صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : ازرا میلر به دلیل رفتارهای زننده اش عذرخواهی کرد

ازرا میلر به دلیل رفتارهای زننده اش عذرخواهی کرد

ازرا میلر

«ازرا میلر» بازیگر فیلم «فلش» (The Flash) می‌گوید به دنبال درمان «مشکلات پیچیده روانی» خود است. نمایندگان او با انتشار بیانیه‌ای از طریق «ورایتی» برای اولین بار به گزارش‌های منفی چند ماه گذشته واکنش نشان داده‌اند و می‌گویند میلر به زودی تحت درمان قرار خواهد گرفت.

میلر به خاطر رفتارهای زننده‌اش عذرخواهی کرده و می‌گوید: «اخیراً بحران شدیدی را پشت سر گذاشتم و حالا درک می‌کنم که از مشکلات روانی پیچیده‌ای رنج می‌برم و درمان مداوم را شروع کرده‌ام. می‌خواهم از همه کسانی که در گذشته ناراحت و وحشت‌زده‌شان کردم عذرخواهی کنم. خود را متعهد می‌کنم که در زندگی‌ام به مرحله سالم، بی‌خطر و مفیدی برسم.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، میلر در دنیای دی‌سی و فیلم‌های «لیگ عدالت» (Justice League) نقش شخصیت «بری آلن» یا «فلش» را بازی کرده اما رفتارهای پرخاشگرانه او در چندین ماه گذشته آینده‌اش در فیلم‌های بعدی برادران وارنر را به خطر انداخته بود و حتی شایعه لغو اکران «فلش» شنیده می‌شد.

او اخیراً در ایالت ورمانت به سرقت متهم شد و چند بطری مشروب را از یک منزل مسکونی ربود. میلر در سال ۲۰۲۲ دو مرتبه در هاوایی بازداشت شده بود. کمپانی برادران وارنر دیسکاوری که به تازگی پخش پروژه فیلمبرداری شده و ۹۰ میلیون دلاری «بت‌گرل» (Batgirl) را کنسل کرده، علاوه بر فیلم‌های دی‌سی در چندگانه «جانوران شگفت‌انگیز» (Fantastic Beasts) نیز با میلر همکاری می‌کند.

«فلش» در حال حاضر قرار است ژوئن سال ۲۰۲۳ در سالن‌های سینما اکران شود. در این فیلم به کارگردانی «اندی موشتی» دو «بتمن» با بازی «بن افلک» و «مایکل کیتون» و یک «سوپرگرل» دیده خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها