صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : فیلمی درباره زندگی «باستر کیتون» ساخته خواهد شد

فیلمی درباره زندگی «باستر کیتون» ساخته خواهد شد

جیمز منگولد

 

«جیمز منگولد» با نزدیک شدن به پایان فیلمبرداری «ایندیانا جونز ۵» (Indiana Jones 5) آماده تولید پروژه بعدی خود شده است. «ددلاین» گزارش داده است که منگولد یک فیلم بیوگرافیکال برای «باستر کیتون» کمدین و فیلمساز افسانه‌ای کارگردانی می‌کند. این فیلم بر اساس کتابی تحت عنوان «باستر کیتون: اصل مطلب» (Buster Keaton: Cut to the Chase) نوشته «ماریون مید» ساخته خواهد شد اما نویسنده اقتباس هنوز معرفی نشده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، «جوزف فرانک «باستر» کیتون» یکی از پیشگامان سینمای صامت در اوایل قرن بیستم بود اما تا امروز همچنان یکی از بهترین کمدین‌های تاریخ سینما دانسته می‌شود و بدلکاری‌های کیتون در کلاسیک‌هایی نظیر «ژنرال» (The General) و «شرلوک جونیور» (Sherlock Jr.) هنوز تحسین‌برانگیز و بی‌مانندند.

منگولد فیلم‌های تاریخی «۳:۱۰ به یوما» (3:10 to Yuma) و «فورد علیه فراری» (Ford v Ferrari) را در کارنامه دارد و به‌تازگی با «هریسون فورد» و «فیبی والر-بریج» در «ایندیانا جونز ۵» همکاری کرده است. «سر به راه باش» (Walk the Line) با بازی «واکین فینیکس» در نقش «جانی کش» دیگر اثر بیوگرافیکال منگولد است.

این پروژه موجب ادامه همکاری منگولد با دیزنی و استودیوهای قرن بیستم خواهد شد. او با قرن بیستم فیلم «لوگان» (Logan) با بازی «هیو جکمن» را ساخت و پس از ادغام دیزنی و فاکس به سرعت برای کارگردانی «ایندیانا جونز ۵» به تهیه‌کنندگی «استیون اسپیلبرگ» برگزیده شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها