صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : هیلاری داف فرزند سومش را در مقابل کودکانش به دنیا آورد!

هیلاری داف فرزند سومش را در مقابل کودکانش به دنیا آورد!

هیلاری داف

زایمان در حضور کودک خود انتخابی نیست که همه ی پدر و مادرها داشته باشند، اما از نظر هیلاری داف دلیل قانع کننده ای برای این کار وجود داشت. او در مصاحبه ی جدیدی درباره ی اینکه چرا می خواست پسر ۹ ساله اش از نزدیک شاهد معجزه ی تولد فرزند باشد، توضیح داده است.

هیلاری داف از طرفداران زایمان خانگی است و هر دو دخترش، بنکس و می را در خانه ی خودش به دنیا آورده است. اما جالب تر از آن این است که داف تصمیم گرفت پسر بزرگش، لوکا هم هنگام تولد دخترش می حضور داشته باشد.

به گزارش مووی مگ به نقل از برترین ها، تصمیم داف برای داشتن زایمان خانگی بدون ریسک نبود و او می دانست که این کار به برنامه ریزی دقیقی نیاز دارد. با این حال، برای او مزایای حضور خانواده اش در آن لحظه ی به یادماندنی بیشتر از هر ریسک احتمالی ای بود.

زایمان هیلاری داف

به گفته ی داف تماشای مستند The Business of Being Born او را به فکر زایمان خانگی انداخت. وقتی زمان تولد فرزند دومش رسید او هیجان زیادی برای زایمان داشت. تولد فرزند اولش، لوکا راحت و بی دردسر انجام شده بود و او نگرانی ای از بابت نیاز پیدا کردن به کمک پزشکی نداشت. در حقیقت او کاملاً مطمئن بود که زایمان خانگی بهترین انتخاب برای او است.

داف در اینباره گفت: «شما می خواهید یک بچه را به دنیا آورید که یکی از سخت ترین کارهایی است که می شود انجام داد. ولی در بیمارستان اجازه نمی دهند کنار خودتان آب، غذا یا تنقلات داشته باشید و این در حالی است که شما می خواهید سخت ترین کاری که انجام داده اید را انجام دهید تا بچه تان را بیرون بیاورید.»

فرزندان هیلاری داف

به گفته ی داف او دوست دارد فرزندانش را در خانه ی خودش به دنیا آورد. او به عجیب بودن حضور فرزندانش در کنار خود هنگام زایمانش هم اذعان کرد اما گفت که برای کل خانواده ی آن ها تجربه ی زیبایی بود.

به نظر داف حضور پسرش لوکا در هنگام زایمان او لحظه ی مهم و آموزنده ای درباره ی قدرت زنان و معجزه ی تولد فرزند بود. او در این باره گفت: «یک جورهایی برایم مهم بود چون خیلی اصرار دارم که درباره ی قدرت زن ها و اینکه تولد بچه چگونه است، با او صریح و صادق باشم.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
10 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سامانتا
سامانتا
1 سال قبل

من تا یادم میاد این تمام سال در حال زاییدن بود بچه قبلیشم تو خونه جلو عکاسا بدنیا آورد

مینا
مینا
1 سال قبل

بدون قصد توهین، اغلب سلبریتی ها آدمهای به شدت نمایشی و سطحی هستن ؛ از نظر تاثیری که عمل این خانم روی بچه ها میذاره( جدا از وجه اخلاقی قضیه، حداقل وحشت از دست دادن مادر) با خیال راحت ” نفهم ” رو هم میشه به صفاتش اضافه کرد! سو استفاده از بچه” برای اینکه قدرت زنها رو بگم” ؟! کدوم بخش از این قابلیت رو خودت ایجاد کرده بودی که نیاز بود آموزش بدی زن بی عقل؟!

Marvel Man
1 سال قبل

اینها حقایق زندگیه. اینم یجور تربیت فرزنده که خب الزاما بشخصه موافق نیستم بخاطر بحث ترومای روانی احتمالی از دیدن اون همه خون و درد اما این دخترایی که کامنت گذاشتن اینجا من رو یاد اون شخصیت دوست دختر برادرزاده کیسی افلک تو فیلم Manchester by the sea انداختن!

فاطمه
فاطمه
1 سال قبل
پاسخ به  Marvel Man

حقایق زندگیه؟؟ جنگ هم جزو حقایق زندگیه. دلیل نمی‌شه مثلا برای بچه فیلم نجات سرباز رایان رو که پر از خون و خون‌ریزیه رو پخش کنیم که😂😂 هر چیزی سنی داره.

Marvel Man
1 سال قبل
پاسخ به  فاطمه

مثال خوبی نبود

فاطمه
فاطمه
1 سال قبل

بیچاره بچه‌هاش😂😂 فکر کن با اون سن کم با یک همچین صحنه‌ای مواجه بشی. چه قدر این سلبریتی‌ها اسکل هستند.😑

آتوسا
آتوسا
1 سال قبل

خیلی دور از ادب هست بچه رو مجبور کنی صدای فریاد کشیدن و خون در رفته ازت رو ببینه !!!
نکنه ایشون باید شاهد خون ماهانه مادرش هم باشه ؟
بسه دیگه شور روشن فکری رو دروردید همین کارها باعث بلوغ زودرس بچه ها شده
هرچی دانستنش سن خودشو می خواد !!!

ahmad a.
احمد
1 سال قبل

میگن زایمان توی آب خیلی کم خطرتر و کم دردتره.

امین
امین
1 سال قبل

یه مشت ….که با پروپاگاندا و عقل ناقصشون که تنها کاری که بلدن باز کردن پاشونه شدن هنرمند و واقعا آدم نمی دونه اصلا چرا اینا هنوز تریبون دارن. ایران و آمریکا هم نداره.

Nima
Nima
1 سال قبل
پاسخ به  امین

حالا مگه چی گفت که بهت برخورد؟! می‌خواسته بچش ببینه بعنوان مادر چی می‌کشه احترام بیشتری بهش بذاره