صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : اپیزود جنجالی جدید « تایگر کینگ » منتشر می شود

اپیزود جنجالی جدید « تایگر کینگ » منتشر می شود

تایگر کینگ

نت‌فلیکس هفته‌ی آینده‌ اپیزود دیگری برای مستند «تایگر کینگ» عرضه می‌کند. «جف لو» مالک باغ وحشی که در مستند وجود دارد در ویدیوی کوتاهی که در توئیتر منتشر شده جزئیات تازه‌ای در مورد یک اپیزود جدید فاش می‌کند. لو در این ویدیو می‌گوید: «نت‌فلیکس یک اپیزود دیگر اضافه خواهد کرد. هفته‌ی آینده منتشر می‌شود. فردا در اینجا فیلمبرداری دارند.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، هنوز مشخص نیست که این اپیزود جدید داستان مستند را دنبال می‌کند یا برای گرد هم جمع شدن عوامل است. نت‌فلیکس به تازگی اپیزود ویژه‌ای هم برای «عشق کور است» (Love Is Blind) عرضه کرده و سال گذشته با همکاری «اپرا وینفری» مصاحبه‌هایی با عوامل «وقتی ما را می‌بینند» (When They See Us) ضبط کرده است. نت‌فلیکس تاکنون واکنشی به اظهارات لو نشان نداده است.

مستند «تایگر کینگ» ۲۰ مارس از نت‌فلیکس پخش شد و به سرعت به یکی از پربیننده‌ترین عناوین سرویس به ویژه در حین ایام قرنطینه بدل گشت. این سریال ماجراهای عجیب «جو اگزاتیک» مالک یک باغ وحش خصوصی را روایت می‌کند که از صدها ببر و دیگر جانوران نادر نگه‌داری می‌کرد. او در پایان سریال به جرم بدرفتاری با حیوانات و مشارکت در قتل رقیبش «کارول باسکین» به ۲۲ سال زندان محکوم می‌شود.

سریال چند روز پس از انتشار بنابر اعلام «راتن تومیتوز» محبوب‌ترین عنوان تلویزیونی حال حاضر شناخته شد و از منتقدین امتیاز ۹۷ درصد دریافت کرد و نیز به فهرست ۱۰ عنوان برتر نت‌فلیکس هم راه یافت.

بسیاری از سلبریتی‌ها ادعا کرده‌اند که از طرفداران «تایگر کینگ‌» هستند. «کاردی بی» خواننده‌ی رپ یکی از این افراد بود که پیشنهاد کرد برای آزادی «جو اگزاتیک» از زندان کمک مالی جمع‌آوری شود. «دکس شپرد» نیز در صفحه‌ی توئیتر خود گفت در صورتی که یک فیلم داستانی براساس این شخصیت ساخته شود حاضر است نقش او را بازی کند.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

خرافات عجیبی که بازیگران مشهور به آن معتقد هستند! + تصاویر

معرفی بازیگران کوتاه قامتی که در هالیوود موفق شدند + تصاویر

معرفی آشفته ترین خانواده های هالیوودی! + تصاویر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها