صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : «The Marvels» به کم فروش ترین فیلم تاریخ مارول تبدیل شد!

«The Marvels» به کم فروش ترین فیلم تاریخ مارول تبدیل شد!

مارول

فیلم «مارول‌ها» (The Marvels) به کارگردانی «نیا داکوستا» در سومین هفته اکران جایی در میان ده عنوان پرفروش هفته در آمریکا نداشت. این فیلم ابرقهرمانی با بازی «بری لارسن» و «ایمان ولانی» که با بودجه ۲۲۰ میلیون دلاری تولید شد حتی از ۲۰۰ میلیون دلار در سراسر دنیا عبور نکرده است. این در حالی است که فیلم «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) بیش از ۲.۵ میلیارد دلار بلیت‌فروشی کرد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، اکران قسمت دوم «کاپیتان مارول» از ۱۰ نوامبر آغاز شد و با ۴۶ میلیون دلار بدترین فروش افتتاحیه «دنیای سینمایی مارول» را نیز ثبت کرده بود. «مارول‌ها» که در آمریکای شمالی ۸۰ میلیون دلار فروخته اولین فیلم استودیوی مارول است که در گذر از ۱۰۰ میلیون دلار در بازارهای داخلی ناکام می‌ماند.

«باب آیگر» مدیر عامل دیزنی اخیراً به این شکست تجاری واکنش نشان داده و گفته بود: ««مارول‌ها» در زمان کووید فیلمبرداری شد. به تعبیری نظارت زیادی در محل فیلمبرداری وجود نداشت، جایی که مجریان پروژه واقعاً به آنچه در حال وقوع است هر روز و هر روز نظارت می‌کنند.» او اضافه می‌کند که فروش ۱ میلیارد دلاری «استاندارد بسیار بالایی» است: «و به نظر من باید کمی واقع‌بین‌تر باشیم.»

ولانی پیش‌تر گفته بود درباره عملکرد «مارول‌ها» در گیشه اظهار نظر نمی‌کند: «دوست ندارم روی چیزی تمرکز کنم که هیچ اختیاری رویش ندارم، برای اینکه چه فایده‌ای دارد؟ به باب آیگر مربوط می‌شود. [فروش گیشه] هیچ ربطی به من ندارد. من از محصول نهایی راضی هستم، و کسانی برای من اهمیت دارند از فیلم لذت برده‌اند.»

«مارول‌ها» در هفته دوم با ۸۰ درصد کاهش فروش رکورد دیگری به جا گذاشته بود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
هانا عباسی
Hanna
4 ماه قبل

از بس فیلم بد بود. من فیلم رو هفته اول دیدم، چون فیلم اول رو‌ بسیار دوست داشتم. اما این فیلم معلوم نبود مخاطبش کودکان هستن؟ بالیوود هست؟ پرنسس های دیزنی هستن؟ اصلا درباره چی هست!
بعد از فیبم انت من آخری فکر نمی کردم فیلمی به این بدی دوباره ببینم، اما دیزنی نشون داد که می تونه گند بزنه به هر چی شخصیت هست. بدتر اینکه فیلم پلات بسیار خوبی داره که سر و تهش جذابه اما وسطش با آشغال پر شده.

سالار
سالار
4 ماه قبل

اینا توطئه ی عمو مارتیه

منوچهر
منوچهر
4 ماه قبل

یادمه اون اوایل (دوران نوجوانی) فیلمایی مثل هالک یا مرد عنکبوتی رو تلویزیون نشون میداد خیلی خوشم میومد و میشستم با اشتیاق نگاه میکردم ولی دیگه انقد فیلمایه چرت و پرت از این قماش ساختن که دیگه حالم بهم میخوره البته شایدم دیگه سن و سالمون رفته بالا بخاطر اونه!!!

Mmd
Mmd
4 ماه قبل

فشار بخورین مارول فن های …😂😂😂

FFFF
FFFF
4 ماه قبل
پاسخ به  Mmd

سطح آیکوی یه فسیلباز!
اتفاقا ما شکست این فیلم رو جشن می‌گیریم