صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : جورج کلونی: لطفا تصاویر فرزندان من رو منتشر نکنید!

جورج کلونی: لطفا تصاویر فرزندان من رو منتشر نکنید!

جورج کلونی

«جورج کلونی» پدری نیست که تصویر فرزندان دوقلویش را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارد. نه به این علت که به آن‌ها افتخار نمی‌کند، بلکه نگران امنیت آن‌هاست.

کلونی پنجشنبه هفته گذشته نامه‌ای سرگشاده از طریق «تایمز» منتشر کرد تا از نشریات زرد بخواهد تصاویر فرزندان ۴ ساله‌اش الا و الکساندر به اشتراک نگذارند. بازیگر و کارگردان «آسمان نیمه‌شب» (Midnight Sky) نشریاتی چون «دیلی میل» را خطاب قرار می‌دهد و از آن‌ها می‌خواهد «از قرار دادن چهره فرزندان ما خودداری» در نشریات خود کنند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، این نامه بازیگر و همسرش «امل کلونی» در حالی نوشته شده که «دیلی میل» اخیراً تصاویری از فرزند ۱ ساله «بیلی لورد»، نتیجه «دبی رینولدز» و نوه «کری فیشر» ستاره «جنگ ستارگان» را منتشر و سپس چهره نوزاد را محو کرد.

کلونی ۶۰ ساله می‌نویسد: «من یک شخصیت شناخته‌شده‌ام و انتشار مکرر تصاویر ناخواسته را به عنوان بهای شغلی که دارم می‌پذیرم. [اما] فرزندان ما چنین تعهدی ندارند.»

این بازیگر برنده اسکار در ادامه توضیح می‌دهد که چگونه انتشار این تصاویر ممکن است فرزندان و خانواده‌اش را به دلیل فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی امل به خطر بیندازد: «ذات شغل همسر من او را در مقابل گروه‌های تروریستی قرار داده و ما تا جایی که ممکن است برای حفاظت از خانواده احتیاط می‌کنیم. اگر نشریه‌ای تصویر فرزندان ما را روی جلد قرار دهند نمی‌توانیم از آن‌ها محافظت کنیم. هرگز تصویری از آن‌ها را نفروخته‌ایم، در شبکه‌های اجتماعی فعالیتی نداریم و هرگز تصویری ارسال نمی‌کنیم زیرا این کار زندگی آن‌ها را به خطر می‌اندازد. نه خطری بدبینانه بلکه مشکلات واقعی، و عواقب واقعی.»

کلونی ابراز امیدواری می‌کند که نشریات در مورد اینکه «فروش تبلیغات مهم‌تر از حفظ جان کودکان بی‌گناه نیست» با او هم-عقیده باشند. این بازیگر تنها ستاره‌ای نیست که خواهان حذف تصاویر فرزندانش شده است. «کریستن بل» و «دکس شپرد» در سال ۲۰۱۴ درخواست کرده بودند که این تصاویر ممنوع شود.

«رایان رینولدز» و «بلیک لایولی» نیز اخیراً چنین خواسته‌ای را مطرح کرده‌اند. لایولی ماه گذشته به حساب اینستاگرامی معترض شد که تصاویر او و سه دخترش را بدون رضایتش پخش کرده بود. «یو‌اس‌ای تودی» گزارش می‌دهد که لایولی در بخش نظرات پستی که بعدها حذف شد نوشته است: «این موضوع به‌شدت آزاردهنده است. من شخصاً به شما می‌گویم که این مردان فرزندانم را تعقیب و آزار می‌دهند – اما شما باز هم ارسالش می‌کنید. گفته بودید از این پس این کار را نخواهید کرد؛ شخصاً به من قول دادید.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها