صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : اولین آلبوم انفرادی جونگ ‌کوک (Jungkook)، عضو گروه BTS منتشر شد

اولین آلبوم انفرادی جونگ ‌کوک (Jungkook)، عضو گروه BTS منتشر شد

جونگ ‌کوک

جونگ ‌کوک، از اعضای گروه BTS، اولین آلبوم انفرادی خود به نام طلایی (Golden) را منتشر کرده است.

این خواننده، در ویدیویی که چند ساعت قبل از انتشار آلبوم منتشر شده، گفته که موضوع و تم اصلی آلبوم «لحظه طلایی» (golden moment) است.

به گزارش مووی مگ به نقل از روزیاتو، او گفته است: «این آلبوم ۱۱ آهنگ در ژانرهای مختلف دارد. اگر به ترتیب به آهنگ‌های آلبوم گوش دهید، می‌توانید متوجه تغییر احساسات شوید.»

این ستاره کی‌پاپ، در تمام مراحل تولید آلبوم حضور داشته و آهنگ‌هایی از ژانرهای مختلف را برای نمایش تبحرش در دنیای موسیقی انتخاب کرده است.

جوان‌ترین عضو BTS، اولین ترانه انفرادی خود را با نام Seven در ماه جولای منتشر کرده است. این آهنگ، در صدر جدول ۱۰۰ آهنگ پرطرفدار مجله بیلبورد قرار گرفت. ۲ ماه بعد از انتشار این ترانه، تک‌آهنگ بعدی جونگ کوک به نام ۳D نیز موفقیت زیادی پیدا کرد.

این ستاره گروه BTS، اکنون امیدوار است که تا حد ممکن روی صحنه اجرا کند و خود را با اجرای ژانرهای موسیقی مختلف به چالش بکشد.

جونگ ‌کوک

او گفته است: «من تا زمانی که از خودم راضی نباشم، ادامه می‌دهم. زیرا هنوز کارهای زیادی دارم که انجام نداده‌ام. می‌خواهم هنرمندی باشم که بتواند حداقل ۳ ساعت در کنسرت به تنهایی اجرا کند.»

او در پاسخ به این سوال که «لحظه طلایی» او چه زمانی بوده، گفته که وقتی در کنسرت‌ها انرژی خود را به اشتراک گذاشته و با طرفدارانش ارتباط برقرار می‌کند، بیشترین خوشحالی را تجربه کرده است: «درست مانند سایر خوانندگان، اجرای روی صحنه بزرگترین نیروی محرکه من است.»

«دوست دارم به خلق لحظات طلایی خود ادامه دهم و برای آلبوم‌های متنوع آماده شوم. لحظات طلایی من هنوز به پایان نرسیده است.»

جونگ کوک از پیش‌بینی خود برای از سرگیری فعالیت‌های گروه در سال ۲۰۲۵ پرده‌برداری کرده است: «به نظرم، ما از بسیاری جهات در پروژه‌های انفرادی قوی‌تر شده‌ایم. اگر اعضای BTS در سال ۲۰۲۵ دوباره گرد هم بیایند، اتفاق شگفت‌انگیزی خواهد بود.»

جونگ کوک پس از انتشار آلبوم انفرادی‌اش، به فعالیت‌های تبلیغاتی خود در آمریکای شمالی ادامه داده و در برنامه «Tonight Show» جیمی فلن در روز سه‌شنبه و در مجموعه کنسرت Citi در روز چهارشنبه حضور خواهد داشت.

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رامین
رامین
5 ماه قبل

چکار سرو وضعش دارید
خب نگاه نکن
الان می شه درک و شهود نابتون رو بهمون بگید ایشون یک سال پیش لب ساحل داشت به این فکر می کرد دوست دخترش یا دوست پسرش اگر ولش کرد بین سه گزینه دیگه باید بره کتاب تفکر انتقادی بخونه؟
یعنی نمی تونید هنرشو نقد کنید
یا مسخره می کنید یا خدا می شید اونم متکبر و قاهر و حکیم و آگاهش
من خودم طرفدار کی پاپ نیستم و خوشمم نمیاد نه از رقص نه ترانه (ترجمه کره ای خوندم) نه صدا .
ضمنا خوشتون بیاد نیاد کره داره از اینا پول در میاره و حداقلش مث تتلو هنرشو دارن چهارتا شعر بد اما قابل تحمل بخونن اون جانور حتی بلد نیست کجای شعر فحش بده که منطق هنری داشته باشه

محمد جواد
محمد جواد
5 ماه قبل

یه زمانی میومدم این سایت یه چارتا خبر سینمایی درست حسابی بخونم.الان شده شبیه این پیجای زرد حاشیه سلبریتی ها.
بعد خداوکیلی این چه موجود عجیب الخلقه ای هست؟ انگار شیطان رجیم با هل بوی جفتگیری ناموفق داشتن

سینا
سینا
5 ماه قبل

خداوکیلی سر و وضع و ببین آدم حالت تهوع میگیره. چندش از سر روی اینا میباره معلوم هم نیست زنه یا مرده

fox
fox
5 ماه قبل
پاسخ به  سینا

دو جنسه هست