صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : جاناتان میجورز، از دنیای سینمایی مارول اخراج شد!

جاناتان میجورز، از دنیای سینمایی مارول اخراج شد!

جاناتان میجورز

«جاناتان میجورز» بازیگر نقش «کانگ فاتح» (Kang the Conqueror) از «دنیای سینمایی مارول» اخراج شد. مارول و دیزنی پس از گناهکار شناخته شدن این بازیگر در دادگاه خشونت خانگی نیویورک علیه دوست دختر سابقش «گریس جباری» این تصمیم را گرفتند.

این بازیگر نامزد امی با سریال «لاوکرافت کانتری» (Lovecraft Country) اولین بار در سال ۲۰۲۱ و با فصل اول «لوکی» (Loki) این نقش را بازی کرده بود و در فصل دوم سریال که امسال پخش شد و نیز فیلم «مرد-مورچه‌ای و زنبورک: کوانتومانیا» (Ant-Man and the Wasp: Quantumania) بازگشته بود. او در ماه مارس فیلم «کرید ۳» (Creed III) را در سالن‌های سینما داشت که بیش از ۲۷۵ میلیون دلار فروخت.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، «الان راسپولی» ایجنت میجورز در آژانس دبلیوام‌ای هفته پیش در دادگاه دو هفته‌ای این پرونده شهادت داده و به همکاری با این بازیگر ادامه می‌دهد.

شخصیت «کانگ فاتح» با بازی جاناتان میجورز نقشی کلیدی در فاز پنجم و ششم «دنیای سینمایی مارول» و فیلم «انتقام‌جویان: دودمان کانگ» (Avengers: The Kang Dynasty) که بهار سال ۲۰۲۶ اکران می‌شود خواهد داشت. این فیلم اخیراً کارگردانش را هم از دست داده است. «دستین دنیل کرتون» ماه گذشته اعلام کرد که ترجیح می‌دهد بر روی پروژه‌های دیگر مارول تمرکز کند. پس از این جدایی مارول «مایکل والدرون» نویسنده «لوکی» را برای نگارش فیلمنامه «دودمان کانگ» برگزید.

اپیزود پایانی فصل دوم «لوکی» فرجام شخصیت «کانگ فاتح» را مبهم باقی گذاشت. این اولین بار نیست که بازیگر یکی از نقش‌های «دنیای سینمایی مارول» تغییر می‌کند. «ترنس هاوارد» زمانی قرار بود در «مرد آهنی» (Iron Man) نقش «رودی» را بازی کند اما «دان چیدل» جانشین او شد.

هیأت منصفه دادگاه نیویورک از شش مرد و شش زن تشکیل شده بودند و پس از دو هفته به این نتیجه رسیدند که میجورز تا یک سال پشت میله‌های زندان باشد.

میجورز با چهار اتهام مواجه بود و در مورد تعرض عمدی درجه سوم و آزار مشدده درجه دوم که اواخر مارس امسال روی داده گناهکار شناخته نشد. او پس از بازداشت در مارس گذشته و ماه‌های بعدی همواره ادعای بی‌گناهی می‌کرد.

هیأت منصفه در طول برگزاری دادگاه باید تشخیص می‌داد که آیا میجورز در یک خودروی اس‌یو‌وی به جباری آزار رسانده است یا نه. میجورز دوست دختر سابقش را نیمه‌های شب در یک پیاده‌رو تنها گذشته بود. هیأت منصفه علاوه بر این روایت‌های بسیار متفاوتی را از یک درگیری میان میجورز و جباری در آپارتمان بازیگر شنید که ۲۴ مارس و اولین ساعات روز ۲۵ مارس روی داده بود. در آن شب خود میجورز با پلیس تماس می‌گیرد اما پس از رسیدن مأموران بازداشت می‌شود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
FFFF
FFFF
4 ماه قبل

سال آینده ددپول ۳ شانس نسبی موفقیت خواهد داشت ولی جز اون آینده مارول رو روشن نمی‌بینم. اخباری که از سریال دردویل دیزنی اومد امیدوار کننده نبوده و مشخص نیست ادامه فیلم های اسپایدرمن رو قراره چکار کنن.
کسانی که اطلاعات بیشتر درمورد دنیای کمیک دارن میتونن پیشنهادات بهتری نسبت به من مطرح کنن ولی به نظر من اونجرز بعدی برای موفقیت نیاز داره که فقط از اونچه بعد از اندگیم جواب داد (چیز زیادی نبود البته) استفاده کنه و لحن جدی و دارک باشه طوری که مخاطب رو از نظر احساسی درگیر کنه و باید دارای خلاقیت روایی باشه. فیلم های موفق فاز ۴ و ۵ مثل nwh و گاردینز ۳ این ویژگی هارو داشتند.
نباید آیرونمن رابرت داونی جونیور و کاپیتان کریس ایوانز رو برگردونن چون فقط آسیب به میراثشون خواهد بود، باید تمرکزشون رو بذارن روی رو کردن یه آس درست حسابی؛ آیرونمن سوپریور با بازی تام کروز که فن آرت های زیادی ازش ساختن گزینه خوبی میتونه باشه.

خفاش شب
خفاش شب
4 ماه قبل
پاسخ به  FFFF

مشکلی هست در کنار ساخت پرآشوب , عجله زده و بدون برنامه محتوای مارول در کنار استخدام افراد بدون تجربه نکته دیگری بعد از end game به مارول صدمه زد این بود که انتظار داشتن ترکیب پلنگ سیاه اصلی با کاپیتان مارول و مرد عنکبوتی تمرکز دنیای قهرمانی مارول بشه

مسیله اینه که بازیگر پلنگ سیاه فوت کرد, کاپیتان مارول که هیچ وقت محبوب نبود و مرد عنکبوتی هم قربانی دعواهای قضایی سونی و دیزنی شده