صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : پس از سال ها تصاویری از جین هاکمن در مکان عمومی منتشر شد

پس از سال ها تصاویری از جین هاکمن در مکان عمومی منتشر شد

جین هکمن

«جین هکمن» بازیگر افسانه‌ای هالیوود که ژانویه گذشته ۹۳ ساله شده، یکشنبه این هفته پس از سال‌ها در سانتا فه، نیومکزیکو دیده شد.

بازیگر «نابخشوده» (Unforgiven) در تصاویری که از او منتشر شده سالم و سر پا به نظر می‌رسد. او در رستوران وندی سفارش غذا می‌دهد و سپس به پمپ بنزینی در آن حوالی می‌رود. هکمن که دو جایزه اسکار را در کارنامه دارد آخرین بار در سال ۲۰۰۴ در کمدی «به موسپورت خوش آمدید» (Welcome to Mooseport) دیده شده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، هکمن با وجود اینکه در فیلم‌های کلاسیکی مانند «مکالمه» (The Conversation) و «ارتباط فرانسوی» (The French Connection) نقش‌آفرینی کرده، از سال‌ها قبل سعی کرده در کانون توجه نباشد. او با همسر پیانیستش «بتسی آراکاوا» در نیومکزیکو ساکن است.

هکمن در سال ۲۰۲۱ پس از یک دهه با «نیویورک پست» به گفت‌وگو نشست و فاش کرد که که فیلم «ارتباط فرانسوی» را تنها یکبار دیده است: «فیلم را از وقتی که ۵۰ سال قبل در یک اتاق تاریک و کوچک در مرحله پس-تولید در ساختمان استودیو اکران کردند ندیده‌ام. اگر میراثی به جا گذاشته باشد، نمی‌دانم که چیست. در آن زمان، به نظر من می‌رسید که یک داستان قابل‌احترام در مورد پلیسی است که فقط موفق می‌شد تلاش یک خانواده خلافکار بزرگ برای نفوذ در عرصه مواد مخدر نیویورک را خنثی و رفع کند.»

هکمن از دهه ۱۹۸۰ در سانتا فه زندگی می‌کند. او پس از کناره‌گیری از بازیگری به نوشتن رمان می‌پردازد و «تعقیب» (Pursuit) را در سال ۲۰۱۳ منتشر کرده است.

gene hackman 93 5

gene hackman 93 4

gene hackman 93 3

gene hackman 93 2

جین هاکمن

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
bard hash
bard hash
1 سال قبل

عاشقشم. خوشحالم که زندست حاضرم کل عمرمو هیچ فیلمی نبینم ولی زندگی کردن این بشرو ببینم

شیده
شیده
1 سال قبل

اصلا نمیشه باور کرد که این هکمنه.
هیچی از ابهت و وقارش نمونده.