صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : فینالیست فیلم های مردمی اسکار 2022 مشخص شدند

فینالیست فیلم های مردمی اسکار 2022 مشخص شدند

اسکار فیلم محبوب

اسکار امسال برای جذب بیننده بیشتر برخلاف همیشه که بهترین‌های سینما را بر اساس کیفیت معرفی می‌کرد، شاخه جدیدی برای انتخاب بهترین فیلم بر اساس محبوبیت اضافه کرد. این شاخه موسوم به «اسکار محبوب هواداران» همچون اسکار «فیلم محبوب» که چند سال قبل معرفی و پیش از برگزاری مراسم حذف شد، با انتقادهای زیادی روبرو بود اما آکادمی این بار حاضر نشد از تصمیمش پا پس بکشد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، مخاطبین با هشتگ‌های تعیین‌شده (#OscarsFanFavorite) در پلتفرم شبکه اجتماعی توییتر می‌توانند فیلم محبوب خود را انتخاب کنند. اخیراً گزارش شده بود که فیلم‌های «سیندرلا» (Cinderella) آمازون و «میناماتا» (Minamata) «جانی دپ» پیشتاز این رأی‌گیری‌اند، اما صفحه توییتر آکادمی دوشنبه این هفته (۲۸ فوریه) فهرست نهایی نامزدهای «اسکار محبوب هواداران» را منتشر کرد.

ده فیلم فینالیست «تل‌ماسه» (Dune)، «بدخواه» (Malignant)، «سیندرلا» (Cinderella)، «میناماتا» (Minamata)، «ارتش مردگان» (Army of the Dead)، «قدرت سگ» (The Power of the Dog)، «آواز ۲» (Sing 2)، «مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home)، «جوخه انتحار» (The Suicide Squad) و «تیک تیک بوم» (Tick, Tick…Boom) خواهند بود.

«زک اسنایدر» هفته گذشته از هوادارانش درخواست کرد در نظرسنجی «اسکار محبوب هواداران» به جای فیلم «لیگ عدالت زک اسنایدر» (Zack Snyder’s Justice League) که در سال ۲۰۲۱ از اچ‌بی‌او مکس پخش شد و واجد شرایط رقابت برای این اسکار نبود، به فیلم «ارتش مردگان» رأی دهند.

مهلت نهایی شرکت در این رأی‌گیری پنجشنبه ۳ مارس ۲۰۲۲ خواهد بود. اسکار امسال یکشنبه ۲۷ مارس برگزار خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها