صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : ضرر مالی هنگفت «Shazam! Fury of the Gods» در گیشه

ضرر مالی هنگفت «Shazam! Fury of the Gods» در گیشه

Shazam! Fury of the Gods

«شزم ۲» حدود ۱۵۰ میلیون دلار زیان مالی برای برادران وارنر به بار خواهد آورد.

فیلم ابرقهرمانی «شزم! خشم خدایان» (Shazam! Fury of the God) به کارگردانی «دیوید اف. سندبرگ» در سومین هفته اکران نزدیک به ۵ میلیون دلار بلیت‌فروشی کرده و برادران وارنر را دچار یکی از سنگین‌ترین شکست‌های تجاری‌اش در چند سال اخیر خواهد کرد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، «شزم ۲» در افتتاحیه داخلی ۳۰ میلیون دلار فروخت در حالی که قسمت اول فروش ۵۰ میلیون دلاری را ثبت کرده بود. امتیاز مخاطبین در «راتن تومیتوز» برای این فیلم در حال حاضر به ۸۷ درصد و امتیاز منتقدین به ۵۳ درصد می‌رسد. این در حالی است که قسمت اول «شزم!» امتیاز ۹۰ درصد منتقدین دریافت کرد.

فروش جهانی «شزم ۲» تا امروز به ۱۰۰ میلیون دلار رسیده اما انتظار می‌رود فروش نهایی آن از ۱۲۵ میلیون دلار فراتر نرود. حتی پیش از اکران فیلم نشریاتی چون «اسکرین رنت» پیش‌بینی می‌کردند که فیلم در بهترین حالت با فروش جهانی ۳۱۲ میلیون دلار فقط می‌تواند از زیان‌دهی بگریزد.

«شزم ۲» با بودجه ۱۲۵ میلیون دلاری تولید شده و برادران وارنر ۱۰۰ میلیون دلار دیگر برای بازاریابی و تبلیغات هزینه کرده است. از سوی دیگر استودیو درآمدی از پخش بازارهای فرعی از جمله شبکه نمایش خانگی و پلتفرم‌های دیجیتال خواهد داشت. با این حال دست کم روی کاغذ «شزم ۲» حدود ۱۵۰ میلیون دلار به برادران وارنر زیان مالی وارد خواهد کرد. برخی حتی پیش‌بینی می‌کنند که رقم زیان فیلم به ۲۰۰ میلیون دلار هم برسد.

«زکری لیوای» بازیگر نقش «شزم» با انتشار یک ویدیوی زنده در اینستاگرام از این فیلم دفاع کرد و ضمناً از هواداران درخواست کرد که با ثبت نقدهای مثبت در «راتن تومیتوز» پاسخ دندان‌شکنی به نقدهای منفی منتقدین بدهد: «ناامیدکننده است که انتظارات ما برآورده نشد، چون فکر می‌کنم فیلم خیلی خوبی ساخته‌ایم. اما از این اتفاقات مزخرف پیش می‌آید.» او اضافه می‌کند: «خیلی دوست دارم امتیاز مخاطبین فیلم [در «راتن تومیتوز»] به شدت بالا برود، تا مردم بگویند: «این منطقی نیست» چون واقعاً منطقی نیست.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amir
amir
1 سال قبل

این فیلم عالیه

محمد
محمد
1 سال قبل

مخاطبا تو راتن ۸۷ دادن انوقت چرا تو گیشه شکست خورده پس این امتیازام که توش میدن پرته تناقض داره