صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : ساخت قسمت های جدید «Spider-Man» با حضور تام هالند تائید شد

ساخت قسمت های جدید «Spider-Man» با حضور تام هالند تائید شد

تام هالند

با اکران «مرد-عنکبوتی: دور از خانه» (Spider-Man: No Way Home)، استودیوهای مارول و سونی مراحل ابتدایی تولید فیلم‌های بیشتر بر اساس شخصیت «مرد-عنکبوتی» را آغاز کرده‌اند.

«کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول در مصاحبه با «نیویورک تایمز» تأیید کرده است که دو استودیو توسعه فیلم‌های بیشتر را «به‌شکل فعال آغاز» کرده‌اند: «من و ایمی [پاسکال تهیه‌کننده چندگانه] و دیزنی و سونی در حال مذاکره‌ایم – بله، ما به‌شکل فعال توسعه مسیر داستان را آغاز کرده‌ایم. این را آشکارا می‌گویم چون نمی‌خواهم هوادران مثل اتفاقی که پس از «دور از خانه» (Far From Home) افتاد رنج ببرند. این بار چنین نخواهد شد.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 3نما، فایگی از اختلاف به وجود آمده میان مارول و سونی در مورد شخصیت «مرد-عنکبوتی» در سپتامبر سال ۲۰۱۹ و پس از اکران «دور از خانه» می‌گوید. در این مصاحبه «ایمی پاسکال» نیز مانند چند هفته قبل تأیید می‌کند که همکاری خود با مارول را ادامه می‌دهد: «در پایان فیلمی که به‌تازگی ساخته‌ایم، می‌بینید که «مرد-عنکبوتی» تصمیمی مهم می‌گیرد، تصمیمی که پیش‌تر ندیده بودید بگیرد. یک فداکاری است. و این باعث شده که برای فیلم بعدی نیاز به انجام کارهای زیادی باشد.»

«مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیستدر اولین هفته اکران ۲۵۳ میلیون دلار در بازارهای داخلی فروخته و رکورد تاریخ استودیوی سونی در افتتاحیه داخلی را شکسته است. این فیلم در بازارهای جهانی نیز با ۵۸۷.۲ میلیون دلار پس از «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) با ۱.۲۲ میلیارد دلار، و «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» (Avengers: Infinity War) با ۶۴۰.۵ میلیون دلار در رده سوم پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ در افتتاحیه جهانی قرار گرفته است.

علاوه بر هالند و زندیا، «بندیکت کامبربچ»، «ویلم دافو»، «آلفرد مولینا»، «ماریسا تومی»، «جیکوب باتالون» و بسیاری دیگر در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها