صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : فیلم «The Exorcist» با بازی لیندا بلر بازسازی می شود

فیلم «The Exorcist» با بازی لیندا بلر بازسازی می شود

جن گیر لیندا بلر

بازسازی «جن‌گیر» (The Exorcist) به کارگردانی «دیوید گوردن گرین» بیش از دو سال قبل تأیید شده بود، اما «اباو د لاین» گزارش داده است که علاوه بر «الن برستین» قرار است «لیندا بلر» در این فیلم نقش‌آفرینی کند. بلر در قسمت اول «جن‌گیر» به کارگردانی «ویلیام فردکین» نقش «ریگان مک‌نیل» را بازی کرده بود.

در این گزارش آمده است که بلر فقط چند روز در محل فیلمبرداری حاضر شده و انتظار می‌رود نقش کوتاهی بازی کرده باشد. با این حال سخنگوی استودیوی بلوم‌هوس با انتشار بیانیه‌ای می‌گوید: «لیندا بلر به عنوان مشاور فیلم بعدی «جن‌گیر» مشارکت کرده است.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، دیگر بازیگران فیلم گرین «آن دود»، «لزلی اودوم جونیور»، «لیدیا جووت»، «جنیفر نتلز»، «الیویا مارکام»، و «اوکوی اوکپوکواسیلی» خواهند بود. فیلمبرداری پروژه در ماه مارس ۲۰۲۳ به پایان رسیده و ۱۳ اکتبر اکران می‌شود.

«نیویورک تایمز» گزارش داده است که «جن‌گیر» گرین آغازگر یک سه‌گانه جدید برای بلوم‌هوس و یونیورسال خواهد بود. یونیورسال پیکچرز و سرویس استریمینگ پیکاک برای خریداری سه‌گانه جدید «جن‌گیر» ۴۰۰ میلیون دلار هزینه کرده‌اند.

برستین برای بازی در نقش «کریس مک‌نیل» و «لزلی اودوم جونیور» در نقش «پدر یک کودک جن‌زده» که از شخصیت برستین طلب یاری می‌کند بازی خواهند کرد.

قسمت اول «جن‌گیر» در سال ۱۹۷۳ با بازی «الن برستین» و «لیندا بلر» توسط «ویلیام فریدکین» اکران شد و ۱۹۳ میلیون دلار فروخت و در اسکار آن سال ۱۰ نامزدی اسکار از جمله بهترین فیلم، بهترین بازیگری برای برستین، بلر و «جیسون میلر» و بهترین کارگردانی برای فریدکین را کسب کرد.

گرین و بلوم‌هاوس در سال ۲۰۱۸ چندگانه «هالووین» (Halloween) را با موفقیت ریبوت کردند. آن فیلم آغازگر یک سه‌گانه جدید بود که با «هالووین می‌کشد» (Halloween Kills) ادامه پیدا کرد و با «هالووین تمام می‌شود» (Halloween Ends) به پایان رسید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مصطفی
مصطفی
1 سال قبل

من سالهاست فیلم‌های ترسناک و دلهور آور نگاه میکنم ولی هنوز فیلمی مثل جنگیر۱۹۷۳ برام جالب نبوده

فرزاد
فرزاد
1 سال قبل

‘جن گیر’ تا سال ها در ذهن مخاطبان به عنوان یکی از ترسناک ترین فیلم های سینما شناخته می‌شد (که البته با امکانات آن دوره واقعا فوق العاده بود!). البته خودم به شخصه ‘جیمز ون’ را استاد ساخت فیلم های ترسناک (سری فیلم های اره، conjuring و…) میدونم.
امیدوارم نسخه‌ی بازسازی هم مانند نسخه‌ی اصلی ماندگار بشه… .