صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : قسمت ششم «Secret Invasion» پایین ترین امتیاز تاریخ مارول را رقم زد!

قسمت ششم «Secret Invasion» پایین ترین امتیاز تاریخ مارول را رقم زد!

Secret Invasion

سریال ابرقهرمانی «حمله سری» (Secret Invasion) که از چند هفته پیش در دیزنی+ آغاز شده بود، با استقبال هواداران مارول روبرو نشده است. اپیزود پایانی این سریال «بدترین» امتیاز «راتن تومیتوز» مخاطبین را دریافت کرده است.

شخصیت «نیک فیوری» با بازی «ساموئل ال. جکسون» در «حمله سری» پس از مدت‌ها به زمین برمی‌گردد تا «آخرین نبرد» خود را به پایان برساند. «امیلیا کلارک»، «الیویا کولمن»، «کارمن اجوگو»، «کریستفر مک‌دونالد»،‌ «کیلیان اسکات»، «کوبی اسمالدرز»، «کینگزلی بن ادیر» و «بن مندلسون» در نقش «اسکرال تالوس» از جمله دیگر بازیگران این مجموعه بودند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، اپیزود ششم و پایانی سریال در حال حاضر از مخاطبین امتیاز ۱۳ درصد «راتن تومیتورز» دریافت کرده که رکورد جدیدی در «دنیای سینمایی مارول» و سریال‌های استویدیوی مارول در پلتفرم استریم دیزنی+ است. قسمت‌های سوم و چهارم این سریال نیز امتیاز ضعیف ۳۸ درصد را دریافت کرده بودند. قسمت پایانی سریال «شی-هالک» (She-Hulk) مارول و دیزنی+ که مانند «حمله سری» توفیق زیادی کسب نکرد، امتیاز ۷۰ درصد «راتن تومیتوز» دریافت کرد.

«فوربز» پیش‌تر گزارش داده بود که «حمله سری» با بودجه ۲۱۱.۶ میلیون دلاری تولید شده است. فیلمبرداری مجدد بعضی از صحنه‌ها یکی از علت‌های بالا رفتن بودجه این پروژه بود. قسمت اول این سریال ۹۹۴ هزار بیننده در پنج روز اول داشت و در رتبه کم‌بیننده‌ترین افتتاحیه‌های «دنیای سینمایی مارول» در دیزنی+ قرار گرفت.

دیزنی اخیراً با فیلم‌هایی چون «لایت‌یر» (Lightyear)، «مرد مورچه‌ای ۳» (Ant-Man and the Wasp: Quantumania) و «بنیادین» (Elemental) شکست تجاری را تجربه کرده بود. فیلم بعدی مارول «مارول‌ها» (The Marvels) با بازی «بری لارسن»، «ایمان ولانی» و «تیونا پاریس» است که در ماه نوامبر اکران خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
HOJABR
HOJABR
9 ماه قبل

متاسفانه باید یگم خوشحالم که حال مارول خرابه. نه چون دی سی فنم، چون امثال مارول و نتفلیکس و… باید بفهمن که این رویه لی که پیش گرفتن اشتباست.

محمد جواد
محمد جواد
9 ماه قبل

بعد اند گیم فقط نگهبانان کهکشان خوب بود