صفحه اصلی > رپرتاژ : سایت ایرانی پاراج برای علاقه مندان به فیلم سریال شروع به کار کرد

سایت ایرانی پاراج برای علاقه مندان به فیلم سریال شروع به کار کرد

پاراج

خبر خوبی برای دوست داران فیلم و سریال داریم و آن هم مربوط به آغاز فعالیت منبع جدیدی در خصوص فیلم‌ها و سریال‌ها و حتی انیمیشن‌ها می‌باشد. اگر از دنبال کنندگان اخبار و اطلاعات مربوط به فیلم و سریال‌ها باشید حتماً می‌دانید که در حال حاضر در داخل کشور منبع مناسبی وجود نداشته که بتواند به صورت دائم اطلاعات تکمیلی مربوط به فیلم‌ها را در اختیار شما قرار دهد. اغلب سایت‌هایی که در این زمینه شروع به فعالیت می‌کنند بعد از مدتی به دلایل مختلف کناره‌گیری خود را اعلام می‌نمایند که بد نیست بدانید در این زمینه ایده جدیدی راه اندازی شده که به عنوان سایت تخصصی فیلم و سریال پاراج شناخته شده است.

این وب سایت در حوزه‌های مختلفی که مربوط به فایل‌های تصویری است فعالیت داشته که با وارد شدن به آن متوجه خواهید شد که این سایت در حوزه انتشار اطلاعات مربوط به فیلم‌ها سریال‌ها انیمیشن‌ها انیمه‌ها و حتی مستندها فعالیت داشته است که در طول مدت زمان نسبتا کوتاهی توانسته بازخوردهای مثبت بسیاری را از سوی دوستداران فیلم و سریال کسب نماید. وب سایت پاراج در حوزه بیوگرافی نیز فعالیت داشته که در این زمینه می‌توانید با اطلاعات تکمیلی مربوط به شخصیت‌های مختلف از بازیگران تا کارگردان و نویسندگان آشنا شوید. در پاراج جدول پخش هفتگی سریال ها نیز برای شما فراهم شده و شما می توانید در این بخش اطلاعات مربوط به جدول پخش سریال های ترکی ، کره ای، چینی، آمریکایی و همچنین ایرانی را مشاهده کنید.

امروزه از سایت پاراج به عنوان یک imdb ایرانی یاد می‌شود که لازم است بدانید تمام ابزارها و سرویس‌های موجود در این ایده به صورت کاملاً رایگان برای کاربران ایرانی در نظر گرفته شده است که پیشنهاد می‌شود نیم نگاهی به آن داشته باشید. از دیگر مشخصات و ویژگی های این سرویس می‌توان به ترافیک داخلی آن اشاره داشت که در این زمینه دیگر نگرانی مبنی بر اتمام شدن اینترنت خود نخواهید داشت زیرا مدیران این ایده در تلاش هستند تا با ترافیک داخلی و حتی کمتر از آن کاربران بیشتری را از سایت های خارجی بی نیاز سازند و آنها را به سمت سرویس های ایرانی سوق دهند. باتوجه به این توضیحات می‌توان گفت که سایت paraj درتلاش است تا تمام موانع موجود برای کاربران ایرانی را از پیش روی آنها بردارد و مسیر همواری را برای هم میهنان عزیز ترسیم کند.

باتوجه به محدودیت هایی که ازسوی سیاست گذاری های نامناسب کشورهای دیگر برای کاربران ایرانی درنظر گرفته شده متاسفانه شاهد عدم استفاده درست از سرویس های مطرح جهانی ازسوی کاربران ایرانی هستیم که به نظر میرسد سایت IMDB در آینده به جمع آنها اضافه شود. در این زمینه بدون محدودیت خاصی درقالب یک ساختار مشابه می‌توانید سایت پاراج را جایگزین IMDB نمایید. هرچند این وبسایت هنوز مسیر درازی را برای رسیدن به محبوبیت و ابزارهای این منبع درپیش داشته است اما با استارت مناسبی که درپیش داشته به نظر میرسد در آینده‌ای نه چندان دور بتواند نظر کاربران ایرانی بسیاری را به سمت خود جذب نماید. دیدگاه شما نسبت به این سایت چیست؟ بی‌تردید در روزهای آینده شاهد اخبار و اطلاعات بیشتری از آن خواهیم بود که این موضوع نشان میدهد که پاراج آمده است که بماند و برنامه‌ای برای کناره گیری نداشته است. باما همراه باشید و نظرات خود را برایمان ارسال کنید.