صفحه اصلی > نقد و بررسی سریال : نقد و بررسی سریال «1899»

نقد و بررسی سریال «1899»

نقد و بررسی سریال «1899»

کسی در سریال حضور دارد که من بشناسم؟

اغلب بازیگران سریال «1899» ناشناخته هستند و یا سال هاست در سریال های مختلف حضور پیدا کرده اند. شاید شناخته شده ترین چهره سریال آندریاس پیتشمان باشد که قبلاً او را در سریال «Dark» دیده بودیم.

داستان سریال درباره چیست؟

گروهی از مهاجران در حال سفر دریایی به نیویورک هستند تا زندگی جدیدی را آغاز کنند اما در میانه راه با یک کشتی مهاجر دیگر مواجه می شوند که در آب سرگردان است و…

خالق سریال کیست؟

خالقین این سریال «Baran bo Odar» و «Jantje Friese» هستند که پیش از این تجربه موفق ساخت سریال «Dark» را در کارنامه ثبت کرده اند.

نقد و بررسی سریال «1899»

خلاصه منتقدانی که نظر مثبتی درباره سریال دارند:

جردن بلوم – کانسیکوئنس (83): این سریال پیش از این که غرق شود توسط قسمت ششم که «اهرم» نام دارد، لحظات ماندگاری را رقم می زند. شکی وجود ندارد که سریال «1899» زمانی که به انتها برسد، رضایت مخاطب را به دست خواهد آورد.

استیو گرین – ایندی وایر (83): سریال «1889» مانند سریال «Dark»، از گره گشایی هایش قدرت می گیرد. هنوز با قاطعیت نمی توان گفت که پنهان نگه داشتن اطلاعات کلیدی اتفاقی است که در نهایت به نفع این سریال تمام می شود یا خیر اما باعث شده تماشاگر مانند شخصیت های سریال گیج شوند.

اد پاور – تلگراف (80): این سریال یک پازل ماهرانه است که مخصوصاً از قسمت چهارم به بعد باعث می شود ذهن شما بسیار درگیر قصه شود. این سریال برای کسانی ساخته نشده که به دلیل سر رفته حوصله شان جلوی تلویزیون می نشینند و سریال می بینند.

خلاصه نظر منتقدانی که نظر منفی درباره سریال دارند:

مایکل مک کهیل – واریتی (50): سریال «1899» به شکل هم زمان به چندین قصه مختلف می پردازد و تماشاگر در تلاش است تا به درکی از تمام این داستان ها برسد. علی رغم این که طنزهای فراوانی با اشاره به رویدادهای قرن بیستم در این سریال به چشم می خورد، اما اکثر لحظات سریال بی مزه هستند و بعد از مدتی هم خسته کننده می شوند.

لیلا لطیف – گاردین (40): اپیزودهای این سریال از ضعیف تا طاقت فرسا، متغیر هستند و زمانی هم که داستان به مرحله بعد می رسد، محدودیت های اغلب دردناک به سراغش می آید.

استیون اسکایف – اسلنت مگزین (25): سرعت پیشروی این سریال کم است و حول محور رازی ساخته شده که حتی توانایی این را ندارد که تبدیل به یک رویداد مرموز و کنجکاوی برانگیز شود.

این سریال محصول کدام شبکه است؟

نقد و بررسی سریال «1899»

نتفلیکس

عامل تأثیرگذار برای تماشای سریال؟

قطعاً تجربه قبلی خالقین این سریال که سریال موفق «Dark» بوده است.

 

این مطلب به‌صورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می‌گردد.

به صفحه اینستاگرام مووی مگ بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها