صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : ماریسا تومی: بهتر است عمه مرد عنکبوتی همجنس گرا باشد!

ماریسا تومی: بهتر است عمه مرد عنکبوتی همجنس گرا باشد!

ماریسا تومی

وقتی فیلم «مرد-عنکبوتی: دور از خانه» (Spider-Man: Far From Home) در سال ۲۰۱۹ روی پرده رفت، فاش شد که «عمه می» با بازی «ماریسا تومی» و «هپی هوگان» با بازی «جان فاورو» یک رابطه رمانتیک آغاز کرده‌اند. در آن فیلم هوگان اعتراف کرد که عاشق می است، اما «پیتر پارکر» با بازی «تام هالند» با این رابطه مخالفت کرد. تومی به‌تازگی در مصاحبه با «گیکس آو کالر» فاش کرده است که در ابتدا تمایل داشته شخصیتش با یک زن قرار بگذارد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، تومی می‌گوید: «در مقطعی، پیش از پیدا شدن سروکله هپی، لحظه‌ای بود که حس کردم: «شاید بهتر باشد که با یک زن باشد.» چون بن رفته و حالا او باید با چه کسی باشد» در موردش حرف می‌زدیم. راستش می‌خواستم «ایمی پاسکال» تهیه‌کننده سونی دوست دخترم باشد. می‌گفتم: «هیچ‌کس ایمی را نشناخته. در صحنه‌ای به او برمی‌خورم و سلامی می‌کنم» و این صحنه ظریفی خواهد شد.»

«جاناتان گلدستین» نویسنده «مرد-عنکبوتی: بازگشت به خانه» (Spider-Man: Homecoming) ماه گذشته در مصاحبه با «کامیک‌بوک» فاش کرد که مارول و تومی حتی پیش از استخدام نویسندگان قراردادی منعقد کرده بودند.

«مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) سونی و مارول به‌تازگی در سراسر دنیا به نمایش درآمده و انتظار می‌رود تا ساعاتی دیگر از فروش جهانی ۱ میلیارد دلاری عبور کند. «راتن تومیتوز» پنجشنبه گذشته اعلام کرد که «راهی به خانه نیست» با امتیاز ۹۹ درصد بالاترین امتیاز مخاطبین ثبت شده در تاریخ خود را با دست کم ۲۰ هزار رأی کسب کرده است.

«اریک سامرز» یکی از نویسندگان «راهی به خانه نیست» اخیراً در مصاحبه با «دیسکاسینگ فیلم» ادعا کرده است که صحنه‌های بسیاری از فیلم حذف شده است: «دست آخر، فیلم «مرد-عنکبوتی» است، باید داستان «پیتر پارکر» را بازگو کنید و همه‌چیز باید در خدمت آن باشد. بنابراین باید تصمیمات دردناک زیادی گرفته می‌شد.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها