مصاحبه عجیبی کردن و گفتن زن که وزنه بلند میکنه دیگه به درد نمی خوره!

والا ما برای خودمون نشسته بودیم داشتیم وب گردی می‌کردیم که دیدیم این مصاحبه پخش شده و ماجرا درباره زنیه که داره وزنه میزنه. در این مصاحبه آقای ارجمند اومد و گفت: «آقا زنی که وزنه صد کیلویی میزنه هورمون‌ها و ایناش دچار مشکل میشه دیگه بچه دار نمیتونه بشه، مادر نمیتونه بشه، این دیگه به چه دردی می خوره!»

والا ما یه نگاه به خودمون کردیم یه نگاه به جامعه ورزشکاران زن و یه نگاه هم به قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی بانوان که تمام عمرشون رو گذاشتن تا موفقیت کسب کنند و به اهدافشون برسن و بعدش به هیچ نتیجه ای نرسیدیم! یعنی داریوش ارجمند هنوز نمی دونه که جنس زن فقط وسیله بارداری نیست! ؟

به هر روی، ما اینجا به دلیل آنچه که «ماشین جوجه کشی دانستن زنان توسط داریوش ارجمند» می‌نامیم، تمشک زرینی را به این بازیگر تقدیم می‌کنیم و امیدواریم که در ادامه مسیر زندگی شون نگاه متفاوت تری به قشر زنان داشته باشند و اونا رو صرفاً در آشپزخونه و اینا متصور نشوند!

001dgra224224 

68466نمی‌دانیم می‌دانید یا نه اما در هفته ای که گذشت جشنواره بین المللی فیلم فجر برگزار شد و به پایان رسید. ما که نه فهمیدیم کارکرد این جشنواره چیه و نه فهمیدیم اصلاً دستاوردی هم داره یا نه. اما بخش تمشک بگیر ماجرا اظهار نظر رضا میرکریمی، یکی از مدیران همیشگی جشنواره‌های سینمایی در ایران بود که آمد و خیلی شیک و صریح و مجلسی گفت: «جشنواره جهانی فیلم یکی از 16 فستیوال فیلم برتر در دنیاست

حقیقتاً کی به کیه! جشنواره که معلوم نیست چطور برگزار شده و بودجه اش چقدر بوده و اصلاً نیجه اش چه بوده، بیاییم بگیم جشنواره هم از لحاظ اعتبار در رده شانزدهمین فستیوال برتر دنیاست دیگه! کسی سند خواست؟ نه والا!

از این رو، به دلیل آنچه که «نصب نکردن کنتور در جشنواره‌های فجر» می‌نامیم، تمشک زرینی را به رضا میرکریمی و مسئولان مرتبط تقدیم می‌کنیم که همینجوری برای خودشان آمار و ارقام اعلام می‌کنند و نمی‌گویند یه بدبختی پیدا میشه میاد همه اینا رو با متر و تراز مقایسه می کنه و بعدش نتیجه اش اش که منتشر بشه حرفش میمونه واسه ما.

هم رفیق رکسانا بهرام

68466در هفته ای که گذشت، سرکار خانم پانته آ بهرام و خواهرش رکسانا بهرام مهمان برنامه «همرفیق» با اجرای شهاب حسینی بودند.

برنامه که شروع شد همه چیزش عادی بود تا زمانی که گفتن آقا میخواییم بیست میلیون به ملت بدیم برای انجام یه کاری و بعد که شهاب حسینی پرسید: «این رقم کافیه؟»، رکسانا بهرام وارد معرکه شد و گفت:  «این مبلغ برای طبقه ای که ویدئوها رو میفرستن زیاد هم هست!» و بعد دستشم آورد بالا تا سطح رو نشون ملت بده و شیرفهم شون کنه!

ما اینجا به دلیل آنچه که «سطح تعیین کردن خواهر بازیگر معروف جماعت برای ملت» می‌نامیم، تمشک زرینی را به سرکار خانم رکسانا بهرام تقدیم می‌کنیم و امیدواریم که در دفعات بعدی که مصاحبه دارن این سطح بندی‌ها رو برای ملت تعیین نکنند و نگن ملت تو این سطح این رقم براشون خوبه! بله، ملت الان یه تومان، دو تومان هم براشون کلی پوله اما دیگه نه اینکه شما بیای به طرف بگی سطحت اینه!

محمدرضا گلزار

68466در هفته ای که گذشت، محمدرضا گلزار که هربار یه موضوعی درباره دستمزدش مطرح میشه میره تو اینستاگرام یه جمله تو مایه‌های «کار خودت را بکن، خدا با توست بگذار از حسودی بمیرند!» می‌نویسد، این بار بی خیال نشد و از یک منتقد که میزان دستمزدش برای اجرای مسابقه «هفت خان» را منتشر کرده بود شکایت کرد!

ما هم اینجا به دلیل آنچه که «شفاف نیستم و با شفاف سازی هم می‌جنگم!» می‌نامیم، تمشک زرینی را به محمدرضا گلزار تقدیم می‌کنیم که به جای شفاف سازی درباره دستمزد دریافتی اش از این برنامه آمده و از افشا کننده دستمزدش شکایت کرده است. مهندس جان، حالا لازم نیست بیای بگی من فلان میلیارد دستمزد گرفتم، حداقل بیا بگو این رقم خصوصی بین من و اسپانسر هست و توضیح بده درباره دستمزدت! مالیات هم که ازتون نمی گیرن دیگه مشکل چیه! ؟

 

ذره بین  

* شما می‌توانید گزینه‌های ” لوح زرین بگیر یا تمشک بگیر”  سینمایی یا تلویزیونی تان را به ما معرفی کنید تا آنها را در همین بخش معرفی کرده و جوایزشان را تقدیمشان کنیم! 

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می گردد.

به خانواده بزرگ جامعه مجازی مووی مگ بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها