صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : مایکل شنان: بازی دنیاهای موازی مارول و دسی شبیه بازی با اکشن فیگور است!

مایکل شنان: بازی دنیاهای موازی مارول و دسی شبیه بازی با اکشن فیگور است!

مایکل شنان

«مایکل شنان» بازیگر نقش «ژنرال زاد» در فیلم «فلش» (The Flash) دی‌سی و برادران وارنر اعتراف کرده است که دنیاهای موازی در داستان فیلم‌های ابرقهرمانی مثل «بازی با اکشن فیگورهاست.»

تلاش اعضای بازمانده «انتقام‌جویان» برای بازگرداندن دنیا به حالت قبلی پس از «بشکن تانوس» و سفر آن‌ها در زمان و دنیاهای موازی باعث شد که «دنیای سینمایی مارول» بیش از پیش حفره پیدا کند. «آخر بازی» (Endgame) با همه این حفره‌ها در سال ۲۰۱۸ به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ تبدیل شد تا استودیوهای سونی و مارول زمین و زمان را با تار عنکبوت در «راهی به خانه نیست» (No Way Home) به هم بدوزند. دی‌سی برای جا نماندن از این قافله دنیاهای موازی را در «فلش» به کارگردانی «اندی موسکی‌یتی» معرفی خواهد کرد و چند «بتمن» را در یک فیلم می‌گنجاند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، شنان که نقش «ژنرال زاد» را در «مرد پولادین» (Man of Steel) هم بازی کرده در مصاحبه با «کلایدر» معترف شده است که چندان علاقه‌ای به دنیاهای موازی در سینما ندارد: «بله، نمی‌توانم دروغ بگویم، به عنوان یک بازیگر برای من خیلی رضایت‌بخش نبود. این فیلم‌های چندجهانی مثل این است که کسی با اکشن فیگور بازی کند. مثل این است که بگویند: «این شخصیت و آن شخصیت را مقابل می‌گذاریم تا بجنگند!» راستش عمق شخصیت‌پردازی آن به اندازه «مرد پولادین» نبود. چه برای مردم باورکردنی باشد چه نباشد، حتی برای من اهمیتی ندارد. راستش احساس کردم که «مرد پولادین» داستان پیچیده‌ای داشت. فیلم «فلش» هم پیچیده است، اما داستان «زاد» نیست. من اساساً حضور دارم تا یک چالش ایجاد کنم.»

بری آلن یا فلش در این فیلم در زمان سفر می‌کند تا از مرگ مادرش جلوگیری کند، سفری که او را گرفتار یک واقعیت ثانویه بدون فراانسان‌ها می‌کند. بری از نسخه جوان‌تر خودش، یک بتمن پیرتر و یک سوپرگرل کریپتونی طرد شده کمک می‌گیرد تا از دنیا در برابر ژنرال زاد محافظت کند و به دنیای خودش برگردد.

موسکی‌یتی پیش‌تر در مورد داستان فیلم به «ونیتی فیر» گفته بود: «[«بتمن» با بازی «بن افلک»] نقشی اساسی در تأثیر احساسی فیلم دارد. روابط میان بری و وین با بازی افلک از لحاظ عاطفی در سطحی است که ما تاکنون ندیده‌ایم. فیلم در مورد بری است، داستان در مورد اوست، اما شخصیت‌های آن‌ها بیش از آنچه ما تصور می‌کنیم به یکدیگر مرتبطند. مادر هر دوی آن‌ها به قتل رسیده و این یکی از مجراهای احساسی فیلم است. اینجاست که بتمن با بازی افلک وارد می‌شود.»

فیلم «فلش» با بازی «ازرا میلر»، «ساشا کایه» و «مایکل کیتون» ۱۶ ژوئن اکران خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سین
سین
10 ماه قبل

هالیوود به شدت خلاقیت خودشو از دست داده….کارش شده یا سیاه کردن شحصیت فیلمهای محبوب و دوباره سازی اون یا کوانتوم کوانتوم کردن و طرح شر و ری از دنیای موازی در سای فایها.

ال ال
ال ال
10 ماه قبل

چه آشی پختن😂😂
ولی باز خوبه که افلک برگشته👍