صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : کریستفر نولان: هیچ بخشی از Oppenheimer با جلوه های ویژه ساخته نشده است

کریستفر نولان: هیچ بخشی از Oppenheimer با جلوه های ویژه ساخته نشده است

Oppenheimer

«کریستفر نولان» در مصاحبه با «کلایدر» می‌گوید «هیچ» نمایی از «اوپنهایمر» (Oppenheimer) حاوی جلوه‌های ویژه رایانه‌ای نیست. او در این فیلم باید اولین انفجار بمب اتم را بازآفرینی می‌کرد.

«کیلین مورفی» در این فیلم که از کتاب برنده پولیتزر «پرومتئوس آمریکایی» (American Prometheus) اقتباس شده، نقش «جی. رابرت اوپنهایمر» را بازی می‌کند. اما نولان اصرار داشته است که برای بازآفرینی اولین انفجار اتمی تاریخ از جلوه‌های ویژه رایانه‌ای استفاده نکند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، نولان پیش‌تر در مصاحبه با «امپایر» درباره آزمایش بمب اتم «ترینیتی» در سال ۱۹۴۵ و در نیومکزیکو گفته بود: «فکر می‌کنم بازآفرینی آزمایش بدون استفاده از تصاویر رایانه‌ای، چالش بسیار بزرگی بود. اندرو جکسون – سرپرست جلوه‌های ویژه ما – به دنبال این بود که ببیند چه میزان از عناصر بصری فیلم را می‌توان بدون رایانه ساخت، از نمایش روابط کوانتومی گرفته تا فیزیک کوانتوم و خود آزمایش ترینیتی و بازآفرینی آن با اعضای گروه من در لس آلاموس بالای تپه‌ای در نیو مکزیکو و در آب‌وهوایی به‌شدت غیرعادی که برای فیلم لازم بود – چالش‌های عملی بزرگی وجود داشت.»

«امیلی بلانت» در نقش همسر رابرت، «مت دیمون»، «فلورنس پیو»، «رامی مالک»، «کنث برانا»، «رابرت داونی جونیور» و «گری اولدمن» ملحق شده است. داونی جونیور نقش «لوییس استراس» را بازی می‌کند، رئیس «کمیسیون دشمن اتمی ایالات متحده» که کشمکش‌های تلخی با اوپنهایمر داشته است.

«اوپنهایمر» ۲۱ ژوئیه ۲۰۲۳ در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
انیشتین
انیشتین
9 ماه قبل

این سه گروه نادان ترین و بی سواد ترین افراد دنیا هستن:
۱- چپ ها
۲- فسیلباز ها
۳- مخالفان نولان!

POV
POV
9 ماه قبل

مصاحبه اش با فاکس ۵ واشینگتن رو دیدم هایپم برای فیلم رفت بالا. این مرد بر خلاف خیلی مدعیان بی هنر مجازی، سینما رو میشناسه

سینا
سینا
9 ماه قبل

ای جاااااان. خوش به حال کسایی که تو سینما میبینن

Nima
Nima
9 ماه قبل

نولان همیشه از مدافعان و پیشتازان جلوه های پرکتیکال بوده