صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : اولین واکنش ها به سریال «The Lord of the Rings»

اولین واکنش ها به سریال «The Lord of the Rings»

سریال ارباب حلقه ها

بعضی از هواداران سینه‌چاک «ارباب حلقه‌ها» (The Lord of the Rings) و دنیای فانتزی «جی‌آرآر تالکین» موفق به دیدن پیش‌نمایش ویژه اقتباس تلویزیونی شبکه آمازون پرایم ویدیو از این داستان شده‌اند و واکنش‌های خود را در شبکه‌های اجتماع به اشتراک گذاشته‌اند.

آمازون سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌ های قدرت» (The Lord of the Rings: The Rings of Power) که در ماه سپتامبر پخش خواهد شد را برای برخی از شیفتگان تالکین به نمایش درآورده است. تریلر فصل اول این سریال که در قالب هشت اپیزود ساخته شده هواداران زیادی را نگران کرد اما آن دسته از اولین بینندگان سریال از حاصل تلاش نویسندگان «جی‌دی پین» و «پاتریک مک‌کی» ستایش کرده‌اند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، یکی از کاربران توییتر می‌نویسد: «هفته گذشته، سازندگان سریال «ارباب حلقه‌ها» من را دعوت کردند تا به همراه گروهی دیگر دوست‌داران تالکین در اینترنت بخش‌هایی از پیش‌نمایش «حلقه‌های قدرت» را ببینیم و با نویسندگان ملاقات کنیم.» این کاربر اضافه می‌کند:‌ «باید بگویم: پس از ملاقات با آن‌ها، احساس می‌کنم که سریال به افراد بسیار قابل‌اعتمادی سپرده شده. سازندگان این سریال تالکین را می‌شناسند و می‌فهمند و کاملاً به آن علاقه‌مندند.» این هوادار ادعا می‌کند که «دانش نویسندگان از «سرزمین میانه از دورترین انتظارات من فراتر» رفته است.

هوادار دیگری به نام «دکتر مگی پارک» در مورد نویسندگان می‌گوید: «دانش و اشتیاق آن‌ها باعث شد احساس کنم یکی از خود ما هستند، درکش می‌کنند. بسیار خوش‌بین هستم!»

کاربری دیگر اضافه می‌کند: «از آنچه دیده‌ایم بسیار راضی هستیم.» در حالی که بیننده دیگر سریال می‌گوید آن دسته از افرادی که در مورد سریال نگرانند باید «نگرانی‌های خود را کنار بگذارند.» این کاربر اضافه می‌کند: «ما، به عنوان هوادار تالکین، به افراد قابل‌اعتمادی سپرده شده‌ایم! بسیار مشتاقم که بخش‌های بیشتری از سریال را ببینم – قابل وصف نیست.»

تولید «حلقه‌های قدرت» با بودجه ۴۵۰ میلیون دلاری از سال ۲۰۱۷ آغاز شده و آمازون برای خریداری امتیاز پخش آن ۲۵۰ میلیون دلار پرداخت کرده است.

«موروید کلارک»، «سینتیا ادای-رابینسون»، «لنی هنری»، «پیتر مولان» و «نازنین بنیادی» از جمله بازیگران این سریال خواهند بود. پخش فصل اول «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» ۲ سپتامبر از آمازون پرایم ویدیو آغاز خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها