صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : حمله جاناتان میجورز به یک زن برای مارول دردسرساز شد!

حمله جاناتان میجورز به یک زن برای مارول دردسرساز شد!

جاناتان میجورز

«جاناتان میجورز» بازیگر نقش «کانگ فاتح» (Kang the Conqueror) در «دنیای سینمایی مارول» و فیلم «مرد-مورچه‌ای و زنبورک: کوانتومانیا» (Ant-Man and the Wasp: Quantumania) شنبه این هفته در نیویورک سیتی پس از گلاویز شدن با یک زن بازداشت شده است. «تی‌ام‌زی» گزارش داده است که این بازیگر در محله چلسی منهتن به یک زن حمله کرده و سعی داشته او را خفه کند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، در این گزارش آمده است که آثار مصدومیت روی بدن قربانی قابل رؤیت بوده و به بیمارستان منتقل شده است. هرچند میجورز بازداشت می‌شود اما در حال حاضر آزاد شده و نمایندگان او با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده‌اند او «هیچ عمل اشتباهی» مرتکب نشده و به زودی «اعتبار» بازیگر را پس می‌گیرند.

پلیس نیویورک نیز بیانیه‌ای در این خصوص منتشر کرده است: «در تاریخ شنبه، ۲۵ مارس ۲۰۲۳، حدود ساعت ۱۱ و ۱۴ دقیقه، پلیس به تماسی از درون یک آپارتمان واقع در خیابان بیست و دوم غربی و کوچه هشتم که در محدوده حوزه دهم است دریافت می‌کند. تحقیقات اولیه نشان داد که مردی ۳۳ ساله با زنی ۳۰ ساله وارد مشاجره خانگی شده است. قربانی به پلیس اطلاع می‌دهد که به او حمله شده. مأموران مرد ۳۳ ساله را بدون مقاومت بازداشت می‌کنند. قربانی مصدومیت‌های جزئی از ناحیه سر و گردن داشته و وضعیتش در بیمارستان محلی پایدار بوده است.»

میجورز در حالی به این خشونت خانگی متهم شده که ماه‌های موفقیت‌آمیزی را با دو فیلم «کرید ۳» (Creed III) و «رؤیاهای مجله‌ای» (Magazine Dreams) که در ساندنس با استقبال مواجه شد تجربه می‌کرد. «هیلی بنت»، «تیلور پیج»، «مایک اوهرن»، «هریسون پیج» و «هریت سنسام هریس» دیگر بازیگران این فیلم خواهند بود.

پیش از این گزارش انتظار می‌رفت که میجورز در فاز پنجم و ششم «دنیای سینمایی مارول» نقشی محوری داشته باشد، اما در صورت مجرم شناخته شدن او ممکن است مارول بازیگر دیگری را جایگزین او کند. او اولین بار در فصل اول «لوکی» (Loki) نقش دو نسخه از کانگ را بازی کرد. در فاز ششم «دنیای سینمایی مارول» فیلم «انتقام‌جویان: دودمان کانگ» (Avengers: The Kang Dynasty) اکران خواهد شد.

با این حال «ازرا میلر» بازیگر نقش «فلش» (The Flash) به چندین مورد بدرفتاری و ارتکاب اعمال خشونت‌آمیز و حتی سرقت متهم بود اما پس از آنکه اعلام کرد «درمان» خود را شروع کرده، از حمایت برادران وارنر و دی‌سی برخوردار شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ناشناس
ناشناس
1 سال قبل

بنظرم مارول و دیسی باید تو انتخاب بازیگراشون ببشتر دقت کنن ، اون از ارزا میلر اینم از این 😂

Marvel Man
1 سال قبل

زیاد مهم نیست چون امید زیادی به آینده mcu با این بازیگر ندارم اما امیدوارم جاستین رویلند رو به ریک و مورتی برگردونن بخصوص که ظاهراً از اتهامات اصلیش تبرئه شد.