صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : کیت وینسلت: با دیدن لئونارو دی کاپریو نتوانستم جلوی اشک هایم را بگیرم!

کیت وینسلت: با دیدن لئونارو دی کاپریو نتوانستم جلوی اشک هایم را بگیرم!

لئوناردو دی کاپریو کیت وینسلت

«کیت وینسلت» می‌گوید با دیدار دوباره «لئوناردو دی‌کاپرو» پس از سال‌ها نتوانسته جلوی اشک‌های خودش را بگیرد. دی‌کاپریو در فیلم «تایتانیک» (Titanic) به کارگردانی «جیمز کامرون» مقابل وینسلت نقش‌آفرینی کرد.

وینسلت ۴۶ ساله در مصاحبه جدیدی با «گاردین» از ملاقات اخیرش با دی‌کاپریو می‌گوید: «نمی‌توانستم جلوی اشک‌هایم را بگیرم. نیمی از عمرم او را می‌شناسم! این‌گونه نیست که اگر من در نیویورک باشم یا او در لندن باشد فرصتی برای خوردن شام یا قهوه پیش آید. نتوانسته‌ایم کشورهای خودمان را ترک کنیم. مثل خیلی از روابط دوستانه در سراسر دنیا، به خاطر کووید دلتنگ یکدیگر شدیم.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، دی‌کاپریو و وینسلت در سال ۲۰۰۸ و با فیلم «جاده انقلابی» (Revolutionary Road) یک بار دیگر مقابل هم نقش‌آفرینی کردند. وینلست اضافه می‌کند: «او دوست من است، دوست خیلی نزدیک من. برای همیشه با هم پیوند دوستی خواهیم داشت.»

وینسلت در بخش دیگری از مصاحبه با «گاردین» از تجربه تولید «تایتانیک» در بیست و چند سالگی می‌گوید: «در آن فیلم ۲۱ ساله بودم و لئو ۲۲ ساله.» با این حال اعتراف می‌کند که فیلمبرداری آن پروژه بلاک‌باستر برای هیچ‌یک از آن‌ها «خوشایند» نبوده است: «حس نمی‌کردم که حق دارم احساس بیچارگی کنم، و اگر بیچاره بودم قطعاً اجازه نمی‌دادم ژورنالیست‌ها بدانند. به هیچ وجه امکان نداشت این موضوع درز کند!»

وینسلت در سال ۲۰۱۶ نیز از رابطه دوستانه ۲۵ ساله خود با دی‌کاپریو گفته بود: «او یک انسان متعهد و مستحکم است. دوستی عالی است، همیشه بوده، و نه فقط برای من، بلکه همه اطرافیانش. هنوز دوستانی از فیلم «تایتانیک» دارد. از بسیاری جهات، حتی ذره‌ای تغییر نکرده، اما از جهاتی دیگر، تغییر زیادی کرده.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها