صفحه اصلی > رپرتاژ : قسمت اول سریال آنتن + دانلود قسمت های جدید پوست شیر و یاغی

قسمت اول سریال آنتن + دانلود قسمت های جدید پوست شیر و یاغی

دانلود سریال آنتن

آن چه در این مقاله می خوانید: لینک دانلود قسمت اول سریال آنتن، قسمت اول پوست شیر، قسمت 20 سریال یاغی، قسمت ششم سریال خون سرد، قسمت پنجم سریال بی گناه و قسمت دهم آفتاب پرست! در این میان سریال های شبکه مخفی زنان، مهمونی، نوبت لیلی و روزی روزگاری مریخ نیز به روال سابق پخش خواهند شد که به محض انتشار، لینک دانلود قانونی این عناوین را هم شما می توانید در سایت ما دریافت کنید! همچنین فیلم های سینمایی علفزار و تی تی نیز به زودی بر روی این سایت آماده تماشا و دانلود خواهد شد!

  • قسمت اول سریال آنتن!

سریال آنتن از این هفته به سریال های جدید شبکه نمایش خانگی افزوده شد. آنتن به وسیله تیم موفق سال های اخیر سینما که آثار مجبوب و بسیار پرفروش تگزاس، دینامیت و انفرادی را در کارنامه خود داشته اند، ساخته شده است.حمزه صالح در مقام نویسنده و ابراهیم عامریان نیز کارگردان این اثر کمدی و طنز می باشد.

  • شما می توانید قسمت اول و همچنین سایر قسمت های سریال طنز و کمدی آنتن را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

چه بازیگرانی در آنتن حضور دارند؟

ارسلان قاسمی , الیکا عبدالرزاقی , بهنام تشکر , پژمان جمشیدی , سام نوری , مرجانه گلچین , هادی کاظمی , نعیمه نظام دوست، سمانه منیری، رویا افشار، صحرا اسداللهی، محمدجواد جعفرپور، عرفان ابراهیمی، ساره رشیدی، نیما مظاهری، مونا فائزپور، اصغر سمسارزاده، حمیدرضا نعیمی، مهیار مجیب و امیر دژاکام لیست هنرپیشه های آنتن را تشکیل داده اند!

آیا رضا عطاران در سریال آنتن بازی می کند؟

گرچه در آغاز فیلمبردای این گونه عنوان شده بود که رضا عطاران نیز با ایم پروژه همکاری دارد ولی در لیست نهایی بازیگران سریال آنتن که در آستانه پخش منتشر شده است خبری از وی نیست.

موضوع و خط داستانی سریال آنتن درباره چه چیزی ست؟

داستان خانواده ای را روایت می کند که با مرگ بزرگ خاندان برایش اتفاقات عجیبی می افتد و …

سریال پوست شیر چندشنبه ها و در چه سایتی پخش می شود؟

سریال پوست شیر ساعت 20:00 چهارشنبه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

  • قسمت اول سریال پوست شیر!

سریال پوست شیر – Pooste Shir  محصول سال 1401-1400 به تهیه کنندگی نوید محمودی و کارگردانی جمشید محمودی از دیگر آثاری ست که قرار است به زودی در وبسایت کول دانلود پخش شود. در سریال پوست شیر شهاب حسینی، پردیس احمدیه، هادی حجازی‌ فر، پانته‌ آ بهرام، بابک کریمی , بانیپال شومون , مهرداد صدیقیان , نیلوفر کوخانی ، علیرضا کمالی ، علی اوسیوند ، احسان امانی و بهزاد خلج در حالی به ایفای نقش پرداخته اند که در خلاصه داستان آن می خوانیم: این سریال که داستان یک پلیس آگاهی را با بازی شهاب حسینی روایت می کند در ژانر درام ملتهب ساخته شده است.

  • شما می توانید قسمت اول و همچنین سایر قسمت های سریال جذاب پوست شیر را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

قسمت اول سریال پوست شیر

هنرپیشه های سریال پوست شیر چه کسانی هستند؟

شهاب حسینی، پردیس احمدیه، هادی حجازی‌ فر، پانته‌ آ بهرام، بابک کریمی , بانیپال شومون , مهرداد صدیقیان , نیلوفر کوخانی ، علیرضا کمالی ، علی اوسیوند ، احسان امانی ، بهزاد خلج در سریال پوست شیر بازی کرده اند!

داستان و موضوع پوست شیر درباره حول چه محوری است؟

نعیم که پانزده سال زندان را به عشق دیدن دخترش تاب آورده پس از رهایی، برای دیدار با او دچار بحرانی بزرگ می‌شود. این سریال که داستان یک پلیس آگاهی را با بازی شهاب حسینی روایت می کند در ژانر درام ملتهب ساخته شده است.

سریال پوست شیر چندشنبه ها و در چه سایتی پخش می شود؟

سریال پوست شیر ساعت 20:00 چهارشنبه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

  • قسمت 20 (آخر) سریال یاغی

سریال یاغی به تهیه کنندگی مازیار هاشمی و نویسندگی و کارگردانی محمد کارت پنج شنبه هر هفته در سایت کول دانلود در اختیار علاقمندان قرار می گیرد. این سریال روایتگر درامی پر فراز و نشیب از سفر یک قهرمان است که شخصیت های متنوعی از طبقات مختلف اجتماعی در مسیر با او همراه می شوند یا برایش مانع می تراشند. یاغی باید از مرز درد و خستگی عبور کند. فیلمنامه این سریال به صورت اقتباسی غیروفادار از روی رمان سالتو مهدی افروزمنش

  • شما می توانید قسمت 20 و همچنین سایر قسمت های سریال تماشایی یاغی را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

قسمت 20 سریال یاغی 

چه هنرپیشه هایی در یاغی حضور دارند؟

آبان عسکری ، الیکا ناصری ،  امیر جعفری ، پارسا پیروزفر ، طناز طباطبایی ، فرهاد اصلانی ، علی شادمان ، نیکی کریمی ، عباس جمشیدی ، مه لقا باقری ، مهدی حسینی نیا ، نیکی کریمی و جواد خواجوی

در قسمت های گذشته یاغی چه خبر؟

در قسمت 18 سرانجام به پایان و فینال مسابقات کشتی جهانی رسیدیم. در جایی که جاوید گنجی توانست با شکست حریف روس خود، قهرمان جهان شود. در حالی که جاوید و ابرا غرق در این خوشی سرمستانه قهرمانی بودند ولی در طرف دیگر داستان اتفاقات دیگری در حال رقم خوردن بود. سرمربی تیم از نیت شوم رحمان و بهمن باخبر شده و برای همین نیز رحمان وی را به چنگ انداخته و با تهدید و اسلحه به خارج از شهر برده و سپس وی را به قتل می رساند. یکی از اعضای تیم این راز را فاش کرده که تیم در حال قاچاق دارو است. گرچه سپس متوجه می شوند که اصلا قاچاق دارویی در کار نیست و در اصل بهمن خان و طلا خانم در حال قاچاق کوکایین در قالب قافله تیم ملی است. با کشته شدن مربی تیم ملی کشتی، اتفاقات به سمت و سویی دیگر می رود.

در قسمت 19 یاغی جاوید به همراه بقیه دوستان و هم تیمی هایش در ادامه ی بحث و گفتگو پریشان حال و آشفته به این نتیجه می رسند که درست شدن کار و اطلاع دادن به آقای جعفری به جاوید سپرده شود. جاوید از پنجره اتاقش و از یک ارتفاع عظیم با ترس و وحشت خودش را به پنجره اتاق آقای جعفری می رساند. اکبر مجلل به سراغ بهمن که تنها در منزل بوده رفته است،بهمن را مورد ضرب و شتم شدید قرار می‌دهد و در حالی که با حرفهایش به بهمن می تازد دستور می‌دهد بهمن را به کوره بیندازند،بهمن در حال استیصال و درماندگی از مجلل درخواست عفو و بخشش دارد و می‌گوید اجازه ی حرف زدن به او داده شود. بهمن مجبور می‌شود برای جلب رضایت مجلل کل قضیه کوکائین ها رو بگوید. در این اثنا اکبر مجلل هم جریان آمدن طلا و درخواست حذف کردن بهمن را برای او تعریف می کند و شرطی برای او تعیین می‌کند و آن هم اینکه بین جان خودش و طلا یکی را انتخاب کند. بهمن که شوکه و سر خورده از رودست و خیانت طلاست به رحمان می‌گوید که طلا را بکشد. رحمان هم با یک ترفند طلا را به دل جنگلی تاریک می‌کشاند و صدای شلیک گلوله. باید منتظر قسمت بعدی سریال جذاب یاغی باشیم و شاهد آنچه که اتفاق افتاده است. حال باید دید که در قسمت 20 یاغی چه اتفاقاتی قرار است که بیفتد. پیشنهاد می کنیم که به هیچ وجه تماشای قسمت 20 یاغی را از دست ندهید.

  • قسمت 6 سریال خون سرد

به گزارش سایت کول دانلود ، خونسرد – Khonsard  نام یک سریال نمایش خانگی می باشد که به تهیه کنندگی بهمن کامیار و کارگردانی امیر حسین ترابی تهیه و تولید شده است. این سریال جنایی/پلیسی از 28 امردادماه در سایت کول دانلود آغاز به پخش کرده است. خون سرد از جمله سریال های محبوب و شاخصی است که مدت ها علاقمندان به آثار نمایش خانگی در انتظار پخش آن بوده اند. شهرام حقیقت دوست در نقش سرگرد طلوعی به همراه دوست و همکارش امیر آقایی در نقش دکتر کسرا کیا که یک پزشک باتجربه و ماهر در بخش پزشک قانونی می باشد با کمک یکدیگر سعی در کشف و یافتن رد مجرمین که اکثرا پرونده قتل و آدمکشی دارند، می باشد. ژانر این سریال معمایی/پلیسی/جنایی می باشد و سبک آن شبیه سریال خارجی دکستر و به نوعی سریال ایرانی “حرفه ای” می باشد ولی  در لول و رده ای بسیار بالاتر و قوی تر. موضوع سریال خون سرد در رابطه با اغفال و قاچاق زنان به کشورهای خارجی مانند ترکیه می باشد. سریال خون سرد از جمله کارهای قوی و پرمحتوای امسال است که پیشنهاد اکید داریم که حتما به تماشای آن بنشینید.

قسمت ششم سریال خون سرد

  • شما می توانید قسمت 6 و همچنین سایر قسمت های سریال پلیسی و جنایی خون سرد را از لینک زیر دانلود و تماشا کنید:

بازیگران خون سرد چه کسانی هستند؟

امیر آقایی , سارا بهرامی , سارا رسول زاده , سام نوری , شهرام حقیقت دوست , لیندا کیانی , نیما شعبان نژاد هنرپیشه های سریال خونسرد می باشند.

موضوع و داستان سریال خونسرد

امیر آقایی بازیگر اصلی این سریال است.‌ این پنجمین حضور آقایی در سریال های شبکه نمایش خانگی محسوب می شود. این سریال به نوعی در سبک سریال دکستر می باشد. پرونده آزار و اذیت لیلا کریمى در ترکیه به دست سرگرد امیر على طلوعى می رسد. او به همراه دوستش دکتر کسرا کیا در بررسى‌ به اسم امیر شاهسوارى مى رسند.

در قسمت های پیشین خون سرد چه اتفاقاتی رخ داد؟

قسمت چهارم خونسرد نسبت به 3 اپیزود پیشین با ضرباهنگ کندتر و آرام تری دنبال شد. در این قسمت اتفاق چندان هیجان انگیز و جالب توجهی رخ نمی دهد. به جز خبر خودکشی یکی دیگر از دانشجویان سماوات که کسرا نیز این ماجرا باخبر شده و در فکر انتقام از وی می افتد. سارا، خواهر کسرا در ابتدای سریال به تعقیب برادر خود افتاده و به این نکته پی می برد که او با دو تن از دوستان قدیمی پدرشان که از قضا شواهدی مبنی بر زنده بودن پدر دارند، در تماس است. هنوز مشخص نیست این خط داستانی چه ارتباطی با قصه کلی سریال دارد ولی به نظر می رسد که کارگردان در حال زمینه چینی و مقدمات جهت بسط داستان و بازگو کردن اطلاعات جدید دیگر درباره کارکترهای سریال در قسمت های آتی است. سرگرد طلوعی و سرهنگ مافوق خود همچنان در تلاش برای یافتن ردی از شهسواری است. او هنوز نمی داند که این فرد کشته شده است چه برسد به این که بداند دکتر کسرا قاتل او می باشد. به جد می توان گفت که در این قسمت اتفاق خاص دیگری نیفتاد و از این حیث با کم رمق ترین اپیزود خونسرد روبرو بودیم.

در قسمت پنجم خون سرد کسرا در شکل و شمایل یک فرد نابینا به دانشگاه برای شناسایی استادی رفته است که بخاطر مسائل اخلاقی باعث خودکشی دوست رعنا شده است(رعنا دوست مهرنوش همسر کسرا ست) کسرا در تعقیب استاد دانشگاه و حضور در منزل مسکونی اش و بیهوش کردنش او را به جایگاه همیشگی که محل قتل سوژه هایش است منتقل می‌کند و قتل بعدی شکل می‌گیرد. رعنا در تماس با مهرنوش(همسر کسرا) به دروغ و در حال گریه و زاری شدید به اد می گوید که عده ای به منزلش آمده اند و همه چیز را بهم ریخته اند و دیگر احساس امنیت ندارد در حالی که خود همه چیز را بهم ریخته است و نقشه ای را در سر می پروراند. اینکه چرا قصد نزدیک شدن و ماندن در منزل کسرا را دارد مشخص نیست. در یک فلش بک به گذشته دکتر حسین(پدر کسرا)،محمود و جهانگیر از دوستان قدیمی هستم که انبار دارویی دارند و کشته شدن مشکوک حسین(پدر کسرا)و به زندان افتادن ۳۰ ساله ی محمود بخش دیگری از این قسمت خون سرد بود. کارگرهای افغان که نگهبان ساختمانی هستند در حال کندن زمین و کار کردن و پاس های شدید سگ ها به جنازه های خاک شده ای برخورد می کنند که توسط کسرا کشته اند. جناب سرگرد به دلیل عدم حضور نیروی پزشک قانونی از کسرا کمک می‌خواهد کسرایی که خود بانی  اصلی قتل هاست

  • قسمت 5 سریال بی گناه

سریال بی گناه – Bigonah به تهیه کنندگی مصطفا کیایی و کارگردانی مهران احمدی از جمله محصولات تازه شبکه نمایش خانگی است که در این هفته آغاز به پخش می کند. این سریال که به نوعی فصل دوم سریال موفق هم گناه نیز به روایتی می تواند باشد، در واقع جایگزین سریال جوکر می باشد. گرچه با وجود تشابه بازیگران و تیم ساخت ولی عوامل این سریال هیچ گاه به گونه رسمی اعلام نکرده اند که این سریال، هم گناه 2 می باشد.

دریافت لینک: قسمت پنجم سریال بی گناه

  • شما می توانید قسمت 5 و همچنین سایر اپیزودهای سریال درام خانوادگی تماشایی بی گناه را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

در سریال جذاب بی گناه در حالی مهران احمدی، محسن کیایی، شبنم مقدمی، مسعود رایگان , ماهور الوند , ویشکا آسایش , مهرانه مهین ترابی, آتیلا پسیانی، نسرین نصرتی و هدیه بازوند به ایفای نقش پرداخته اند که در خلاصه داستان آن می خوانیم: بهمن مردانی برای کشف راز آن چه بیست و پنج سال قبل باعث فرار او به خارج از کشور شده بود به ایران باز می‌گردد، خانواده رشید فرشباف استاد مشهور طراحی فرش را در موقعیت تازه‌ ای قرار می‌دهد، موقعیتی بسیار عجیب…

در قسمت های پیشین بی گناه چه گذشت؟

در قسمت دوم بی گناه با کارکتر جدیدی به نام کیانا آشنا می شویم. دختری که ظاهرا در کار مادلینگ مشغول کار است و در این اپیزود در حال بازی در یک موزیک ویدیو است. وی که از سوی فردی که بوتیک دارد مورد تهددی قرار گرفته است که عکسای خصوصی اش را منتشر می کند با دوست خود سینا دست به یکی می کنند تا لپ تاپ فرد مورد نظر را به سرقت ببرند. سینا به پاساژی که آن فرد حضور دارد می رود و به هر ترتیبی که هست لپ تاپ را دزدیده و پا به فرار می گذارد.

قسمت سوم بی گناه با یک سکانس از گذشته شروع می شود: منوچهر که که یک دوبلور است به خواستگاری فروغ آمده و پروین(خواهر فروغ)سعی در راضی کردن او برای آمدن به مجلس خواستگاری را دارد. جانا و مادرش رفته اند برای دیدن خانه ای که منوچهر اوقات تنهایی را آنجا سپری می کرده است و آنجا جانا با سوال مامان تو هیچوقت عاشق بودی او را غافلگیر می‌کند. منفرد از بیمارستان مرخص شده و برای گفتن حقیقت و اینکه دلیل کتک خوردنش از سوی یک عده ناشناس چه بوده اصرار به دیدن جانا دارد. جانا و منفرد به انبار فرش می روند و بهمن برای پرسیدن آدرس آقای فرشباف با آنها روبه رو می‌شود. جانا با دیدن آنچه در انبار فرش با آن مواجه می شود شوکه و متعجب است. سکانس به مغازه ی فرشباف بر می‌گردد جایی که پروین(خواهر فروغ)به همراه دخترش سارینا برای معرفی به مهتاب برای کار عکاسی آمده اند،پروین با ورود با مغازه همسرش را در حال خوش و بش با مهتاب می بیند. بهمن به سمت مغازه فرشباف می رود ولی با دیدن مهتاب و پروین مردد و متعجب از رفتن منصرف می‌شود. در فرصتی دیگر بهمن به دیدار مهتاب می رود و از او دوستانه تقاضای کمک و همراهی برای پی بردن به حقیقت ماجرا را دارد(حقیقتی که باعث شده سالها با استرس و نگرانی خارج از کشور زندگی کند)،مهتاب به بهمن می گوید که همسر فروغ فوت کرده و الان یک دختر بزرگ دارد اما بهمن با گفتن جمله ی بزرگ شدم به او اطمینان می‌دهد که به فروغ فکر نمی‌کرد که محال به نظر می‌رسد

  • قسمت 10 سریال آفتاب پرست

آفتاب پرست – Aftab Parast یک سریال کمدی و طنز به کارگردانی برزو نیک نژاد از جدیدترین آثار شبکه نمایش خانگی است که در سایت کول دانلود پخش می شود. این سریال که قبلا جمال پورشه نام داشت با تصمیم کارگردان و تهیه کننده به آفتاب پرست تغییر کرد. این سریال در واقع جایگزین سریال تازه به پایان رسیده راز بقا می باشد که با مضمونی طنز در همان سبک و سیاق تولید شده است و امید می رود که مورد استقبال مخاطبین قرار بگیرد. آفتاب پرست یک سریال طنز است که نقش اصلی آن را فردی به نام جمال پورشه (با بازی پژمان جمشیدی) بازی می کند! از وی سوال می کنند که این نام را برای خود انتخاب کرده ای و او نیز می گوید که: بین ماشین ها، پورشه به سرعت و قدرت معروفه، دقیقا مثل من! ماجراهای جمال پورشه را به هیچ وجه از دست ندهید.

لینک دانلود: قسمت دهم سریال آفتاب پرست

  • شما می توانید قسمت 10 سریال طنز و کمدی آفتاب پرست و همچنین دیگر قسمت های آن را از لینک زیر دانلود و تماشا کنید:

بازیگران آفتاب پرست چه کسانی هستند؟

در این سریال تماشایی آتیلا پسیانی , امیرحسین رستمی , باران کوثری , پژمان جمشیدی , حسن پورشیرازی , حمیدرضا آذرنگ , شبنم قربانی , غلامرضا نیکخواه , گوهر خیراندیش , روشنک گرامی , سولماز غنی , سیاوش چراغی‌ پور , گلاره عباسی , حسن زارعی و الهام اخوان به نقش آفرینی پرداخته اند.

موضوع و داستان سریال آفتاب پرست

آفتاب پرست یک سریال طنز است که نقش اصلی آن را فردی به نام جمال پورشه (با بازی پژمان جمشیدی) بازی می کند! این سریال کمدی در واقع داستان دو رفیق خفت گیر به نام‌های جمال و منوچ است که عشق لاتی و سطح یک شدن در خفت گیری را دارند اما از بی عرضگی و بدشانسی گیر پلیس می‌ افتند و به زندان می‌ روند. جمال در زندان به همه می‌ گوید که در سطح یک فقط پورشه‌ سوار خفت کرده‌ اند و به همین خاطر به جمال پورشه معروف می‌ شود و…

در قسمت های گذشته آفتاب پرست چه گذشت؟

قسمت 7 آفتاب پرست با به چنگ انداختن جمال پورشه دنبال شد. باندهای مفسد اقتصادی که اختلاس های کلان کرده اند برای از میان برداشتن جمال وی را زندانی کرده و سپس به او پیشنهاد پول و رشوه در ازای ترک کشور و مهاجرت به تایلند می کنند. در همین حال است که خانم مهری برای جمال ترتیب یک همایش و جلسه بزرگ را ترتیب می دهند. در همین سمینا است که پس از سخنرانی طولانی جمال، یکی از حضار که مدیر یکی از هلدینگ های مهم و بزرگ کشوری است به جمال پورشه پیشنهاد کار مدیریتی با حقوق 60 میلیون تومان می دهد.

در قسمت هشتم سریال آفتاب پرست،جمال پورشه طبق برنامه و سفر تایلندی که مفسدین اقتصادی برایش چیده اند عازم فرودگاه است. دو نفر ازمفسدین اقتصادی که از گروه  افشار هستند و تصمیم به‌ خروج از کشور دارند در فرودگاه با دیدن جمال پورشه و پلیس با این ذهنیت که راه فرار ندارند خود را تسلیم می کنند. خانم گیرایی از این فرصت استفاده می‌کند و می گوید جمال پورشه برای دستگیری مفسیدن به فرودگاه آمده و دوباره جمال ناخواسته در راس اخبار و مصاحبه و روند  قهرمان شدن قرار میگیرد. مردم جسارت و جرات پیدا کرده و در کنار هولدینگ افشار تجمع اعتراضی راه انداخته اند. گروه افشار در قالب یک تیم پلیس ساختگی به نجات دوستشان که در مجتمع گرفتار شده رفته اند و تصمیم به گروگان گرفتن جمال گرفته اند. شهروز دوست سابق جمال با ورود به منزل مادر جمال در حالی که مادر طبق معمول سرگرم مراسم خواستگاری هست دنبال اخاذی است،جمال دوباره توسط تیم افشار ربوده می شود و دوباره مورد تهدید و خشونت تیم افشار قرار می‌گیرد.

{jcomments off}

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها