صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : پرویز پرستویی: من یک وسط بازم!

پرویز پرستویی: من یک وسط بازم!

پرویز پرستویی

پرویز پرستویی مهمان اولین قسمت از برنامه اینترنتی «قاف مدیا» که به روزنامه ی اصولگرای «فرهیختگان» تعلق دارد، شد و در این برنامه به گفتگو با اکبر نبوی، روزنامه نگار و منتقد سینما پرداخت.

پرستویی که چندان اهل مصاحبه نیست، پس از مدت‌ ها حالا در این گفتگوی تفصیلی با اکبر نبوی، از دنیای بازیگری و سینما گفت، با مارمولک و آژانس شیشه‌ای و… خاطره‌بازی کرد، نقد تندی به صدا و سیما وارد نمود و دست آخر، از فعالیت‌های اجتماعی و خیرخواهانه‌اش سخن گفت.

اما دو بخش از این مصاحبه در فضای مجازی بیشتر مورد توجه قرار گرفت.

پرستویی در جایی از این مصاحبه به صدا و سیما تاخت و گفت:

من یکی از پایگاه‌های بسیار مهمم یعنی تلویزیون را از دست دادم و دیگر هم واقعا کار نمی‌کنم. من حتی گفتم تلویزیون حق ندارد مرگ من را هم زیرنویس کند، چون تلویزیون هم آلوده خطوط شد؛ اصول‌گرا، اصلاح‌طلب و… . بهترین سریال‌ها در تلویزیون پخش می‌شد.

پرویز پرستویی مشهور همچنین درباره ی «وسط باز» خطاب شدن برخی سلبریتی ها از سوی مردم گفت:

به من می‌گفتند فلان خانم یا آقا موضعش این است، ما ماندیم شما موضع‌تان چیست. یک کلمه‌ای باب شد که آن وسط‌باز است و خیلی بد تلقی شد. گفتم به زعم آن کسانی که این کلمه را درآوردند، من وسط‌باز هستم اما نه به آن معنا. من هنوز هم در ۶۸ سالگی اگر ببینم دو نفر در خیابان دعوا می‌کنند، فکر نمی‌کنم چه کسی هستم و جایگاهم چیست، حتما می‌روم آنها را سوا می‌کنم. مشت و کتک و فحش هم می‌خورم اما عقیده‌ام این است که ما باید جامعه‌مان را از این مسائل تمیز کنیم.

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرزاد
فرزاد
3 ماه قبل

پرویز پرستویی؛ هافبک سینما!!!!!!