صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : عاطفه میرسیدی، مجری صدا و سیما بعد از بازنشستگی کلینیک زیبایی تاسیس کرد! + ویدئو

عاطفه میرسیدی، مجری صدا و سیما بعد از بازنشستگی کلینیک زیبایی تاسیس کرد! + ویدئو

عاطفه میرسیدی سال ها به عنوان مجری، خبرنگار و کارشناس حوزه‌ی بهداشت، درمان و سلامت در این سازمان فعالیت می کرد. او که حرف هایش در زمان کرونا جنجالی شده بود، مدتی پس از بهبود از کرونا، بازنشسته شد. ظاهراً میرسیدی پس از بازنشستگی در حوزه طب سوزنی و زیبایی فعالیت می کند و یک کلینیک زیبایی تاسیس کرده است.

در تصاویر و ویدیوهایی که از عاطفه میرسیدی پس از بازنشستگی در فضای مجازی منتشر شده است، تفاوت پوشش میرسیدی با آنچه مخاطبان در تلویزیون می دیدند، بیش از هر چیزی نظر کاربران شبکه های اجتماعی را به خود جلب کرده است.

عاطفه میرسیدی

در روزهای ابتدایی شیوع کرونا در ایران در یکی از بخش‌های خبری صداوسیما عاطفه میرسیدی از مجریان و خبرنگان این سازمان در ویدیویی که بعدها جنجال زیادی به پا کرد مدعی شد که کرونا ترس ندارد و او خودش علائم این بیماری را همین چند روز پیش داشته و به سرعت درمان شده است. ماجرایی که با انتقادات فراوانی روبه‌رو شد و بسیاری این ساده‌انگاری را در جهت معکوس کنترل بیماری کرونا می‌پنداشتند

لطفا برای حمایت از مووی مگ، این ویدئو را در کانال یوتیوب مووی مگ ببینید و در این کانال عضو شوید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
8 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد
احمد
9 ماه قبل

ما لیبرالها یا به قول دوستان، آمریکا دوستها، تکلیفمون با خودمون مشخصه و پای چیزی که بهش اعتقاد داریم همیشه وایمیستیم؛ چون میدونیم لیبرالیست آخرین ورژن از یک سیستم سیاسی، اقتصادی اجتماعی، انسانی و … هستش که نسخه ای بهتر از اون وجود نداره و نخواهد اومد. سیستمیه که به کوچکترین عضو جامعه که همون انسان و سایر جانداران هستش، به هر کدوم به شکل یک جز کامل نگاه میکنه و دنبال وصل کردن این اجزا به یک جز بزرگتر مثل نظام و فرقه و حزب و اینا نیست تا بهش مفهوم و امتیاز بده. از دل همچین سیستمی هستش که بیل گیتس ها و ایلان ماسکها و استیو جابزها و ادیسون ها و … ظهور میکنن چون هیچ کس بالا سرشون نبوده که اینا احساس کنن باید ازش بترسن؛ اما موسس علی بابا در چین رو دائم دارن اذیت میکنن؛ چون احساس میکنن به اندازه کافی به حزب کمونیست وفادار نیست و در محافل خصوصی ازش انتقاد میکنه. آدمهایی مثل همین خانم عاطفه میرسیدی وقتی میبینن آزادی چقدر خوبه و چقدر خوبه که آدم اونطور که دوست داره زندگی کنه؛ بدون اینکه دائم ترس از برخورد و اخراج و فلان به خاطر عقاید و کارهاش و لباسش داشته باشه، با کمی خوردن نسیم آزادی به صورتشون، اینطور لگد به سیستم میزنن و هر چیزی که تا الان بهش تظاهر میکردن و توی کاسه توالت میریزن و سیفون میکشن.

bard hash
bard hash
9 ماه قبل

جوراب

یاشار
یاشار
9 ماه قبل

این جماعت ….و تبلیغات چی حکومت واقعا نفرت انگیزند.

ahmad a.
احمد
9 ماه قبل

یکی از ماله کش ترین افراد موجود در صدا و سیما که اگه ولش میکردی، فقر و گرسنگی رو در کشور ثروتمندی مثل ایران چنان توجیه میکرد که احساس میکرد جزو آوارگان سومالیایی هستی و خبر نداری.

فرزاد
فرزاد
9 ماه قبل

پوشش برای خیلی از افرادی که در صدا و سیما کار میکنن، اعتقاد نیست؛ لباس کاره!

جلال
جلال
9 ماه قبل

حجاب برای بعضی ها واقعا نعمتی است

امین
امین
9 ماه قبل

داستان این نظام و نون خوراش همیشه همین بوده. مهم نیست ب چی اعتقاد داری و چی بلدی مهم اینه چطور سر خم کنی و …وفادار بمونی.

مملي فشفشه
مملي فشفشه
9 ماه قبل

فردا ميگه خودم زير ابرو هامو اينجا برميدارم و خيلي هم خوب جواب داده.