صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : اکران «دکتر استرنج 2 » در عربستان سعودی ممنوع شد

اکران «دکتر استرنج 2 » در عربستان سعودی ممنوع شد

دکتر استرنج

عربستان سعودی اکران فیلم «دکتر استرنج در دنیاهای موازی جنون» (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) را ممنوع کرد. این فیلم دنباله‌ای است برای «دکتر استرنج» مارول با بازی «بندیکت کامبربچ» که در سال ۲۰۱۶ اکران شده بود.

«هالیوود ریپورتر» گزارش داده است که این تصمیم به یک شخصیت دگرباش در فیلم مرتبط است. «سوچی گومز» ۱۵ ساله در این فیلم نقش شخصیت «آمریکا چاوز» را بازی می‌کند که در کتاب‌های کامیک مارول هم‌جنس‌گرا است.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، پیش‌فروش بلیت «دکتر استرنج ۲» علاوه بر عربستان سعودی، در قطر و کویت نیز متوقف شده است. در گزارش «هالیوود ریپورتر» آمده است که بلیت‌فروشی برای این فیلم در امارات متحده عربی همچنان ادامه دارد.

سال گذشته نمایش فیلم «جاودانگان» (Eternals) مارول به کارگردانی «کلوئی ژائو» به خاطر وجود یک صحنه هم‌جنس‌گرایانه از سوی مقامات عربستان سعودی لغو شده بود.

«فندنگو» گزارش داده است که آمار پیش‌فروش بلیت این فیلم در ۲۴ ساعت اول بهتر از «بتمن» (The Batman) برادران وارنر بوده و در حال حاضر رکورددار سال ۲۰۲۲ است.

کامبربچ در مصاحبه با مجله «امپایر» پیش‌بینی می‌کند که «دکتر استرنج ۲» موفقیتی «در سطح اسپایدی» داشته باشد چرا که «سطح جاه‌طلبی» فیلم مانند «راهی به خانه نیست» مخاطبین را هیجان‌زده می‌کند: «فیلم بسیار بسیار بزرگی است. غوغایی به پا خواهد کرد. و اگر سطح جاه‌طلبی آن به نتیجه موفقیت‌آمیزی برسد، موفقیتی در سطح «اسپایدی» را شاهد خواهیم بود.»

«دکتر استرنج ۲» با بازی «بندیکت کامبربچ»، «الیزابت اولسن» و «پاتریک استوارت» ۵ مه ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها