صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : آل پاچینو در 83سالگی بار دیگر پدر می شود!

آل پاچینو در 83سالگی بار دیگر پدر می شود!

آل پاچینو

چهارمین فرزند «ال پاچینو» در هشتاد و سه سالگی به دنیا می‌آید. نشریات آمریکایی گزارش داده‌اند که فرزند بازیگر «پدرخوانده» (The Godfather) از «نور الفلاح» تا یک ماه آینده به دنیا خواهد آمد.

نزدیک به یک سال پیش گزارش شده بود که الفلاح ۲۹ ساله از اوایل پاندمی با پاچینو ۸۱ ساله قرار می‌گذارد. الفلاح عضو یک خانواده ثروتمند کویتی-آمریکایی است و پیش‌تر با «میک جگر» ۷۹ ساله و «نیکلاس برگروئن» میلیاردر ۶۱ ساله قرار گذاشته و با «کلینت ایست‌وود» ۹۳ ساله نیز دیده شده است.

پاچینو دو فرزند از «بورلی دی‌آنجلو» و یک فرزند از «جان تارانت» به دنیا آورده است. او پیش از الفلاح رابطه‌ای طولانی با «لوسیلا سولا» بازیگر آرژانتینی داشت. «کامیلا مورون» دختر سولا با «لئوناردو دی‌کاپریو» قرار می‌گذاشت. «دایان کیتون»، «پنه‌لوپه آن میلر»، و «کتلین کویینلن» از جمله دیگر دوست دختران پاچینو در سال‌های گذشته بوده‌اند.

پاچینو در سال ۲۰۱۴ به «نیویورکر» گفته بود: «نسبت به [فرزندانم] مسئولیت دارم. بخشی از زندگی آن‌ها هستم. وقتی چنین نیست، برای من و برای آن‌ها ناراحت‌کننده است. بنابراین بخشی از جنبه گشتالتی است. و از [پدر بودن] به چیزهای زیادی می‌رسم. شما را از خودتان بیرون می‌آورد.»

«رابرت دنیرو» همبازی پاچینو در «پدرخوانده» اخیراً تأیید کرده بود که در ۷۹ سالگی هفتمین فرزندش به دنیا خواهد آمد.

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی
علی
11 ماه قبل

حالا اگه ایران بود زامیی های خودتحقیر خودشونو خفه کرده بودن