صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : هیلاری داف: اگر سال 2022 بود، بارنی قطعا در زندان بود!

هیلاری داف: اگر سال 2022 بود، بارنی قطعا در زندان بود!

Barney Stinson How I met your0

«نیل پاتریک هریس» ستاره سریال «آشنایی با مادر» (How I Met Your Mother) در مصاحبه‌ای با «هیلاری داف» می‌گوید امروز از شخصیتی مانند «بارنی» استقبال نمی‌شد. داف که در اسپین‌آف «آشنایی با پدر» (How I Met Your Father) ظاهر شده، با هریس موافقت می‌کند.

هریس می‌گوید: «در مورد بازی در سریال شما، نگرانم. اخلاق بارنی، توهم آشکار عظمت او، احتمالاً همه را به دردسر می‌اندازد. بنابراین، تا وقتی رفتارش را تغییر ندهد یا به یک صومعه ملحق نشود، تردید دارم که این مشارکت به نفع دیگران باشد.» داف اضافه می‌کند: «نمی‌دانم شما چه حسی در موردش دارید، ولی من تقریباً ایمان دارم که بارنی در سال ۲۰۲۲ می‌توانست در زندان باشد.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، داف در مصاحبه دیگری با «نیویورک تایمز» گفته بود که در ابتدا خودش را انتخاب درستی برای بازی در نقش اول سوفی در «آشنایی با پدر» نمی‌دانسته است. او فاش می‌کند که وقتی نویسندگان سریال این نقش را به او پیشنهاد کرده‌اند در آستانه به دنیا آوردن فرزند سومش بوده و برای دومین بار ازدواج کرده بوده است: «[فکر می‌کردم:] «چرا با من تماس می‌گیرید؟ فرزندم می‌خواهد به دنیا بیاید. من را برای نقش دختر سی و چند ساله‌ای می‌خواهید که بچه‌ای ندارد؟» بدیهی بود که عنوان سریال من را خیلی ترساند. علاقه‌ای به بازی در یک ریبوت نداشتم، و [«آشنایی با مادر»] یک مجموعه بسیار محبوب بود.»

داف اضافه می‌کند:‌ «آیزک [اپتیکر نویسنده سریال] گفت این یک دنباله است. هیچ‌کس قرار نیست خودش را این شخص یا آن شخص جا بزند. بازیگران ماجراهای خودشان را دنبال می‌کنند.»

هرچند بعضی از بینندگان از «آشنایی با پدر» ستایش کرده‌اند اما برخی دیگر «لف ترک» آن را یکی از عوامل پس‌زنندگی سریال دانسته‌اند. یکی از کاربران توییتر می‌نویسد: ««آشنایی با پدر» را دیدم و پس از ۳۰ ثانیه لف ترک برایم غیرقابل‌تحمل شد.»

«پاملا فرایمن» کارگردان «آشنایی با پدر» پیشتر در مصاحبه با «ورایتی» گفته بود که به‌روزرسانی فرمت سیت‌کام با تکنولوژی هیجان‌انگیز بوده است: «در استودیوی بربنک یک روز را صرف فیلمبرداری صحنه‌ای روی پل بروکلین کردم. از لحاظ لوجستیک و هزینه فیلمبرداری در لوکیشن واقعی، این صحنه ناممکن بود – اما به لطف تکنولوژی جدید این صحنه ضبط و آماده شد.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها