صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : جدیدترین تصاویر از تام هالند و مارک والبرگ در فیلم « Uncharted » منتشر شد

جدیدترین تصاویر از تام هالند و مارک والبرگ در فیلم « Uncharted » منتشر شد

Uncharted

سونی از تصویر جدیدی از «تام هالند» و «مارک والبرگ» در اقتباس سینمایی «آنچارتد» (Uncharted) رونمایی کرد. هالند و والبرگ نقش شخصیت‌های «نیتان دریک» و «سالی» را بازی می‌کنند.

سونی در سال ۲۰۰۸ اعلام کرد که از بازی «آنچارتد» با تهیه‌کنندگی «آوی آراد» اقتباس می‌کند. «دیوید او. راسل»، «نیل برگر»، «سث گوردن»، «شان لوی»، «دن تراختنبرگ» و «تراویس نایت» از جمله فیلمسازانی بودند که در مقاطعی به این پروژه پیوستند و سپس جدا شدند. کارگردانی فیلم در نهایت به «روبن فلایشر» سپرده شده که سال ۲۰۱۸ «ونوم» (Venom) را ساخت. او برای کارگردانی قسمت دوم «ونوم» (Venom: Let There Be Carnage) بازنخواهد گشت و «اندی سرکیس» جانشینش خواهد شد. دیگر بازیگران فیلم «آنتونیو باندراس» و «سوفیا تیلور علی» خواهند بود.

 Uncharted

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، تصویر جدید توسط «نیویورک تایمز» منتشر شده که با انتشار مقاله‌ای مراحل مختلف تولید این پروژه را شرح داده است، با این حال، از داستان فیلم جزئیات زیادی منتشر نشده. اولین تصویر رسمی از شخصیت «دریک» با بازی هالند سال گذشته رونمایی شد و نشان داد که فیلم اقتباسی وفادارانه از بازی ویدیویی خواهد بود.

این فیلم یک پیش‌درآمد برای بازی ویدیویی است و هالند مطابق انتظار نقش «نیتان دریک» را بازی می‌کند. این شخصیت یک شکارچی گنج حرفه‌ای است با گذشته‌ای تاریک، و این فیلم قرار است علت تبدیل شدن «نیتان دریک» به چنین شخصیتی در بازی‌ها را به تصویر بکشد. «مارک والبرگ» در نقش «ویکتور سالیوان» ظاهر خواهد شد. او عضو سابق نیروی ارتش آمریکا و مربی/پدر نیتان است. در مقطعی قرار بود خود والبرگ در نقش دریک بازی کند و انتخاب اول راسل بود.

 Uncharted

فیلمبرداری «آنچارتد» در ماه اکتبر به پایان رسیده و سازندگان فرصت کافی برای پشت سر گذاشتن مراحل پس از تولید را داشته‌اند. بنابراین انتظار می‌رود که بتریلر فیلم به زودی رونمایی شود.

هالند پیش از «آنچارتد» که قرار است ۱۱ فوریه ۲۰۲۲ اکران شود، دسامبر ۲۰۲۱ در «مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) دیده خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها