صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : میکی رورک: تام کروز بازیگر مهمی نیست و هیچ احترامی برایش قائل نیستم!

میکی رورک: تام کروز بازیگر مهمی نیست و هیچ احترامی برایش قائل نیستم!

میکی رورک تام کروز

«میکی رورک» می‌گوید «تام کروز» شخصیت «بی‌اهمیتی» در هالیوود است. رورک در مصاحبه با «پیرس مورگارن سانسورنشده» (Piers Morgan Uncensored) به این پرسش پاسخ داده است که نظرش در مورد فروش ۱.۱ میلیارد دلاری «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) کروز چیست.

رورک می‌گوید: «ذره‌ای برای من اهمیت ندارد. این آدم ۳۵ سال است یک نقش لعنتی را تکرار می‌کند. هیچ احترامی برای آن قائل نیستم.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، رورک ادامه می‌دهد: «برای من پول و قدرت اهمیتی ندارد. من به تماشای آثار «ال پاچینو» و «کریس واکن» و آثار اولیه [رابرت] دنیرو و کارهای «ریچارد هریس» و «ری وینستون» اهمیت می‌دهم. این بازیگری است که می‌خواهم باشم. «مانتی کلیفت» و [مارلون] براندو در سال‌های دور.»

رورک سپس در پاسخ به این پرسش مورگان که «به نظر شما تام کروز بازیگر خوبی نیست؟» می‌گوید: «او در دنیای من بی‌اهمیت است.»

بازیگر ۶۹ ساله «کشتی‌گیر» (Wrestler) سال گذشته از فیلم‌های مارول و بازیگران آن انتقاد کرده بود. رورک نامزد اسکار گفته بود که در حین قرنطینه سریال «نظم و قانون» (Law & Order: Special Victims Unit) را کشف کرده و بازیگری واقعی این سریال را به «آن بازیگری آشغال» فیلم‌های مارول ترجیح می‌دهد.

رورک نوشته بود: «چیزی که به صورت ویژه لذت‌بخش است دیدن بازی این گروه از بازیگران استثنایی است… به همه شما احترام می‌گذارم، کاری که انجام می‌دهید بازیگری واقعی است، نه آن آشغالی که مزخرفات مارول است.»

رورک در «مرد آهنی ۲» (Iron Man 2) مارول نقش شخصیت شرور «ایوان وانکو/شلاق» را بازی کرده است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها