صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : فیلم «I Am Legend 2» با بازی ویل اسمیت و مایکل بی جوردن ساخته می شود

فیلم «I Am Legend 2» با بازی ویل اسمیت و مایکل بی جوردن ساخته می شود

I Am Legend

برادران وارنر دنباله «من افسانه‌ام» (I Am Legend) را با «ویل اسمیت» و «مایکل بی. جوردن» بازیگر «پلنگ سیاه» (Black Panther) می‌سازد. این اولین فیلم مشترک این دو به عنوان بازیگر و تهیه‌کننده خواهد بود. فیلم‌های اسمیت و جوردن در مجموع ۱۲.۳ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخته‌اند.

«اکیوا گلدزمن» برنده اسکار که اقتباس سینمایی از رمان «ریچارد متیسون» را در سال ۲۰۰۷ نوشت، برای نوشت فیلمنامه قسمت دوم بازخواهد گشت. «ددلاین» گزارش داده است که همه این قراردادها نهایی شده اما هنوز کارگردان فیلم انتخاب نشده است. «فرانسیس لارنس» قسمت اول فیلم را کارگردانی کرده است. جوردن و «الیزابت رپوسو» با کمپانی «اوتلایر سوسایتی» و اسمیت با «وست‌بروک استودیوز» تهیه‌کنندگان پروژه خواهند بود.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، فیلم زامبی و پسا-آخرالزمانی «من افسانه‌ام» در سال ۲۰۰۷ بیش از ۷۷ میلیون دلار در افتتاحیه داخلی فروخت و در پایان به فروش داخلی ۲۵۶.۴ و فروش جهانی ۵۸۵.۴ میلیون دلاری رسید.

اسمیت به‌تازگی با «شاه ریچارد» (King Richard) نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد شده است و جایزه بهترین بازیگر مرد را از سوی «اتحادیه بازیگران» (SAG) دریافت کرده است. این فیلم در شش شاخه از جمله بهترین فیلم نامزد اسکار است.

کمپانی «اوتلایر سوسایتی» جوردن فیلم ابرقهرمانی و لایو-اکشن «استاتیک شاک» (Static Shock) را برای برادران وارنر و «کرید ۳» (Creed III) را برای ام‌جی‌ام در دست ساخت دارد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها