صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : فردریک فورست، بازیگر فیلم «Apocalypse Now» درگذشت

فردریک فورست، بازیگر فیلم «Apocalypse Now» درگذشت

Frederic Forrest

«فردریک فورست» بازیگر نامزد اسکار فیلم‌های «رز» (The Rose) و «اینک آخرالزمان» (Apocalypse Now) جمعه پیش در ۸۶ سالگی درگذشت. «بت میدلر» همبازی سابق او در توییتر درگذشت این بازیگر را تأیید کرده است.

میدلر ۷۷ ساله می‌نویسد: «فردریک فورست بزرگ و دوست‌داشتنی از دنیا رفت. از حمایت همه دوستان و هوادارانش در چند ماه گذشته قدردانی می‌کنم. بازیگری ستایش‌برانگیز، و انسانی بااستعداد بود، و خوشحالم که او را در زندگی خود داشتم. در آرامش از دنیا رفت.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، «فرانسیس فورد کاپولا» کارگردان «اینک آخرالزمان» نیز با انتشار بیانیه‌ای می‌گوید: «فردی فورست انسانی دلنشین و بسیار دوست‌داشتنی بود، بازیگری شگفت‌انگیز و دوستی خوب. درگذشت او برای من اندوه‌بار است.»

میدلر و فورست در سال ۱۹۷۹ در فیلم «رز» همکاری کردند. نقش «هیوستون دایر» راننده لیموزین برای فورست نامزدی اسکار و گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد نقش مکمل را به ارمغان آورد. فورست در همان سال نقش «جی هیکس» ملقب به «سرآشپز» را در «اینک آخرالزمان» کاپولا بازی کرد و در مقابل «رابرت دووال»، «مارتین شین» و «مارلون براندو» دیده شد. او در سال ۱۹۷۶ در وسترن «آب‌بندهای میزوری» (The Missouri Breaks) با «جک نیکلسون» همکاری کرده بود.

فورست زاده دسامبر سال ۱۹۳۶ در تگزاس بود و در «دانشگاه مسیحی تگزاس» تحصیل کرده بود. او سپس به نیویورک نقل مکان کرد و در تئاترهای آف-برادوی روی صحنه رفت. فورست برای فیلم «وقتی اسطوره‌ها می‌میرند» (When Legends Die) نامزدی گلدن گلوب «بهترین بازیگر تازه‌وارد آینده‌دار» را دریافت کرد و سپس در «مکالمه» (The Conversation) در سال ۱۹۷۴ همکاری دیگری با کاپولا داشت. آخرین فیلم او «همه مردان شاه» (All The King’s Men) در سال ۲۰۰۶ بود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها