صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : انتقاد استیون کینگ از عدم انتشار فیلم «Salem’s Lot»

انتقاد استیون کینگ از عدم انتشار فیلم «Salem’s Lot»

Salem's Lot)

«استیون کینگ»‌ در شبکه اجتماعی ایکس از برادران وارنر به دلیل خودداری از پخش اقتباس سینمایی از «سیلمز لات» (Salem’s Lot) انتقاد کرد. این فیلم قرار بود در سال ۲۰۲۳ اکران شود.

کینگ که اصرار می‌کند پلتفرم ایکس را مانند گذشته توییتر بنامد می‌نویسد: «بین من و شما [کاربران] توییتر باشد، «سیلمز لات» جدید را دیده‌ام و فیلم خوبی است. فیلمسازی در ژانر وحشت به روش سنتی: شکل‌گیری آهسته داستان، پاداش بزرگ.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، او ادامه می‌دهد: «نمی‌دانم چرا برادران وارنر از پخش آن خودداری می‌کند؛ فیلمی که [کیفیت آن] شرم‌آور یا چنین چیزی باشد نیست. کسی چه می‌داند. من فقط آثار لعنتی را می‌نویسم.»

این اقتباس اولین بار قرار بود سپتامبر ۲۰۲۲ اکران شود اما برادران وارنر به دلیل آنچه «تأخیرهای مرتبط با کووید» خوانده شد پخش آن را به بهار ۲۰۲۳ موکول کرد. «گری دابرمن» کارگردان فیلم است و «لوییس پولمن»، «آلفری وودارد»، «مکنزی لی»، «بیل کمپ»، «اسپنسر تریت کلارک»، «پیلو اسبک» و «جان بنجامین هیکی» در آن ایفای نقش کرده‌اند.

برادران وارنر دیسکاوری فیلم «بت‌گرل» (Batgirl) را در مرحله پس از تولید و «کایوتی در برابر اکمی» (Coyote vs. Acme) را پس از پایان پروژه بایگانی کرده و پخش نمی‌کند. کنیگ و بسیاری دیگر نگرانند که «سیلمز لات» به سرنوشت مشابهی دچار شود و برای جلوگیری از زیان‌های مالی اکران نشود.

رمان «سیلمز لات» در سال ۱۹۷۵ منتشر شد و داستانی درباره یک نویسنده به نام «بن میرز» روایت کرد که به خانه دوران کودکی‌اش برمی‌گردد تا برای کتاب بعدی‌اش از آن مکان الهام بگیرد اما کشف می‌کند که زادگاهش را خون‌آشام‌های تشنه به خون تسخیر کرده‌اند. در سال ۱۹۷۹ یک مینی‌سریال دو اپیزودی با کارگردانی «توبی هوپر» برای شبکه سی‌بی‌اس ساخته شد و تی‌ان‌تی در سال ۲۰۰۴ مینی‌سریال دو اپیزودی جدیدی با بازی «راب لو» در نقش «بن میرز» بر اساس کتاب ساخت.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها