صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : جیم کری: باید ویل اسمیت پس از سیلی زدن بازداشت می شد!

جیم کری: باید ویل اسمیت پس از سیلی زدن بازداشت می شد!

ویل اسمیت جیم کری

«جیم کری» می‌گوید «ویل اسمیت» پس از سیلی زدن به «کریس راک» در اسکار باید «بازداشت» می‌شد.

«جیم کری»، «ران هاوارد»، «آدام سندلر» و «زویی کراویتس» از جمله آخرین سلبریتی‌هایی بودند که به سیلی «ویل اسمیت» به «کریس راک» در اسکار ۲۰۲۲ (Oscars 2022) واکنش نشان دادند. اسمیت شوخی راک با همسرش «جیدا پینکت اسمیت» و سر طاس او را تاب نیاورد.

کری در مصاحبه با برنامه «امروز صبح» شبکه سی‌بی‌اس از نحوه مدیریت این اتفاق بی‌سابقه در مراسم اهدای جوایز آکادمی انتقاد کرد و گفت: «از تشویق ایستاده حالم به هم خورد. هالیوود جماعتی بی‌دل‌وجرأت است و این اتفاق به روشنی نشان داد که ما دیگر جمعی از افراد جذاب نیستیم.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، «گیل کینگ» مجری برنامه سپس می‌گوید: «اگر یک فرد دیگر از حضار این کار را انجام داده بود، توسط حراست به بیرون هدایت می‌شد و یا حتی بازداشت می‌شد.» کری اضافه می‌کند: «[اسمیت] را باید بازداشت می‌کردند.»

کری در ادامه می‌گوید راک باید از اسمیت شکایت می‌کرد: «اگر من بودم امروز صبح اعلام می‌کردند که یک شکایت ۲۰۰ میلیون دلاری از اسمیت ثبت کرده‌ام چون این ویدیو تا ابد ماندگار خواهد بود.»

این بازیگر ۶۰ ساله اضافه می‌کند: «اگر بخواهید [می‌توانید] از میان جمعیت فریاد بزنید و مخالفت خودتان را نشان دهید یا در توییتر چیزی بگویید، [اما] حق ندارید روی صحنه بروید و به خاطر اینکه یک نفر حرفی زده به او سیلی بزنید.»

کری ادامه می‌دهد: «من مشکلی با «ویل اسمیت» ندارم. کارهای فوق‌العاده‌ای انجام داده. اما این لحظه خوبی نبود. لحظه درخشان همه را خراب کرد.»

آکادمی تاکنون اسمیت را توبیخ نکرده اما می‌گوید ممکن است در آینده به خاطر این رفتار چنین کند. اسمیت پس از مراسم به صورت رسمی از راک و آکادمی عذرخواهی کرد.

«ران هاوارد» کارگردان «ذهن زیبا» (A Beautiful Mind) و تهیه‌کننده سریال «زیر بیرق آسمان» (Under The Banner of Heaven) شبکه اف‌اکس با بازی «اندرو گارفیلد» دیگر فیلمسازی است که به حواشی اسکار واکنش نشان داده و می‌گوید از این اتفاق «بسیار ناراحت» شده است.

هاوارد به «ددلاین» می‌گوید: «این‌ها آدم‌هایی‌اند که من رابطه بسیار دوستانه‌ای با آن‌ها داشتم و شگفت‌زده شدم. انتظار چنین رفتاری را نداشتم. عضو هیأت مدیر آکادمی نیستم و نمی‌توانم از طرف آن‌ها در مورد روش برخورد آن‌ها حرف بزنم، اما می‌شناسمشان و می‌دانم که [واکنش] بسیار بسیار سنجیده‌ای خواهند داشت. کنجاوم بدانم که چه تصمیمی می‌گیرند.»

«آدام سندلر» هم از همکار کمدینش «کریس راک» حمایت کرده است. این دو در سال ۱۹۹۰ و در برنامه «اس‌ان‌ال» (Saturday Night Live) و فیلم «آدم بزرگ‌ها» (Grown Ups) با یکدیگر همکاری کرده‌اند.

سندلر ۵۵ ساله در اینستاگرام تصویری از تور کمدی جدید راک منتشر کرده و می‌نویسد: «مشتاق این تور هستم. دوستت دارم رفیق.»

«زویی کراویتس» بازیگر فیلم «بتمن» (The Batman) دیگر منتقد «ویل اسمیت» است. او سه‌شنبه این هفته تصویری از خود در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: «این هم تصویری از لباس من در مراسمی که ما ظاهراً به آدم‌ها روی صحنه‌اش حمله می‌کنیم.»

دقایقی بعد، کراویتس تصویر دیگری از افتر پارتی «ونتی فر» برای اسکار منتشر کرد و نوشت: «این هم تصویری از لباس من در پارتی پس از مرامسی که ما ظاهراً روی صحنه‌اش به آدم‌ها بی‌حرمتی می‌کنیم.»

در بیانیه اسمیت که روز گذشته منتشر شد آمده بود: «خشونت در هر شکلی سمی و مخرب است. رفتار شب گذشته من در مراسم اهدای جوایز آکادمی غیرقابل‌قبول و غیرموجه است. شوخی بخشی از حرفه ماست، اما شوخی با وضعیت جسمانی جیدا برایم تحمل‌ناپذیر نبود و من واکنشی احساسی نشان دادم.»

اسمیت پس از ایجاد درگیری فیزیکی با «کریس راک»، برای «شاه ریچارد» (King Richard) برنده اسکار شد و روی صحنه بازگشت در حالی که اشک از چشمانش جاری شده بود. «کارولاین اسمیت» مادر «ویل اسمیت» نیز در مصاحبه با شبکه تلویزیونی محلی «اکشن نیوز» فیلادلفیا نسبت به اتفاقات اسکار امسال واکنش نشان داده و می‌گوید: «یک شخص عادی و مردم‌دار است. اولین بار بود که می‌دیدم از کوره در می‌رود. اولین بار در زندگی‌اش… هرگز ندیده‌ام چنین کاری کند.»

پیش از سندلر و کری، کمدین‌های دیگری چون «ریکی جرویز» و «جیمی کیمل» و سلبریتی‌های دیگر هالیوود به این رفتار اسمیت واکنش نشان داده بودند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها