صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : یک شکست دیگر برای دیزنی با انتشار فیلم «Haunted Mansion»

یک شکست دیگر برای دیزنی با انتشار فیلم «Haunted Mansion»

Haunted Mansion

دیزنی با فیلم «عمارت تسخیرشده» (Haunted Mansion) شکست تجاری دیگری رقم زد. این فیلم پرستاره در افتتاحیه ۲۵ میلیون دلار فروش کرد در حالی که انتظار می‌رفت دست کم ۳۰ میلیون دلار بلیت‌فروشی کند. «عمارت تسخیرشده» که با بودجه ۱۵۰ میلیون دلاری تولید شده در هفته‌هایی که «باربی» (Barbie) و «اپنهایمر» (Oppenheimer) توقف‌ناپذیر به نظر می‌رسند مجال عرض اندام نداشت.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، بازیگرانی چون «تیفانی هدیش»، «جیمی لی کورتیس»، «واینونا رایدر»، «دن لوی»، «اوون ویلسون»، «رزاریو داسون»، «جرد لتو»، «دنی دویتو» و «لاکیث استنفیلد» در این فیلم کمدی فراطبیعی به کارگردانی «جاستین سیمین» نقش‌آفرینی کرده‌اند. «کیتی دیپولد» نویسنده فیلمنامه بر اساس شهر بازی دیزنی است.

با اعتصاب اتحادیه بازیگران آمریکا (SAG-AFTRA) دیزنی مراسم افتتاحیه این فیلم را بدون ستارگانش و در عوض با شخصیت‌هایی چون «کروئلا» و «ملکه بدجنس» برگزار کرد. «گی‌یرمو دل تورو» در ابتدا قرار بود کارگردان این پروژه باشد اما در سال ۲۰۱۳ اعلام کرد که صندلی کارگردانی را به فیلمساز دیگری می‌سپارد. در سال ۲۰۱۵ «رایان گاسلینگ» با دیزنی وارد مذاکره شده بود.

همزمان با اکران «عمارت تسخیرشده» فیلم ترسناک «با من حرف بزن» (Talk to Me) که با بودجه ۴.۵ میلیون دلاری ساخته شده به افتتاحیه ۱۰ میلیون دلاری رسیده است. «عمارت تسخیرشده» از سینماروها نمره B+ و از «راتن تومیتوز» امتیاز ۴۲ درصد دریافت کرد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سین
سین
8 ماه قبل

شاهکار های قرن بیستم کمپانی دیسنی..پره از پاکی معصومیت و شادی..دقیقن فضایی مناسب یک کودک و انچه ارزوی والت دیسنی بود…اما حالا این کمپانی شده تریبونه ایدئولوژی های فرقه ایی که درست یا غلط مناسب دنیای کودکان نیست…..امیدوارم کلن این سیستم در هم بشکنه و مجدد یک کمپانی دیسنی جدید همانگونه که والت دیسنی بزرگ هدفش بود و ساخت شکل یگره

محمد جواد
محمد جواد
8 ماه قبل

خلاصه که وقتی نوکر یه مشت همجنس …،پدوفیلو،یه مشت مرد ستیز و ….همین اتفاق می افته آقای دیزنی