صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : واکنش مثبت به فیلم «The Flash» / آیا کابوس DC تبدیل به موفقیت تبدیل می شود؟

واکنش مثبت به فیلم «The Flash» / آیا کابوس DC تبدیل به موفقیت تبدیل می شود؟

The Flash

به دنبال اکران «فلش» (The Flash) در سینماکان لاس وگاس، اولین واکنش‌ها به این فیلم ابرقهرمانی با بازی «ازرا میلر» و کارگردانی «اندی موشتی» در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شدند.

«اینترتینمنت ویکلی» می‌نویسد این فیلم «از ابتدا تا انتها یک شورش» است و اضافه می‌کند که سکانس افتتاحیه «باید دیده شود تا باور شود. تعجبی ندارد که برادران وارنر تا این حد به فیلم اطمینان دارد.»

نویسنده «فندنگو» می‌نویسد: «دی‌سی را فراموش کنید، بدون تردید یکی از بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی تاریخ است.» منتقدین نشریات دیگر نیز این فیلم را «یکی از بهترین فیلم‌های دی‌سی» و «به خوبی شایعه‌ها» نامیده‌اند. «کلایدر» این فیلم را «ترکیبی موفقیت‌آمیز است از عناصر تاریخی، اکشن پرستاره» و «چند قهقهه» توصیف می‌کند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، در این داستان که از کراس-اور «فلش‌پویت» دی‌سی الهام گرفته شده، «بری آلن» به دنیاهای موازی سفر می‌کند و به همین علت «مایکل کیتون» دوباره می‌تواند نقش «بروس وین» یا «بتمن» را بازی کند. کیتون در فیلم‌های «بتمن» و «بتمن بازمی‌گردد» ساخته «تیم برتون» این نقش را بازی کرده بود. در فیلم «فلش»، بری وارد دنیای فیلم‌های برتون خواهد شد و با «بتمن» کیتون که سالخورده‌تر شده ملاقات می‌کند. «مایکل شنان» در نقش «ژنرال زاد» دیگر بازیگر فیلم خواهد بود. «ساشا کایه» بازیگر نامزد امی «جوان و بی‌قرار» (The Young and the Restless) در نقش «سوپرگرل» (Supergirl) ظاهر خواهد شد.

استقبال از «فلش» در حالی صورت می‌گیرد که «ازرا میلر» فیلم را به حاشیه برد و چند بار بازداشت شد. «رولینگ استون» بهار سال گذشته گزارش داده بود که میلر یک زوج را در هاوایی تهدید به سوزاندن کرده است. او در تاریخ ۲۷ مارس آن سال در یک بار بازداشت شد. در آن زمان گزارش شده بود که میلر با افرادی که در بار سرگرم لذت بردن از کارائوکه بوده‌اند وارد درگیری شده و یک صندلی به سمت یک زن پرتاب کرده است. سپس در گزارش‌های دیگری آمد که میلر با یک زن و فرزندانش در یک مزرعه زندگی می‌کند و به رهبر یک فرقه تبدیل شده است.

در ماه‌های بعد میلر به خاطر این رفتار عذرخواهی کرد و قول داد که «درمان» خود را شروع می‌کند. این عذرخواهی باعث شد که «جیمز گان» و «پیتر سفران» مدیران استودیوی دی‌سی و «دیوید زاسلاو» مدیر کمپانی برادران وارنر دیسکاوری از میلر و فیلم «فلش» حمایت کنند.

«فلش» ۱۶ ژوئن اکران خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Marvel Man
11 ماه قبل

هایپ بالاست واسه این فیلم. اگه یهو بتمن کریستین بیل هم سر و کلش تو فیلم پیدا بشه مثل بچه ها از خوشحالی جیغ میکشم!

اسکورسیزی
اسکورسیزی
11 ماه قبل
پاسخ به  Marvel Man

مثل بچه ها؟😂

Marvel Man
11 ماه قبل
پاسخ به  اسکورسیزی

شما نگران ایزی لایف خودت باش که وقتی عستاد صحنه های فوق شاهکار سینماییش (مثل لگد کاری فراموش نشدنی دنیرو در فیلم فسیلمن یا اون کاری که دیکاپریو با کوکائین تو فیلم کمرِ وال استریت انجام داد) رو کرد تو حلقومت قراره پرستار رو صدا بزنی بیاد عوضش کنه! قرص قلبتم حتما سر ساعت با آب زیاد نوش جان کن 😉