صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : قرار جلب آزاده صمدی و لیلا بلوکات به دلیل کشف حجاب صادر شد

قرار جلب آزاده صمدی و لیلا بلوکات به دلیل کشف حجاب صادر شد

آزاده صمدی لیلا بلوکات

با حکم بازپرس دادسرای فرهنگ و رسانه برای آزاده صمدی و لیلا بلوکات قرار به دادرسی صادر شد.

در پی کشف حجاب خانم آزاده صمدی در مراسم تشییع پیکر یکی از هنرمندان، پس از اخذ دفاعیات متهم و اظهارات وکیل ایشان، به دلیل جریحه دار کردن اخلاق و عفت عمومی از طریق کشف حجاب، بازپرس دادسرای فرهنگ و رسانه برای متهم قرار جلب به دادرسی صادر کرد.

همچنین در خصوص خانم لیلا بلوکات نیز پس از اخذ دفاعیات متهم و اظهارات وکیل ایشان، به اتهام جریحه‌دار کردن اخلاق و عفت عمومی از طریق کشف حجاب و انتشار تصاویر در صفحه شخصی خود در فضای مجازی قرار جلب به دادرسی صادر شد.

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
13 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کوروش
کوروش
9 ماه قبل

خدایا این نظام دیکتاتور را در هم بکوب ونابود کن مردم مظلوم ایران رو نجات بده دیگه توانی نموده از تورم گرانی خسته شدیم .سران کشور بجای رسیدگی به اوضاع اقتصادی مملکت مردم را سرگرم نمایش‌های خیابانی گشت ارشاد کردند.
از کجا بیارم سال دیگه ۳۰۰ میلیون بزارم رو رهن خونه با این حقوقی که به کارگر میدن اون اداره وقانون کار مسخره.

حسن
حسن
10 ماه قبل

رفتم 4 تا مرغ خریدم شد 900 هزار تومن.عفت عمومیم جریحه دار که هیچی،احساس کردم رسما بهم تجاوز شده.

یاشار
یاشار
10 ماه قبل

اینا مثل اینکه هیچ دغدغه ای جز حجاب ندارن.یه عکس دیدم از کولبرهای زن.واقعا گریه دار بود.برای این مشکلات جریحه دار که هیچی باید برید بمیرید.

احمد
احمد
10 ماه قبل

این عفت عمومی چرا در زمان دزدی ها و اختلاس های در نظام، جریحه دار نمیشه و فقط وقتی موی یک زن رو میبینه، جریحه اش دهن باز میکنه؟ چرا به صدها میلیارد دلار هزینه مستقیم و هزاران میلیارد دلار هزینه تحریم و فساد ناشی از انرژی مزخرف هسته ای وقتی میرسه، جریحه دانش جر نمیخوره و فقط برای موی یک زن اینجور شرحه شرحه میشه؟ چه زیبا گفت جرج اورول بزرگ که: «در نظام های دیکتاتوری، مردم یا گول می خورند یا گلوله.» اگر با این جر خوردن عفت عمومی گول نخوریم و سرمون گرم نشه، گلوله در انتظار ما نشسته و فرقی نمیکنه یک بچه بیگناه ده ساله در ماشین باشیم یا یک مرد بالغ در خیابان. در هر صورت به رگبار بسته میشیم.

فرزاد
فرزاد
10 ماه قبل
پاسخ به  احمد

احتمالا دزدی، اختلاس، کشتن مردم، انرژی هسته ای و…، جزء عفت خصوصیه که جریحه دار نمیشن نه عفت عمومی!!!

فرزاد
فرزاد
10 ماه قبل

این عفت عمومی جنسش چینیه؟
خیلی داره جریحه دار میشه!!!!!

سینا
سینا
10 ماه قبل

اینا مگه حجاب داشتن که تازه کشف کرده باشن؟ مخصوصا این آزاده صمدی. احتمالا موهاشو میریزه بیرون دماغش خیلی جلب توجه نکنه. والا بلا با حجاب قابل تحمل ترند با کشف حجاب همشون شبیه اجنه ها شدن

mehrdad
mehrdad
10 ماه قبل
پاسخ به  سینا

از اون دسته ادمهای نفرت انگیزی هستی که جز نفرت پراکنی هنر دیگه ای ندارند. حرکتی که لیلا بلوکات در حمایت از بچه های بی سرپرست کرده اونقدر ارزشمند هست که تا ابد مورد احترام جامعه انسانی باشه. گفتم جامعه انسانی یهو بهت بر نخوره، ربطی به شما نداره.

هانا عباسی
Hanna
10 ماه قبل
پاسخ به  سینا

مگر قیافه هر کسی برای شما باید جذاب باشه که نظر می دیدی؟ قیافه یک نفر صرفا باید مثرد علاقه خودش باشه نه ابژه جنسی شما. مگر ما به این همه عزیزانی که قیافه شون هر روز تلویزیون رو مزین می کنه و برای ترساندن کودکان مناسب هست چیزی می گیم؟ خیر. صرفا تلویزیون رو خاموش می کنیم. شما هم رو تو نو برگردونید یا سرتون رو بندازید پایین.

خاتون
خاتون
10 ماه قبل
پاسخ به  سینا

نمونه بارز یک عرزشی بی خاصیت مردم آزار با عقاید کپک زده….اتفاقا حجاب و پوشش رو باید امثال شماها بزارن تا زشتی هاشون پوشانده شه…شماها چون از بس حسودین و از نعمت زیبایی بهره نبردین نمیخواین زنان ایرانی از حق طبیعی انتخاب برخوردار باشن

rrr
rrr
10 ماه قبل
پاسخ به  سینا

اینا چیه نوشتی؟!

سالار
سالار
10 ماه قبل
پاسخ به  سینا

یک عدد ساندیسمی

اندکی بصیرت
اندکی بصیرت
9 ماه قبل
پاسخ به  سینا

احسنت گل گفتی